دکتر موثقی داور میدون کیست؟

حمیدرضا موثقی چهره ای موفق به عنوان تاجری بین المللی بوده که مسوول اتحادیه تولیدکنندگان، بازرگانان و صنایع بسته‌بندی چای کشور است.

موثقی این روزها چهره اش بیش از گذشته شناخته شده زیرا یکی از داوران مسابقه میدون است که از شبکه سه سیما پخش می شود و به کسب و کارها و داوری آن می پردازد.

سوابق حمیدرضا موثقی

بالغ بر ۳۷ سال کار و فعالیت در حوزه صنعت چای بطور کامل از صفر تا صد اعم از تولید، فرآوری، بسته بندی، واردات، صادرات و توزیع به کل کشور بالغ بر ۲۵ سال کار و فعالیت در حوزه پاکت های تخصصی صنعت سیمان و پاکت‌های تخصصی صنایع پتروشیمی

بیوگرافی حمیدرضا موثقی

حمیدرضا موثقی در روز ۳ تیر ماه سال ۱۳۴۴ خورشیدی در محله قدیمی بهارستان طهران در خیابان ژاله آن روزها و خیابان شهدای کنونی در کوی بزرگمهر درخانه ای بزرگ و قدیمی بدنیا آمد، تاجر چای و رئیس اتحادیه چای و بسته بندی کشور می باشد.چندی پیش نیز خط تولید جدید مجتمع چاپ و بسته بندی دبش در شهرک صنعتی اشتهارد را با حضور رحمانی افتتاح کرد. وی همچنین از خادمان حرم رضوی و بارگاه ملکوتی امام رضا ع نیز می باشد.

خانواده و زندگینامه شخصی دکتر موثقی

موثقی در خانواده ای کاملاً مذهبی به دنیا آمده و پدرش به رحمت خدا رفته و برادرش مرحوم علیرضا موثقی نیز دار فانی را وداع گفته است.

موثقی خانواده مذهبی خود را این گونه توصیف کرده است: در خانواده ای کاملاً مذهبی به دنیا آمدم ،آنهم مذهبى که ریشه در هزار و چهارصد سال گذشته با عشق به خاندان بزرگ عصمت و طهارت و برخواسته از شریعت نبوی و طریقت حقّه علوى مى باشد. جنس مذهبمان گویا با مذهب امروزى ها خیلی متفاوت است.


بیشتر بخوانید:

بیوگرافی علیرضا یونچی داور میدون


موثقی در خاطره ای از مرحوم پدرش می گوید: آدما باید هرچندوقت یکبار براى خودشان یک کارنامه تنظیم کرده و به اعمال خود نمره بدهند.

همانطوری که معلمان قدیم مدارس به فیزیک و شیمى نمره می دادند و در انتها پس از نمره انضباط ،معدل دانش آموز را مشخص میکردند؛ لازم ست که ما آدم بزرگ ها نیز به عملکرد خودمان نمره داده و معدل خویش را در پائین کارنامه اعلام نمائیم.