لزوم برخورد قاطع مرزبانی با قاچاقچیان کالا

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم در جلسه هدایت سیاسی ستاد مرزبانی ناجا، با اشاره به ظرفیت‌ها، دستاوردها و راهکارهای دست‌یابی به شعار سال 97 درباره حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: کشور ایران دارای منابع سرشار و ظرفیت‌های بالقوه ای است که اگر از این ظرفیت‌ها بهره‌برداری لازم صورت گیرد، می توانیم شاهد شکوفایی چرخه اقتصادی کشور باشیم.

وی به نقش نیروی انسانی جوان به عنوان نیروی محرکه اقتصاد کشور اشاره و بیان کرد: اگر نیروی انسانی جوان مومن و متعهد را حمایت کنیم، می‌توانیم به خودکفایی برسیم، هرچند وضعیت کنونی کشور ما مایه مباهات است و نقش بسیار مهمی در منطقه داریم.

مصباحی مقدم ادامه داد: هرکشوری که مردم آن، مجهز به نیروی ایمان به خداوند باشد، می تواند پله های ترقی و پیشرفت را طی کند، به شرطی که جوانان با جدیت کارها را دنبال کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم در ادامه به نقش مرزبانی در تحقق شعار سال اشاره و تصریح کرد: مرزبانی در خط مقدم مبارزه باقاچاق کالا و جلوگیری از ورود بیگانگان به کشور است و به عنوان طلایه دار این موضوع، باید با قاچاقچیان برخورد قاطع داشته باشد.

رئیس کمیسیون زیر بنایی و تولید مجمع تشخیص مصلحت نظام به زحمات شبانه روزی نیروهای مسلح و ناجا برای تأمین امنیت پایدار در کشور اشاره کرد و گفت: امنیت حاصل در مرزها و شهرها، نتیجه تلاش های شبانه روزی مرزبانان است که برای دفاع از کیان کشور، جان خود را در مقابل دشمنان سپر کردند.