افشای جزئیات دستگیری جاسوسان آمریکا و اسرائیل در یمن

 سرویس‌های امنیتی یمن ، جزئیات عملیاتی را فاش کردند که آنها را قادر ساخت در روز‌های گذشته تعدادی جاسوس را که به نفع متجاوزان آمریکایی- انگلیسی- اسرائیلی کار می‌کردند، دستگیر کنند.

براساس گزارش المیادین، خبرگزاری سبا یمن گزارش داد: سرویس‌های امنیتی توضیح داده‌اند که این جاسوسان به نفع آمریکا و اسرائیل جذب شده بودند و متعلق به یک نهاد اطلاعاتی به نام (نیروی ۴۰۰) هستند که توسط عمار عفاش که خود یک جاسوس و تحت تعقیب قضایی است، اداره می‌شود.

نیروهای امنیتی اعلام کردند که جاسوسان دستگیر شده به انجام عملیات برای نظارت بر سایت‌های پرتاب موشک، پهپاد‌ها و مکان قایق‌های نیرو‌های مسلح و آپلود مختصات آنها برای اپراتور‌های خود در آنچه نیروی ۴۰۰ نامیده می‌شود، اعتراف کردند.

در نتیجه این عملیات جاسوسی تعدادی شهید، تعدادی مجروح و خسارات مادی نیز در پی داشت.

به همین ترتیب، دستگاه‌های امنیتی تأیید کردند که بر اساس اعترافات این جاسوسان، انجام عملیات جنایتکارانه و خرابکارانه از جمله آسیب رساندن و آتش زدن خودرو‌های نیرو‌های مسلح و امنیتی، تدارک عملیات ترور با استفاده از تفنگ‌های صدا خفه کن و کار گذاشتن مواد منفجره به منظور انحراف نیرو‌های مسلح از مقابله با تجاوزات آمریکایی-انگلیسی-اسرائیلی به آنان سپرده شده بود.

جزئیات دستگیری جاسوسان آمریکا و اسرائیل در یمن

سرویس‌های امنیتی یمن بار دیگر تاکید کردند که در انجام مسئولیت خود برای تامین امنیت جبهه داخلی و محافظت از آن در برابر تلاش‌ها برای مقابله با اشغالگران آمریکایی و صهیونیستی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

 صنعا بیش از یک بار به آمریکا و انگلیس درخصوص استفاده از کارت برهم زدن شرایط داخلی یمن با استفاده از مزدوران خود برای فشار بر یمن و منصرف کردن آن از حمایت از فلسطین هشدار داده است.