جدیدترین اخبار درباره بازی کالاف دیوتی موبایل

با همه گیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند موبایل و استقبال گیمرهای سراسر جهان از این گوشی ها به عنوان یک پلتفرم بازی، کمپانی اکتیویژن مانند بسیاری از شرکت ها و استودیوهای بازی سازی تصمیم گرفت که بعد از 16 سال و عرضه بیش از 15 نسخه مختلف از مجموعه Call Of Duty، اولین نسخه موبایلی این بازی را عرضه کند. این بازی در کمتر از 2 سال بیش از 200 میلیون بار توسط گیمرهای سراسر جهان دانلود شد و به یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی در سراسر دنیا تبدیل شد. در دو سال اخیر و در تمامی رتبه بندی محبوب ترین بازی ها COD Mobile همواره جز صدرنشینان فهرست ها بوده است.

محبوبیت این بازی به قدری زیاد است که حتی اخبار و حواشی آن نیز برای بازیکنان جذابیت بالایی دارد. این بازی در هفته اول عرضه خود بیش از 35 میلیون بار توسط بازیکنان دانلود و نصب شد و به عنوان محبوب ترین محصول اپ استور در بیش از 100 کشور دنیا شناخته شد. در ادامه مطلب به بررسی آخرین و جدیدترین اخبار مربوط به بازی کالاف دیوتی موبایلی پرداخته خواهد شد.

کالاف دیوتی

جدیدترین اخبار بازی Call Of Duty Mobile

مجموعه کالاف دیوتی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های تاریخ صنعت گیم است و این واقعیتی است که بر هیچ کس پوشیده نیست. این فرنچایز در طول 18 سال گذشته در نسخه های مختلفی روانه بازار شده است که هر کدام از آنها ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد و جذابی دارند. کمپانی اکتیویژین در هر کدام از نسخه های بازی ندای وظیفه با استودیوهای متعددی همکاری داشته است. نسخه موبایلی این بازی برای گوشی های اندروید و آی او اس در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار دارد. اخبار و شایعه های مختلفی در رابطه با بازی کالاف دیوتی موبایلی در چند ماه گذشته منتشر شده است که مهم ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

معرفی فصل اول کالاف دیوتی در سال 2021

بر اساس آخرین اخبار و مقالات منتشر شده از سایت اختصاصی کالاف دیوتی فصل جدید این بازی با نقشه های جدید، حالت های چند نفره گسترده، سلاح های متعدد و جذاب، حالت جدید بتل رویال بازی که آدرنالین خود هر بازیکنی را بالا می برد و جوایز مختلف در دسترس بازیکنان قرار می گیرد. بر اساس ادعای سازندگان بازی این نسخه جدید در تاریخ 26 ژانویه منتشر می شود. در جدیدترین سیزن بازی کالاف دیوتی گیمرها می توانند به موارد مختلفی دسترسی داشته باشند که مهم ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

حالت جدید بازی

یکی از آیتم های تازه ای که گیمرها می توانند در سیزن جدید آن را مشاهده کنند حالت جدید بازی است. در حقیقت کمپانی اکتیویژن در سیزن 14 بازی کالاف دیوتی موبایل حالت زامبی ها را دوباره برگردانده است. در این حالت یک نفر از افرادی که در بازی وجود دارند به زامبی تبدیل می شود و به سایر گیمرها حمله می کند. البته این موجود زمان مشخصی دارد و چنانچه نتواند در زمان مشخص یک بازیکن را به زامبی تبدیل کند آن یک نفر برنده بازی خواهد بود. زامبی ها در این حالت می توانند از تجهیزات نظامی استفاده کنند در حالی که سایر بازیکنان فقط می توانند از اسلحه ها نیز استفاده کنند. حالت جدید بتل رویال بازی با نام Blitz این امکان را فراهم کرده است که 40 بازیکن در یک مسابقه حضور داشته باشند و به مبارزه بپردازند

بازی کالاف دیوتی

تجهیزات و سلاح های جدید

سازنده های بازی در این سیزن از دو سلاح جدید از جمله سلاح های FR برای گیمرها رونمایی کرده اند. یکی از این سلاح ها اسلحه FR.566 است که قابلیت های خاص و منحصر به فردی خصوصا در نبردهای دوربرد دارد. بازیکنان همچنین می توانند سلام جدیدی به نام SKS را از طریق چالش فصلی Battle Royale Bluff به دست آورده و استفاده کنند. این سلاح از ماه فوریه در دسترس بازیکنان خواهد بود.

