اگه میخوای مدام پول در زندگیت باشه، بخون

به گزارش افکارنیوز، حتماً تو هم دلت می خواهد که ثروتمند باشی! اگر چنین آرزویی داری، باید بدانی که جذب ثروت یا فقر، به نوع تفکر و ذهنیت تو وابسته است. ثروتمندی فقط و فقط به ذهنیت و طرز تفکرت مربوط می شود. اگر فکر کنی که پولدار هستی، مطمئن باش که به ثروت هم خواهی رسید و برعکس، اگر مدام از بی پولی ناله کنی، کائنات هم خیلی زود خواسته ات را که همان بی پولی است، به تو تحویل می دهد!

ماهیت پول چیست؟

پول انرژی است و انرژی هم مدام مانند موج دریا، در حال جنب و جوش و بالا و پایین رفتن است. در هر لحظه پول به زندگیت وارد می شود و از آن خارج می گردد. چگونگی جذب پول وظیفه توست؛ این موضوع رابطه ای مستقیم با طرز فکر تو و توانایی جذب پول از طرف تو دارد؛ به عبارت دیگر، ارتعاش انرژیک تو با پول همنوا می شود.

البته این مورد درباره افراد مختل، متفاوت است و بستگی به این دارد که هر کس چه مقدار پول در زندگی بخواهد. گاهی اوقات حتی افکار منفی ناخودآگاه نیز می تواند مانع از این شود که وفور پول به زندگی راه یابد.

اگر دوست داری مدام جریان پول در زندگی ات راه یابد، لازم است که به نکات ساده زیر بیشتر دقت کنی!

۱. حواست به قانون جذب باشد؛ به بیان ساده تر، اگر فکر و ذکرت را روی وفور نعمت و ثروت متمرکز کنی، آن را به زندگی ات وارد می کنی. اگر هم حواست را متوجه بی پولی و فقر کنی، همین موارد را در زندگی تجربه خواهی کرد. هر آنچه را که با افکار، احساسات، کلام و باورهایت از خود ساطع و خلق کنی، همان را به زندگی ات جذب خواهی کرد.

۲. به پول جواب مثبت بده. این حالت باعثمی شود که ارتعاش مثبت از خودت ساطع کنی و در نتیجه، پول بیشتری را جذب خواهی کرد. اگر با نشان دادن احساسات، افکار و عواطف منفی، به پول جواب منفی بدهی و ارتعاش منفی از خودت ساطع کنی، نه تنها پول به سراغت نمی آید، بلکه همان مقدار پولی هم که داری، از دستت می رود. بنابراین به آنچه که زندگی برایت رقم زده است، راضی نشو و در عوض، سعی کن خودت زندگی دلخواهت را خلق کنی.

۳. در مورد پول، افکار مثبت در سر بپروران. همیشه حواست را بر نعمت هایی که داری متمرکز کن؛ نه چیزهایی که نداری. در این صورت تو اجازه می دهی آنچه که داری، نور و چراغی باشد در برابر هر آنچه که می خواهی خلق کنی. در رابطه با پولی که داری، مثبت فکر کن. تجسم کن که پول به زندگی ات سرازیر می شود و به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای، از حساب پس اندازت پول برداشت می کنی. بابت ثروت، حس خوبی در خودت ایجاد کن و ذوق زده شو.

۴. دور و بر خودت را با چیزهایی پر کن که بوی پول می دهد! خودت را از شر اجناس بنجل نجات بده. سعی کن در صورت لزوم، اجناسی با کیفیت بالاتر بخری. مجبور نیستی زیاد به خرید بروی؛ چون در این صورت وسوسه می شوی که هر چیز بنجلی را که به تورت می خورد و انرژی مثبتی هم ندارد، بخری. به ندرت خرید کن و چیزهای بادوامی را بخر که نشانه ای از ثروت است.

