مشکل گره خوردگی سیم های خود را با خرید سیم جمع کن مطمئن حل کنید! + عکس

مشکل گره خوردگی سیم هایی که در خانه یا محل کار و یا حتی در خیلی از کارخونه ها وجود داره و مشکلات زیادی رو به وجود میاره یا صدمات جبران ناپذیری حتی با یک گره خودرگی سیم به وجود میاد باید سریع حل بشه . برای مثال میتونیم گره خوردگی سیم را در تمامی وسایل خانه از قبیل: جاروبرقی، سشوار، آبمیوه گیر، بخارپز ببینیم یا در وسایل صنعتی مثل دریل که گره خوردگی باعث میشه بعد از مدتی سیم ها ترک بردارن و مجبور بشیم وسایلمون رو به تعمیر و یا عوض کنیم. اما راه حل چیه؟ راه حل ما استفاده از سیم جمع کن های با دوام و با کیفیت است که به وسایلمان نظم و زیبایی بدهد.

سیم جمع کن

سیم جمع کن با کیفیت چه ویژگی هایی دارد:

هرزمان که کار ما با وسایل سیم دار تمام شد، می توانیم به راحتی برای جمع کردن سیم در منزل، محل کار یا کارخانه از آنها استفاده کنیم.سیم جمع کن علاوه برافزایش طول عمرکلیه وسایل برقی سیم دار، محیط پیرامون ما را هم بسیار مرتب، منظم و زیبا میکند.

  • برای جمع کردن سیم کلیه وسایل سیم دار بسیار مفید و کارآمد است
  • سیار سبک و بادوام
  • مناسب برای استفاده درخانه، دفتر کار، مغازه و حتی کارخانه ها، ساخته شده است
  • برای تولید سیم جمع کن از طاقه چرم کاملا طبیعی گاو میش استفاده شده است نه از چرم مازاد، کناره و کارکرده کالاهای چرمی دیگر.
  • این محصول چرمی علاوه بر زیبایی، با بدن انسان و طبیعت کاملا سازگار است(‌ضد حساسیت)
  • چرم طبیعی به غیر از آب
  • در برابر بسیاری از عوامل دیگر مانند: کشش، فشار، ضربه و حشرات موذی بسیار مقاوم است، حتی گرما.

برای مشاهده انواع سیم جمع کن که پیشنهاد ما خرید از فروشگاه اینترنتی کیهان است که می توانید از طریق لینک زیر با ادرس 

http://hrkeyhan.com/%d8%b3%db%8c%d9%85-%d8%ac%d9%85%d8%b9-%da%a9%d9%86  به خرید سیم جمع کن با مناسب ترین قیمت اقدام کنید.

از کجا سیم جمع کن بخریم؟

فروشگاه اینترنتی کیهان  به ادرس اینترنتی https://hrkeyhan.com یکی از فروشگاه هایی است که خرید از آن به صرفه هست و دارای قیمت مناسب و محصولات با تولید کاملا ایرانی و خاص می باشد که به دلیل کیفیت بالای محصولات از محبوبیت بالایی برخوردار است. این فروشگاه اینترنتی وسایل موردنیاز جامعه را با هدف ایجاد خریدی راحت‌تر و با صرفه‌تر شروع کرده است و خیلی زود توانسته جایگاه بهترین در بین کسب و کارهای اینترنتی داشته باشد. از ویژگی های مهم دیگر  فروشگاه اینترنتی کیهان، بصورت تخصصی در زمینه ارائه کد تخفیف کسب و کار های اینترنتی با هدف ترویج خرید با کمترین هزینه بین کاربران ایرانی رواج پیدا کرده است.

قیمت سیم جمع کن

قیمت سیم جمع کن بر اساس نوع برند، مواد بکار رفته، مقاومت و استحکام محصول، سبک بودن، گارانتی و بسته بندی بستگی دارد که ما بهترین و مناسب ترین قیمت را برای مشتریان گرامی بدون لحاظ کردن موارد بالا تنظیم کرده ایم.