مود جدید 3vs3 Gunfight

در سیزن جدید بازی کالاف دیوتیز موبایل بازیکنان می توانند مود جدید، خاص و ویژه ای از حالت Gunfight را تجربه کنند. در این مود گیمرها می توانند در حالت 3v3 با همدیگر به رقابت بپردازند. در این مود بازیکنان می توانند از سلاح های متعدد و مختلفی استفاده کنند. رقابت های این مود در دوره های مختلفی برگزاری می شود و هر بازیکنی که بتواند در 4 دوره به پیروزی برسد برنده بازی خواهد بود. بازیکنان می توانند با خرید سکه کالاف دیوتی موبایل و استفاده از آن سطح خود را ارتقا دهند و کار خود برای پیروزی را راحت تر کنند. همچنین آیتم جدید دیگری که در این سیزن مشاهده می شود مهارت gravity vortex می باشد که به بازیکنان اجازه تشکیل سیاهچاله می دهد تا بتواند دشمنان خود را به وسیله آن از بین ببرد.

اخبار کالاف دیوتی

نقشه جدید بازی کالاف دیوتی

بر اساس اخبار منتشر شده نقشه جدید بازی Call of Duty: Mobile که Shoot House نام دارد قرار است از بازی معروف و محبوب Modern Warfare گرفته شود. ای نقشه از نظر اندازه یک نقشه کوچک به شمار می رود که می تواند جذابیت های بالایی برای گیمرها داشته باشد. در تاریخ 21 ژانویه نیز اطلاعاتی از نقشه جدید کالاف دیوتی که با نام Reclaim شناخته می شود منتشر شد که بر اساس آن مشخص می شود که این نقشه ابعاد کوچکی دارد و بازیکنان در هنگام مبارزه درگیری های زیادی باهم خواهند داشت.

این نقشه شامل نقاط مختلفی است که یکی از آنها یک مرکز خرید متروکه است که جذابیت های بالایی برای گیمرها دارد. در این بازی بازیکنان می توانند با خرید cp کالاف دیوتی و ارزان از سایت های معتبر و همچنین مطالعه نکات و ترفندها لذت و هیجانی خاص و ویژه را تجربه کنند.

بازی محبوب Call of Duty Warzone به موبایل خواهد آمد

بازی Call of Duty Warzone که یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین نسخه های مجموعه کالاف دیوتی به شمار می رود توانسته موفقیت های متعددی کسب کند و شهرت و اعتبار این مجموعه را به اوج برساند. بر اساس آخرین اخبار شرکت اکتیویژن در تلاش است که وارزون را برای گوشی های موبایل نیز عرضه کند. قرار است که ویژگی‌ های لازم نسخه ‌های کنسولی و PC بازی Warzone برای گوشی های موبایل نیز ارائه شود و علاوه بر آن ویژگی های منحصر به فرد دیگری به آن اضافه شود.

رکورد در آمدزایی کالاف دیوتی

کمپانی اکتیویژن در آخرین اخباری که منتشر کرده ادعا کرده که بعد از عرضه آخرین بازی کالاف دیوتی یعنی COD: Black Ops Cold War میزان درآمد این شرکت از فروش مجموعه کالاف دیوتی از مرز 3 میلیارد دلار عبور کرده است. قطعا بازی کالاف دیوتی موبایل خصوصا در دوران شیوع بیماری کرونا و در یک سال گذشته نقش بسیار ویژه ای در این رکورد شکنی داشته است و در ادامه سال 2021 نیز فروش این بازی بیشتر خواهد شد و میلیون ها گیمر دیگر را به خود جذب می کند.

سخن نهایی

Call Of Duty mobile به عنوان یکی از محبوب ترین نسخه های مجموعه ندای وظیفه شناخته می شود که در مدت کمی توانسته صدها میلیون گیمر از سراسر جهان را به خوب جذب کند و موفقیت های متعددی به دست بیاورد. محبوبیت بالای این بازی دلیلی شده است که حتی اخبار و حواشی آن نیز جذابیت های بالایی داشته باشند و ارگان ها، سایت ها. خبرگزاری های مختلف به پوشش آن بپردازند.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده این بازی در سیزن 14 در دسترس بازیکنان قرار دارد که تغییرات مختلفی داشته و می تواند جذابیت های زیادی برای بازیکنان داشته باشد. سایت ایران موجو با داشتن سابقه ای 7 ساله به عنوان یکی از معتبرترین سایت های فروشگاهی فعال در حوزه گیم شناخته می شود که خدمات مختلفی به بازیکنان ایرانی ارائه می کند. از مهم ترین خدمات این سایت می توان به خرید جم بازی ها، آموزش بازی ها و ... اشاره کرد.