۵. ارتعاش وفور نعمت را در خودت ایجاد کن! برای جذب موثر، باید آن قدر ارتعاش خود را بالا ببری تا با ارتعاش پول و ثروت هماهنگ شوی. فقط حواست را روی موارد مثبت و وفور نعمت متمرکز کن. همیشه مثبت حرف بزن. هرگز اجازه نده افکار منفی، تنفر، غبطه و یا حسادت به ذهنت خطور کند، چون چنین افکاری خود را به صورت موارد منفی در ابعاد مختلف زندگی ات نشان می دهند.

۶. در مورد پول، حال و هوای خوبی داشته باش! اگر کسی در مورد پول با تو حرف بزند، چه حال و هوایی پیدا می کنی؟ از این بابت مشتاق و ذوق زده می شوی یا با شنیدن آن به دلهره، شک و تردید، سردرگمی و ضعف دچار می شوی؟ اینها ارتعاشات گوناگونی هستند که واکنش تو را در برابر جذب پول، شفاف می کند. تو تصمیم داری پول را از طریق درستی به دست بیاوری و از آن، تنها در مسیر صحیح استفاده کنی؛ بنابراین سعی کن با شیوه ای محترمانه و با رفتاری مثبت به سمت پول بروی. در این صورت است که می توانی شاهد سرازیر شدن وفور نعمت و پول به زندگی ات باشی. اگر هنوز هم باور نداری که از طریق شرافتمندانه و درست هم می شود به پول رسید؛ اشکال از خودت است، زیرا باورهای محدود کننده ات در این مورد، تو را اسیر خودش کرده است.

۷. قدر و ارزش پول را بدان! پول هایت را خیلی مرتب در کیف پول بگذار؛ آنها را در گوشه و کنار کیفت پخش نکن. وقتی برای پول ارزش قائل شوی، پول به سوی تو می آید. به موقع کلیه صورت حساب هایت را پرداخت کن. اگر بدهی ات را در موعد مقرر نپردازی، مطمئن باش که دیگر پولی به دستت نخواهد رسید.

۸. به نیازمندان کمک کن؛ تا جایی که می توانی به محرومان و مستمندان و بنیادهای خیریه کمک کن؛ هر چند بسیار ناچیز باشد. خیالت کاملاً جمع باشد؛ هر مقدار پول که ببخشی، ده برابر آن به دستت خواهد رسید.

۹. از بابت پول و نعمات دیگر خدا را شکر کن؛ هر چقدر بیشتر شکرگزار باشی، وفور نعمت در زندگیت بیشتر خواهد بود.

۱۰. صبور باش؛ در هر وضعیتی که هستی، از زندگی لذت ببر و شکیبا باش؛ البته صبوری به معنای دست روی دست گذاشتن نیست. تو باید نهایت تلاش خود را به کار بگیری و بعد، همه چیز را به خدا بسپاری و به او توکل کنی. اگر تمام غم و غصه ات را روی بی پولی و تنگدستی متمرکز کنی، جاری شدن پول به زندگی ات به کندی صورت می گیرد. تو باید در هر موقعیتی یقین داشته باشی که ثروتمند خواهی شد؛ هر چند هنوز هیچ رد پایی از این ثروت در زندگی ات به چشم نخورد. تمام انرژی خود را صرف تمرکز بر این موضوع کن که بالاخره پول فراوانی به زندگی ات سرازیر می شود. وقتی بی نیازی و ثروتمندی را هم جزو اولویت های خود قرار دهی، به زودی زندگی دلخواهی را که در آرزویش بودی، خلق خواهی کرد. از طرفی تو نباید پول را معیار شاید و لذت زندگیت قرار دهی و فکر کنی هر چه پولدارتر باشی، شادتر و خوشبخت تر خواهی بود؛ این یک اشتباه بزرگ است. از بابت نعماتی که هم اکنون داری، خدا را شکر کن و بگذار ارتعاش انرژی سپاسگزاری، آن قدر بالا برود تا با انرژی پول همنوا شود؛ در این صورت است که می توانی پولی را که در انتظارش بودی، به سوی خودت جذب کنی.

راز/ شماره ۲۹/ نیمه اول مرداد ماه ۹۲/ نفیسه معتکف/ صفحه ۲۰