خبری که مثل بمب در فوتبال انگلیس می‌ترکد

به گزارش منچستر ایونینگ نیوز، ژوزه مورینیو برای مربیگری مجدد یونایتد تمایل نشان داده است. گفته می‌شود مورینیو دوست دارد شانس دوباره‌ای در اولدترافورد داشته باشد و رابطه خوبی با مالک جدید یونایتد، سر جیم رتکلیف، نیز دارد. این گزارش می‌افزاید که یونایتد در این مرحله تمایلی به انتخاب مجدد این مربی ۶۱ ساله ندارد و مورینیو نیز انتظار اقدام از سوی یونایتد را ندارد. او در اولین دوره حضور خود در این باشگاه لیگ اروپا و جام اتحادیه را به همراه کسب مقام دوم در لیگ برتر به ارمغان آورد، اما در نهایت پس از شروع ضعیف در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ اخراج شد.

موقعیت اریک تن‌هاخ نیز پس از سیزدهمین شکست فصل در لیگ برتر در باخت تحقیرآمیز ۴-۰ مقابل کریستال پالاس تحت خطر جدی قرار گرفت. این شکست ناکامی‌های یونایتد را تشدید کرد و آنها را در رده هشتم جدول لیگ برتر قرار داد و امکان دارد که تیم برای اولین بار از سال ۱۹۹۰ خارج از ۷ تیم برتر قرار بگیرد.

خبری که مثل بمب در فوتبال انگلیس می‌ترکد

گزارش‌ها حاکی از آن است که بایرن‌مونیخ به جذب تن‌هاخ علاقه نشان داده و ممکن است او را جایگزین توماس توخل کند که در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد. غول‌های باواریایی در حال مذاکره با جولن لوپتگی نیز هستند.