سردار اشتری: قرارگاه ترافیکی از ۲۴ اسفند تا 17 فروردین فعال خواهد بود

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل ناجا در جمع خبرنگاران، با اعلام خبر فوق اظهار داشت: امروز سامانه‌های پایش تصویری مرکز فرماندهی و کنترل ناجا راه‌اندازی شد و از 4 سامانه به 20 سامانه ارتقا یافت.

فرمانده نیروی انتظامی  گفت: تمام ماموریت‌های مربوط به پلیس‌های تخصصی یکجا در این مرکز تجمیع شده و پایش به صورت تصویری و نوشتاری سراسر کشور را رصد خواهد کرد.

وی به همت معاونت عملیات و پاوا ناجا برای ارتقا این مرکز اشاره و تصریح کرد: در حوزه ترافیک، پیگیری و پی جویی جرایم و موارد دیگر انشالله بتوانیم با این سامانه تسهیل خدمات به شهروندان را داشته و امنیت،‌آرامش و آسایش آنها را بیش از بیش تامین کنیم.

سردار اشتری اعلام کرد: امروز قرارگاه نوروزی فرماندهی ناجا کار خود را شروع می‌کند و آماده ارائه خدمت به شهروندان خواهد بود.

وی  گفت: قرارگاه ترافیکی از 24 اسفند تا 17 فرورردین فعالیت خواهد بود؛‌البته حضور ماموران پلیس تا پایان تعطیلات و بازگشت مسافران نوروزی خواهد بود

فرمانده نیروی انتظامی ارتقاء پلیس سامانه‌ها و تجهیزات و فناوری‌های روز را در جهت سرعت بخشی و دقت بیشتر در خدمت‌رسانی به مردم مؤثر دانست و گفت: 5 تا 8 دستگاه زیرمجموعه قرارگاه نوروزی فرماندهی ناجا خواهند بود.

سردار اشتری در پاسخ به پرسش فارس در خصوص اینکه در طرح نوروزی چه تعداد نیروی پلیس به کار گیری شده‌اند گفت: اکثر همکاران ما مشغول به خدمت خواهند بود اما بیش از 150 هزار نفر به صورت تمام وقت به هموطنان و مسافران نوروزی ارائه خدمت خواهند کرد.

وی در خصوص سامانه‌های افتتاح شده گفت: بیش از 95 درصد سامانه‌های فوق به دست متخصصان داخلی طراحی و تجهیز شده به جز برخی تجهیزات خاص که مورد نظر بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی از هموطنان خواست در سفرهای نوروزی حتما به تذکرات پلیس توجه کرده و قوانین را رعایت کرده و سفر خود را مدیریت کنند.