چاپ دیجیتال و انواع چاپ و تبلیغات

همانطور که می دونین صنعت چاپ و تبلیغات یکی از گسترده ترین و پیچیده ترین صنایع بسیاری از کشورهای جهان هستش و شما می تونین انواع روش های چاپ را در این صنعت مشاهده کنین که از دیگر مهمترین روش های چاپ را، چاپ دیجیتال شکل داده و افرادی که به دنبال بهره مندی از خدمات مربوط به صنعت چاپ و تبلیغات هستن، می تونن به راحتی چاپ دیجیتال را در اولویت های خود قرار بدن. از مهمترین تفاوت هایی میان چاپ دیجیتال با دیگر روش های چاپ می تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

-         شما می تونین مراحل لیتوگرافی را در چاپ دیجیتال حذف کنین که در این صورت سرعت چاپ تان بیشتر میشه

-         در چاپ دیجیتال، هزینه مربوط به هر برگه ی چاپ ثابت بوده و هزینه های روش چاپ دیجیتال به تعداد نسخه های آن مربوط نیستش.

-         میزان کاغذ باطله استفاده در چاپ دیجیتال بسیار کمتر بوده و از مواد شیمیایی کمتری نیز در این روش استفاده میشه

-         شما می تونین در روش چاپ دیجیتالی، هر قسمتی از تصویر را تغییر داده و سپس چاپ مدنظرتان را انجام بدین.

-         چاپ دیجیتال مناسب برای تیراژهای پایین هستش

برای  چاپ لایت باکس در کوثر پرینت لینک قبل را کلیک کنید.

با پیشرفت فناوری و تکنولوژی، شما می تونین تجهیزات و دستگاه های بسیار مدرنی را در صنعت چاپ مورد مشاهده قرار بدین که هر یک از این دستگاه ها کارایی متفاوتی را با یکدیگر داشته و در چاپ دیجیتالی مورد استفاده قرار میگیره. ما نیز در این مجموعه سعی داریم تا از بروزترین و بهترین تجهیزات مورد استفاده در چاپ دیجیتال استفاده کرده و از این طریق باکیفیت ترین خدمات را برای شما عزیزان به ارمغان بیاریم.

اگر تا به حال چاپ روی بوم رو تجربه نکردی برای دیدن نمونه هاش لینک و لمس کن

امروزه بسیاری از مدیران در حوزه های مختلف به دنبال بهره مندی از باکیفیت ترین و بی نظیرترین خدمات مربوط به چاپ و تبلیغات هستنن تا بتواننن محصولات و خدمات تولیدی خود را به بهترین شکل ممکن، برای مشتریان بالفعل و بالقوه ی خود معرفی کنین. افراد برای معرفی و شناساندن محصولات خود از انواع ابزارهای تبلیغاتی استفاده می کنن که یکی از مهمترین این ابزارها را بروشور ها شکل داده است. شرکت کوثر پرینت نیز تجربه و سابقه ی درخشانی را در زمینه طراحی انواع بروشورها دارد. از مهمترین انواع بروشورهای تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         بروشورهای منگنه دار: این مدل از بروشورها به شکل دفترچه طراحی میشن که تعداد صفحات آن زوج بوده و معمولا نیز کمتر از بیست صفحه هستن. توجه کنین که جنس مربوط به این مدل از بروشورها از کاغذ و مقوا هست. 

-         بروشورهای تاشو: یکی دیگر از انواع بروشورهای تبلیغاتی را، بروشورها تاشو شکل داده که این مدل از بروشورها هیچ گونه منگنه و صحافی ندارن و به کمک خطوط عمودی و افقی، صفحات آن را از یکدیگر جدا کردن. امروزه بسیاری از مدیران استفاده از این مدل بروشورها را در اولویت خود قرار بدین.

آیا شما هم قصد دارین تا از خدمات مربوط به بهترین شرکت چاپ و تبلیغات نهایت برخورداری را داشته باشین؟ می دانید که اصلی ترین روش های مختلف برای چاپ دیجیتال کدام ها می باشه؟ از شما دعوت می کنیم که مقاله ی درج شده در وب سایت کوثر پرینت را تا آخر دنبال کرده و ارزنده ترین اطلاعات را در زمینه چاپ و تبلیغات به دست آورین.

چاپ فوم برد با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان

41

بوم یا کنواس به نوعی از پارچه های مخصوص اطلاق میشه که مخصوص نقاشی و چاپ بوده و امروزه می تونیم به کمک دستگاه های دیجیتالی، بهترین تصاویر را بر روی این مدل از پارچه ها پیاده کرده و آن را مورد استفاده بدید. توجه کنین که پارچه های کنواس در قطرها و ابعاد بسیار متعددی تهیه میشن که هر یک از آنها کاربرد به خصوصی را داشته و شما می تونین با توجه به نیاز خود، بهترین مدل این پارچه ها را تهیه کرده و آن را استفاده کنین. از مهمترین و اصلی ترین کاربرد مربوط به بوم می تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

-         مناسب برای استفاده در دکوراسیون داخلی مربوط به هتل ها

-         مناسب برای استفاده در صنعت تبلیغات

-         مناسب برای استفاده در طراحی دفاتر اداری

-         مناسب برای استفاده در طراحی و دیزاین منازل

-         مناسب برای دیزاین مکان های تشریفاتی

-         مناسب برای استفاده در طراحی لابی هتل ها