آشنایی با تویوتا C-HRجدید

 پیش از این تغییرات ظاهری جدید در مدل خودروی یاریس نیز استفاده شده بود. خودرو سی اچ آر جدید دارای چراغ های مه شکن جدید و تغییر چراغ جلو بوده است. با هدف اسپرت تر شدن ظاهر این مدل، پنجره جلوی خودرو بزرگ تر شده و از تریم مشکی رنگ استفاده شده است. 

تویوتا هم چنین با هدف آنچه که آن را بهبود کارایی بدنه و فرمان پذیری خودرو خوانده است، تایرهای ۱۹ اینچی را جایگزین تایرهای قبلی کرده است. هم چنین ارتفاع فنرهای جلو و عقب خودرو نسبت به مدل های قبلی به ترتیب ۱۰ و ۱۵ درصد افزایش یافته است تا شوک های ارتفاع و دست انداز در طول مسیر را کاهش دهد. 

برای خریداران امکان انتخاب بین هشت رنگ جدید فراهم شده است که از جمله آن ها می توان به خاکستری و خاکستری مشکی اشاره کرد. در نمای داخلی نیز از رنگ های قرمز و خاکستری استفاده شده و چرم داخلی نیز در دو رنگ مشکی و قرمز عرضه خواهد شد. به مانند نسخه های قبلی، خودرو به گرمکن مجهز هم در جلو و هم در عقب مجهز و نمایشگرهای ال سی دی نیز با ال ای دی جایگزین شده اند. 

طبق اعلام تویوتا ، خودروی سی اچ ار به مانند قبل به صورت هیبریدی خواهد بود اما موتور آن در دو نسخه ۱.۸ لیتری و ۲.۰ لیتری تولید و نصب خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت نهایی مدل جدید سی اچ آر منتشر نشده و احتمالا تا اوایل سال اینده طول خواهد کشید تا قیمت گذاری نهایی آن انجام شود. خودروی سی اچ آر در حال حاضر قیمتی بین ۲۱ هزار و ۴۴۵ دلار تا ۲۹ هزار و ۵۰۰ دلار در بازارها موجود است.