تدارک صنعت کاغذ کرمان، پیشگام در صنایع سلولزی کشور

صنایع سلولزی برای تولید محصولات مرغوب و باکیفیت به استفاده از مواد اولیه تراز اول نیاز دارند. در این راستا شرکت تدارک صنعت کاغذ کرمان نسبت به تامین کلیه نیازهای این صنایع اقدام و مجموعه ای از خدمات و محصولات را ارائه نموده است. در این مطلب به معرفی شرکت تدارک صنعت کاغذ کرمان، محصولات و خدمات ارائه شده توسط این مجموعه پرداخته ایم.

آشنایی با خدمات تدارک صنعت کاغذ کرمان

این مجموعه با تکیه بر دانش فنی و تجربه چندین ساله در حوزه فناوری تولید کاغذ، نسبت به ارائه خدمات کارشناسی در زمینه مواد شیمیایی مورد نیاز، ماشین آلات صنعتی، ملزومات پوششی خطوط تولید، قطعات یدکی و حتی تامین کاغذ برای واحدهای تولیدی صنایع سلولزی اقدام نموده است. مجموعه این خدمات موجب شده است تا شرکت تدارک صنعت کاغذ کرمان گامی موثر در راستای بهبود و توسعه فناوری تولید محصولات سلولزی کشور بردارد.

مواد شیمیایی

61

مواد شیمیایی همواره یکی از مهم ترین مواد اولیه ای هستند که با درصد خلوص های متفاوت در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. کیفیت این مواد به طور مستقیم با کیفیت محصول نهایی در ارتباط بوده و نقش پررنگی در این زمینه ایفا می کند. درصد خلوص مواد شیمیایی نکته مهم دیگری است که در زمان تهیه مواد اولیه باید مورد توجه قرار بگیرد. وجود ذرات ناخالصی در مواد شیمیایی بیشتر از حد مجاز، می تواند از دقت نتیجه نهایی در کاربردهای آزمایشگاهی بکاهد. در صنعت نیز استفاده از چنین موادی با درصد خلوص نامناسب، به تولید محصولات با کیفیت نامناسب منجر خواهد شد. خرید سولفات آلومینیوم، آمونیوم پرسولفات، ریتنشن اید، پلی الکترولیت، سود پرک، SSK (AKD مایع) و ... از جمله خدماتی است که در دسته بندی تامین مواد شیمیایی توسط تدارک صنعت کاغذ کرمان قرار می گیرد.

ماشین آلات صنعتی

خطوط تولید صنایع سلولزی به استفاده از ماشین آلات خاصی نیاز دارد؛ انواع کلینر، پرشر اسکرین، ریجکت سورتر، فاین اسکرین، توربو سپریتور، کورس اسکرین، اسکرین بسکت، پالپر و درام پالپر از جمله این دستگاه ها هستند. هر یک از این دستگاه ها عملکردی جداگانه و متمایز از سایرین دارد که در نهایت به دیگر دستگاه ها مرتبط می باشد. مجموعه اقدامات انجام شده توسط این ماشین آلات، تکمیل کننده خطوط تولید شما بوده و نیاز صنایع سلولزی به ماشین آلات صنعتی را مرتفع می سازد.

به عنوان مثال، خمیر کاغذ در آخرین مرحله پالایش وارد دستگاه پرشر اسکرین می شود. در این مرحله پره های روتور به چرخش در آمده و به خمیر فشار وارد می کنند. با این کار، خمیر از اسکرین بسکت عبور کرده و بافتی یکنواخت تر پیدا می کند.

ملزومات پوششی

62

ملزومات پوششی مجموعه ای از تجهیزات را شامل می شود که به عنوان دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی شناخته نمی شوند؛ اما کارکرد آن ها به گونه ای است که عملکرد این دستگاه ها را به نتیجه رسانده و در واقع تکمیل کننده این فعالیت ها هستند. از جمله ملزومات پوششی مورد استفاده در صنایع سلولزی می توان به درایر اسکرین، فرمینگ وایر و فلت پرس اشاره نمود.

