آب کردن سریع چربی پهلو با این سبزی خوش عطر!

 چربی سوزی یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در پروسه کاهش وزن است. البته که تنها با تغییر در برنامه گذایی و گنجاندن برخی مواد غذایی چربی سوز نمی تواند در لاغری معجزه کند اما داشتن یک برنامه غذایی سالم در کنار برنامه ورزشی منظم در روند کاهش چربی و لاغری تاثیر گذار اشت. در این مطلب معجونی فوق العاده از یک میوه معطر برای افزایش چربی سوزی به شما معرفی می کنیم.

 معجونی جادویی برای سوزاندن چربی ها

سم زدایی از کبد عامل مهم و اساسی در سوزاندن چربی به خصوص چربی های دور شکم و کمر به شمار می رود زیرا کبد به سوزاندن چربی های ذخیره شده در بدن کمک می کند. براساس نتایج یک مطالعه که انجام شده است، نوشیدن روزانه یک لیوان معجون جعفری و لیمو با معده خالی میزان سوخت و ساز بدن را دست کم ۴۰ درصد افزایش می دهد.

مواد لازم برای تهیه معجون لاغری

یک دسته جعفری

یک عدد لیمو

یک لیوان آب

طرز تهیه معجون لاغری

جعفری ها را ریز خرد کنید و با اضافه کردن آب لیمو و سپس یک لیوان آب، معجون را آماده کنید سپس این معجون را هر روز بنوشید، اما فقط برای پنج روز. سپس، شما باید یک استراحت ۱۰ روزه به بدنتان بدهید و برنامه را دوباره از ابتدا آغاز کنید.(با مشورت پزشک)این معجون برای سوزاندن کالری استفاده می‌شود و ویتامین ها و مواد معدنی را به بدن می‌رساند و علاوه بر این، با استفاده از آن شما می توانید سه کیلوگرم کمتر از پنج روز کاهش وزن داشته باشید.