دوشادوش سپاه برای دفاع از آرمان ها ایستاده ایم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در رزمایش مشترک پلیس پایتخت و سپاه محمد رسول الله (ص) تهران، بیان داشت: این نظام در عمق وجود مردم پاک نهاد کشور ریشه دوانده و حتی اگر در سخت ترین شرایط قرار گیرند از اسلام و قرآن و دین خود دست نمی کشند لذا مراقبت و پاسداری از امنیت این مردم شریف و مقابله با دشمنان امری لازم و واجب است. 

اخبار اجتماعی- سردار "حسین رحیمی" در این گردهمایی ضمن اشاره به اینکه دشمن به دنبال از میان بردن وحدت و همدلی میان اقشار مختلف جامعه است، عنوان داشت: دشمن در اولین قدم به دنبال از بین بردن وحدت و همدلی و ایجاد مشکل میان اداره کنندگان نظام و حتی مسئولین و متولیان اصلی کشور است و وحدت و هم افزایی میان ارکان اصلی نظام و حتی برقرار کنندگان امنیت را در نظر دارد و در گام بعدی به دنبال ایجاد ناهماهنگی و از هم پاشیدگی جامعه و از بین بردن وحدت میان مردم است.

سردار رحیمی با بیان اینکه باید نگاهمان و افق دیدمان را نسبت به مسائل جامعه گسترش داده و به عنوان تامین کنندگان اصلی امنیت آگاه باشیم که دشمن به دنبال بر هم زدن وحدت در جامعه است، گفت: وظیفه داریم که به عنوان متولیان اصلی نظم و امنیت هر چه در توان داریم به کار گیریم و خصوصا به داشته ها و امکاناتمان توجه ویژه داشته باشیم و بدانیم که چقدر از این داشته ها و امکانات در جهت انجام ماموریت ها و استقرار و استمرار امنیت پایدار و مقابله با دشمنان درست استفاده می کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید از امکانات در جهت تامین امنیت و آرامش مردم که دشمنان به شدت به دنبال خدشه دار کردن آن خصوصا در پایتخت هستند، استفاده درست نمائیم، بیان داشت: در عین توجه به داشته ها باید ضعف ها را از بین برده و چالش ها را کم کنیم و آنچه داریم را برای توسعه و امنیت هر چه بیشتر پایتخت پای کار بیاوریم.

این مقام ارشد انتظامی ضمن اشاره به شرایطی که ویروس کرونا در کشور و جهان پدید آورده است، عنوان داشت: در همین قضیه کرونا که یک بلای پیش بینی نشده بود و به افراد زیادی در کشور و در سراسر جهان ضربه زد، شاهد بودیم که در کشور به برکت اسلام و آموزه های دینی و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و اجرای رزمایش کمک مومنانه در سراسر کشور رقم خورد و صحنه های زیبایی خلق شد که در واقع از الطاف، فیض و هدایت الهی برای کشور عزیزمان بود.

سردار رحیمی با بیان اینکه امروز ما در مجموعه نیروی انتظامی با افتخار اعلام می کنیم که سربازان ولایت هستیم و با تمام وجود، جان فدای ولایت هستیم و برای نظام و انقلاب تا پای جان ایستاده ایم، گفت: در راه اجرای اهداف والا و آرمان های نظام و انقلاب دوشادوش برادران سپاهی و بسیجی خود هستیم .

وی افزود:خداوند را شاکریم که با لطف و عنایتی که به ما داشته است، ما را در مسیر دفاع از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی قرار داده است و هزاران بار افتخار می کنیم که رهبری شجاع و پاک ترین انسانی که می شناسیم فرماندهی و رهبری ما است و این عنایت پروردگار است که ما را در این نظام قرار داده است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ما باید با همدلی دست به دست هم بدهیم و در کنار هم به دنبال وحدت و همدلی و برادری باشیم تا بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم و در مقابل ناامنی ها که دشمنان و معاندین رقم می زنند و اقدامات خصمانه آنان، دوشادوش یکدیگر برای دفاع از آرمانها ایستادگی کنیم .

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد : باید بدانیم این نظام در عمق وجود مردم پاک نهاد این کشور ریشه دوانده و حتی اگر در سخت ترین شرایط قرار گیرند از اسلام و قرآن و دین خود دست نمی کشند اما در عین حال مراقبت و پاسداری از امنیت این مردم شریف و مقابله با دشمنان امری لازم و واجب است. 

همچنین در پایان این مراسم سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران، نشان بسیجی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) را به سردار رحیمی اهدا کردند.