لمس شن های خلیج فارس در تک همای بندرعباس

یکی از اصلی ترین و بهترین شهر هایی که هنگام سفر به جنوب می توانید از آن بازدید کنید، بندرعباس است. شهری مملو از مکان های دیدنی و امکانات جذاب که آماده پذیرایی از مسافران خود است. 

سفر به هر مقصد جذاب، نیازمند اقامتگاه و هتلی است که بتوان به آن اطمینان کرد و انتظار اقامتی آسوده در آن داشت. یکی از لوکس ترین هتل های بندرعباس که همواره رضایت مهمانان خود را جلب کرده، هتل هما بندرعباس است.

هتل پنج ستاره هما بندرعباس با معماری جذاب خود و ارائه امکانات رفاهی در سطح فوق العاده توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین هتل های بندرعباس تثبیت کند. مهمانان بارزرو هتل هما بندرعباس با قیمتی استثنایی می توانند از امکاناتی نظیر کافی شاپ 24 ساعته و رستوران های متنوع برخوردار شوند.

با ما در ادامه این گزارش همراه باشید تا نگاهی کلی به هتل هما بندرعباس بیندازیم و آن را بررسی کنیم.

هتل هما بندرعباس در نگاه اول

هتل پنج ستاره هما بندرعباس در نزدیکی ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته است. این موقعیت مکانی جذاب در کنار معماری بی نظیر و فضای سرسبز آن مجموعه ای را تشکیل داده اند که هر مسافری را برای اقامت وسوسه می کند. هتل هما بندرعباس یکی از زیر مجموعه های هتل هما می باشد که این نکته به تنهایی گویای برتری آن است.

همچنینف هتل لوکس هما بندرعباس در فاصله ای بسیار کم از مهم ترین بنادر جنوب کشور قرار دارد. این موضوع یکی از مهم ترین امتیازاتی است که هتل هما نسبت به رقیبان خود دارد.

اتاق های هتل هما + امکانات

هتل هما با ارائه اتاق های متنوع می تواند رضایت هر سلیقه ای جلب کند. اتاق ها و سوئیت هایی با امکانات مناسب که به دنبال ایجاد فضایی راحت برای مهمانان هستند.

اتاق های هتل هما بندرعباس عبارتند از:

**‌ اتاق یک تخته

** اتاق دو تخته توئین

**‌ اتاق دو تخته توئین رو به دریا

**‌ اتاق هما کلاس دبل

**‌ اتاق هما کلاس توئین

**‌ اتاق هما کلاس توئین

** اتاق دو تخته توئین هما کلاس رو به دریا

**‌ اتاق دو تخته دبل هما کلاس رو به دریا

**‌ اتاق دو تخته دبل

** اتاق دو تخته دبل رو به دریا

** سوئیت سه نفره معمولی

** سوئیت رویال چهار نفره هما کلاس

 

 

 

 مجموع اتاق های هتل هما به عدد 178 می رسد که در 7 طبقه تقسیم شده اند. این اتاق ها از امکانات عالی برخوردار هستند؛ برای مثال، می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، مبلمان، یخچال، مینی بار (با هزینه)، رخت آویز، کمد لباس، چای ساز، میز تحریر، پاورسوئیچ، تلفن، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، آباژور، اینترنت، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام و دمپایی اشاره کرد.

ناگفته نماند برخی از اتاق های هتل از مزیت داشتن بالکن برخوردار هستند. درنتیجه، چشم اندازی زیبا از دریا دارند. همچنین، در صورت درخواست مسافران، خدماتی مانند روم سرویس و سرو غذا در اتاق ها انجام می گیرد.

از دیگر امکانات جذاب هتل هما می توان به اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها، همچنین، پارکینگ با ظرفیت 100 ماشین اشاره کرد.

امکانات رفاهی هتل هما بندرعباس

صرف وعده های غذایی در هتل هما را می توان به عنوان یکی از جذاب ترین قسمت های سفر به بندرعباس محسوب کرد. وجود دو رستوران مجهز و مجلل و یک کافی شاپ 24 ساعته به خوبی این موضوع را توصیف می کنند.

رستوران ستاره دریایی که در باغ هتل هما بندرعباس واقع شده، گنجایش 500 مهمان را دارد. این رستوران از ساعت 19:30 الی 23 آماده سرو شام برای مسافران است.

رستوران مرجان در طبقه همکف هتل هما واقع شده و ظرفیت 200 مهمان را دارد. رستوران مرجان 3 وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند. صبحانه از 6 الی 9:30، ناهار از 12 الی 16 و شام از 19 الی 23 در رستوران مرجان سرو می شود.

کافی شاپ هتل هما پنج ستاره با ظرفیت 100 مهمان نیز به صورت 24 ساعته آماده سرویس دهی می باشد.

از دیگر امکانات رفاهی هتل هما می توان به استخر روباز، خدمات ماساژ، قنادی و... اشاره کرد.

 

جمع بندی

 

آنچه در این گزارش خواندید تنها گوشه ای از مزیت ها و نقاط قوت هتل هما بندرعباس بود. شما با مراجعه به سامانه رزرواسیون هتل یار می توانید آشنایی بیشتری با این هتل پیدا کنید. همچنین، وبسایت هتل یار با ارائه تخفیفات ویژه آماده ارائه قیمت هایی خاص برای رزرو هتل می باشد.