خدمات پس از فروش و گارانتی

کلیه محصولات فروشگاه اینترنتی کیهان دارای ۹ ماه گارانتی تعویض و ۳۶ ماه خدمات پس از فروش می باشد

ما برای عرضه محصولات با کیفیت بسیار تلاش می کنیم وهمکاران ما در واحد ( کنترل کیفیت – QC) با دقت محصولات نهایی را بررسی نموده و به شما ارایه می نمایند. با خرید محصولات خلاقانه و جدید ما، علاوه بربرخورداری از مزیتهای این محصولات، راحتی در استفاده و زیبایی محیط، از خدمات پس از فروش و گارانتی ویژه ما نیز برخوردار هستید. خدمات ما همه چیز را شامل می شود و هیچگونه شرطی ندارد، حتی پارگی و شکستگی.

 روش استفاده از سیم جمع کن

برای استفاده کافی است بند متناسب با حجم سیم را انتخاب کرده (از بین سه اندازه)، با یک حرکت به دور سیم بپیچید و با کمی فشار، دکمه را ببندید. اگر حجم سیم شما زیاد بود می توانید دو بند را به هم متصل کنید. با این کار طول آن افزایش می یابد.

روش استفاده از سیم جمع کن

کاربرد مهم در سیم جمع کن جاروبرقی

یکی از بیشترین کاربرد های سیم جمع کن در جاروبرقی است که برای تمامی برند های جاروبرقی از قبیل پاناسونیک، بوش، پارس خزر، سامسونگ و ...کاربرد دارد که میتوانید برای مشاهده و خرید تمامی سیم جمع کن های جاروبرقی از طریق لینک زیر به ادرس 

http://hrkeyhan.com/%d8%b3%db%8c%d9%85-%d8%ac%d9%85%d8%b9-%da%a9%d9%86-%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c با مناسب ترین قیمت اقدام کنید.

 

سیم جمع کن جاروبرقی

دیگر کاربرد های سیم جمع کن

سیم جمع کن کیهان دارای کاربرد های زیادی دیگری از قبیل : سیم جمع کن جاروبرقی،  یو اس بی ( USB )، اتو، هدفون، هندزفری، کامپیوتر، سشوار، موبایل، شارژر، صنعتی، لپ تاب، مخلوط کن، پلوپز، دریل و سایر وسایل سیم دار کاربرد دارد.

افتخارات فروشگاه اینترنتی کیهان

برای مجموعه کیهان باعث افتخار است که تا کنون ایده های مختلفی را در برخی از شرکتهای بزرگ، سازمانها و اداره های دولتی، با پیروزی اجرا کرده ایم. برای کیهان، دوستی و ارتباط با شما، از کسب درآمد بسیار ارزشمند تر است و پول اولویت اصلی ما نیست. مجموعه کیهان دارای افتخارات و مدارک بین المللی iso 90001 , 10002 10004  می باشد.

فراموش نفرمائید که خرید و استفاده از کالای با کیفیت ایرانی، گامی بزرگ در جهت اشتغال و پیشرفت در داخل کشور است.

متفاوت زندگی کنیم!

راه های ارتباطی با فروشگاه اینترنتی کیهان

محبت و همکاری شما راهگشای ما برای خدمات بهتر است. لطفا یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید.   :

۱- از محصول خریداری شده عکس بگیرید و آن را در  گارانتی – پشتیبانی بارگزاری نمایید.

۲- از محصول خریداری شده عکس بگیرید و به دایرکت اینستاگرام ما ارسال نمایید.

۳- ارسال نام، نام خانوادگی و نام محصول به شماره تلفن  ۰۹۱۲۹۳۰۳۸۰۷

در صورت عدم  انجام هر یک از مراحل بالا، محصول شما دارای خدمات پس از فروش خواهد بود.