توزیع شکر تنظیم بازاری در میادین میوه و تره‌بار

 محمدرضا کلامی از توزیع شکر تنظیم بازاری در ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: برای توزیع شکر تنظیم بازاری هر استان متناسب با شبکه ارجح در توزیع کالا یکی از سه مورد فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین و صنوف را برای توزیع انتخاب می‌کند. 

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت بیان داشت: البته ممکن است، برخی استان‌ها برای توزیع از هر سه مورد برای توزیع استفاده کنند. 

150 تن شکر تحویل میادین میوه و تره‌بار شد

کلامی بیان داشت: در استان تهران بر اساس اعلام سازمان صنعت در حال حاضر میادین میوه و تره‌بار به عنوان شبکه توزیع شکر انتخاب شده است. 

وی با اشاره به آغاز شروع شکر تنظیم بازاری از روز اول ماه مبارک رمضان در میادین میوه و تره‌بار تهران بیان داشت: در حال حاضر 150 تن شکر سفید تحویل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهر تهران شده است و از روز اول ماه مبارک رمضان این شکر در میادین میوه و تره‌بار توزیع می‌شود. 

کلامی بیان داشت: علاوه بر 150 تن شکر تخصیصی به میادین میوه و تره‌بار شهر تهران، طی روزهای آینده بقیه حوالجات هم تامین کالا می‌شود. 

 مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت گفت: بنابراین  براساس آن مقداری که شرکت بازرگانی دولتی شکر در اختیار شبکه توزیع قرار خواهد داد،  تامین نیاز بازار مرتفع می‌شود و ضمن اینکه شرکت بازرگانی دولتی مکلف شده بدون وقفه و با فوریت نیاز مردم و بازار را به مرور در ماه مبارک رمضان تامین کند.

 پیش از این عباس قبادی رئیس ستاد تنظیم بازار از توزیع 20 هزار تن شکر تنظیم به قیمت هر کیلو 3 هزار و 400 تومان برای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان خبرداده بود.