به عنوان مثالی برای عملکرد این ملزومات پوششی می توان به فرمینگ وایر اشاره نمود. در فرایند کاغذ سازی، این قطعه روی میز فوردرینیر نصب شده و خمیر از نزدیکی دهانه اسلایس هدباکس روی آن ریخته می شود. در این مرحله، فرایند آبگیری خمیر آغاز می شود. آب الیاف خمیر تحت تاثیر گرانش و مکش قرار گرفته و تا حدودی از خمیر خارج می شود.

قطعات یدکی

تامین قطعات یدکی مورد نیاز صنایع مختلف، به ویژه صنایع سلولزی، دسته دیگری از خدمات و محصولات شرکت تدارک صنعت کاغذ کرمان را در بر می گیرد. این قطعات اغلب در بخش های داخلی ماشین آلات صنعتی قرار می گیرند. به بیان دیگر، این قطعات اجزای داخلی ماشین آلات و دستگاه های صنعتی را تشکیل می دهند. خرید کاغذ صافی، کاغذ PH، تیغه های برش فولادی وایندر و تیغه داکتر بلید از جمله محصولاتی هستند که در این دسته بندی جای گرفته اند.

تدارک گامی نو برای صنعتی پویا

شرکت تدارک صنعت کاغذ کرمان در کنار محصولات ارائه شده در قالب چهار دسته بندی ذکر شده، خدمات جانبی نیز به شرکت های فعال در سایر صنایع ارائه می دهد. به طور خلاصه می توانیم این خدمات را به چهار گروه کلی تقسیم نماییم:

  • تامین و عرضه انواع کاغذهای بسته بندی و ضایعات مصرفی
  • مشاوره ثبت سفارش و ترخیص کالا
  • مشاوره رفع تعهد ارزی (وارداتی و صادراتی)
  • مشاوره و خدمات پس از فروش

تامین و عرضه انواع کاغذهای بسته بندی و ضایعات مصرفی

انواع کاغذهای بازیافت (لاینر)، فلوتینگ، تست لاینر (تاپ لاینر)، تاپ وایت، کرافت لاینر و ... با عرض و گرماژ متفاوت برای بسته بندی توسط این مجموعه ارائه می شود. همچنین ضایعات مصرفی واحدهای تولیدی (آخال) برای رفع نیازهای کارخانجات تولیدی کاغذ و مقوا نیز تامین می گردد.

مشاوره ثبت سفارش و ترخیص کالا

با توجه به سابقه طولانی مدت شرکت تدارک صنعت کاغذ کرمان در حوزه واردات، همکاری این مجموعه با نیروهای متخصص در زمینه بازرگانی بین الملل و کسب تجربیات ارزشمند طی سال ها فعالیت در این عرصه، شرکت ها می توانند در رابطه با ثبت سفارش و ترخیص کالاهای خود با این مجموعه مشاوره داشته باشند.

مشاوره رفع تعهد ارزی

تعهدات ارزی و رفع آن ها یکی از مهم ترین بخش ها در فرایند واردات و صادرات می باشد. شرکت تدارک صنعت کاغذ کرمان به عنوان یکی از متخصصان در ارائه مشاوره تجارت بین الملل، خدمات مشاوره رفع تعهدات ارزی را ارائه می دهد.

مشاوره و خدمات پس از فروش

تیم کارشناسی این مجموعه پس از خرید ماشین آلات و ملزومات خطوط تولید نیز پیگیر مشتریان خود می باشد. در این راستا تیم کارشناسی شرکت تدارک صنعت کاغذ کرمان در زمینه راه اندازی خطوط تولید، بهینه سازی آن، به کار گیری مواد شیمیایی در صنعت کاغذ و ... به مشتریان خود مشاوره می دهد.

راه های ارتباطی شرکت تدارک صنعت کاغذ کرمان

در این مطلب به معرفی کلی خدمات و محصولات ارائه شده در شرکت تدارک صنعت کاغذ کرمان پرداختیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی این مجموعه به نشانی https://www.kepsico.com/ مراجعه نمایید. همچنین می توانید با شماره زیر تماس گرفته و به طور مستقیم با تیم کارشناسی این مجموعه در ارتباط باشید:

03432437936