گل‌گهر مدعی قهرمانی در جام حذفی است

گل‌گهر سیرجان بعد از تساوی عجیب مقابل استقلال خوزستان، توانست فجر سپاسی را در جام‌حذفی شکست دهد و حالا خودش را برای بازی با مس رفسنجان در دربی استان کرمان آماده می‌کند.

علیرضا علیزاده هافبک گل‌گهر در خصوص برد تیمش مقابل فجر سپاسی می‌گوید: «فجر جزو تیم‌های خوب لیگ دسته اول است که برای لیگ برتری شدن تلاش می‌کند، آنها واقعا تیم خوبی هستند ولی ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شکست دادن این تیم راهی مرحله بعد شدیم. ما ۲روز قبل از این بازی به شیراز رفتیم، شیراز واقعا شهر فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم دوباره فجر را در لیگ برتر ببینیم.»

علیزاده در مورد اینکه آیا گل‌گهر در جام حذفی دنبال قهرمانی است، توضیح می‌دهد: «ما هم اندازه خودمان شانس داریم و قطعا خودمان را مدعی می‌دانیم. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و دیدید که استقلال و پرسپولیس حذف شدند، در این جام نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. ما هم تلاش می‌کنیم تا به فینال برسیم.»

علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است

از هافبک گل‌گهر در مورد بازی با مس رفسنجان سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: «مس تیم خوبی است و بعد از آمدن محرم نویدکیا متحول شده است. تیم ما آمار بسیار خوبی مقابل مس دارد و در این ۴سال به آنها نباخته‌ایم و سعی می‌کنیم در این بازی هم به برد برسیم تا جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.»

علیزاده در خصوص اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان می‌شود، می‌گوید: «پیش‌بینی سخت است چون هر دو مدعی واقعا خوب هستند ولی من شانس قهرمانی استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم.»