شرکت پایا گسترش خورشید تابان

شرکت پایا گسترش خورشید تابان تولیدکننده و فروشنده دستگاه‌های صنعتی و سیستم‌های آبرسانی و آتش‌نشانی، تجهیزات استخر، سونا و جکوزی بوده که با نام تجاری پمپ خوب شناخته می‌شود. پمپ خوب با بیش از دو دهه تجربه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. شرکت پمپ خوب دارای نمایندگی برندهای معتبری همچون ابارا، پنتاکس، داب، زیلمت، سفا و یومکس بوده که شما می‌توانید بهترین و کاربردی‌ترین تجهیزات برندهای برتر دنیا را از شرکت پایا گسترش خورشید تابان تهیه کنید. فروشگاه و دفتر مرکزی پمپ خوب در تهران بوده که شما می‌توانید برای خرید انواع محصولات و تجهیزات حضوری به فروشگاه پمپ خوب مراجعه کنید و یا از وبسایت این شرکت آنلاین خرید کنید. تجهیزات استخر، منبع تحت فشار و تیوپ منبع تحت فشار از جمله محصولات پمپ خوب هستند که در ادامه به توضیح هر یک از این تجهیزات خواهیم پرداخت.

 

تجهیزات استخر 

لوازم و تجهیزات استخر و سونا مجموعه‌ای از ابزار برای ساخت و نگهداری استخر است. شما می‌توانید با توجه به اندازه استخر و یا نیازتان از این ابزار و وسایل استفاده کنید تا تجربه لذت بخشی از شنا کردن داشته باشید. اما به طور کلی بعضی تجهیزات استخر اصلی و بعضی تجهیزات جانبی هستند. تجهیزات اصلی به وسایلی گفته می‌شود که برای سخت یا نگهداری استخر ضروری است اما تجهیزات جانبی امکانات بیشتری به استخر اضافه می‌کند که کاملا اختیاری است. شما می‌توانید برای خرید انواع تجهیزات با کارشناسان شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید تا کاتالوگ محصولات را در اختیار شما قرار دهند. پمپ تصفیه آب استخر، جت پمپ جکوزی، فیلتر شنی استخر، فیلتر کارتریجی استخر، کلرزن استخر، مبدل حرارتی استخر، هیتر سونا خشک، پکیج تصفیه استخر، دیگ بخار سونا و سختی گیر استخر از جمله تجهیزات اصلی استخر، سونا یا جکوزی هستند که در ادامه به معرفی چند مورد از این تجهیزات خواهیم پرداخت. همچنین شما می‌توانید از اسکیمر استخر، فواره استخر، گریل استخر، چراغ استخر، کفشور استخر، نازل استخر، نردبان استخر، جاروی استخر و سایر تجهیزات جانبی برای افزایش امکانات رفاهی استخر، سونا و جکوزی استفاده کنید.

 

 

فیلتر شنی استخر 

قیلتر شنی استخر یکی از مهم‌ترین تجهیزات اصلی و ضروری برای استخر بوده که ذرات معلق در آب استخر را تصفیه می‌کند. این دستگاه ذرات را با قطر 50 میکرون از بین می‌برد و شما باید بلافاصله بعد از آن از فیلتر کربنی استفاده کنید. انواع فیلتر شنی استخر از برندهایی مثل هایوارد، ایمکس، آی ام ال، رینبو و پایا گسترش از شرکت پمپ خوب قابل سفارش است.

 

پمپ استخر 

پمپ استخری یکی دیگر از تجهیزات ضروری استخر است که از راکد ماندن آب استخر جلوگیری می‌کند و به جریان پیدا کردن آب کمک می‌کند. پمپ تصفیه آب استخر با چرخش آب به تمیز شدن آن کمک می‌کند. پمپ استخر در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می‌شود که می‌توانید معروف‌ترین پمپ برندهای هایوارد، داب، کریپسول، پنتاکس، هپی و هایواتر را از پمپ خوب تهیه کنید.

51

 

کلرزن استخر

کلر یکی از ماده‌های ضدعفونی کننده آب بوده که توسط کلرزن به آب منتقل می‌شود. دستگاه کلرزن استخر میزان تزریق کلر به آب استخر را کنترل می‌کند. کلرزن استخر به طور یکنواخت کلر را در سطح استخر پخش می‌کند، فعالیت آن در طول شبانه روز خودکار انجام می‌شود و نیازی به کنترل مستقیم شما ندارد. انواع کلرزن استخر عبارتند از کلرزن شناور استخر، کلرزن خطی و کلرزن نمکی استخر که می‌توان به نوع استخر، اندازه استخر و بودجه موردنظر شما یکی از این سه دستگاه کلرزن را تهیه کنید. کلرزن هایوارد، ایمکس، جسکو، اتاترون، گراندفورس، سالم آب و دوزینگ پمپ آکوا برترین کلرزن‌ها از بهترین برندهای جهانی هستند که می‌توانید این کلرزن‌های حرفه‌ای را از شرکت پایا گشترس تابان تهیه کنید.

 

منبع تحت فشار 

مخزن تحت فشار، منبع دیافراگمی یا منبع انبساط، منبعی است که هوا با فشار در آن ذخیره شده و آب با این فشار به داخل لوله‌ها منتقل می‌شود. فشار مخزن تحت فشار به متراژ ساختمان و تعداد طبقات آن بستگی دارد. هر چقدر تعداد طبقات یا متراژ واحدها بیشتر باشد باید از منبع تحت فشاری استفاده کنید که آب را با فشار بیشتری به لوله‌ها منتقل کند. منبع تحت فشار با ذخیره آب زمان استفاده از پمپ آب را کاهش می‌دهد و در نتیجه به کاهش مصرف برق کمک می‌کند. این دستگاه به افزایش طول عمر پمپ کمک می‌کند و جریان آب را یکسان می‌کند. منبع تحت فشار هاماک، واتس، اریک، امرا، زیلمت، آکوا پرس، رفلکس، آکوافوس، کاوش و ایمر بهترین برندهایی هستند که شما می‌توانید از شرکت پمپ خوب تهیه کنید.

52

تیوپ منبع تحت فشار 

تیوپ منبع تحت فشار یکی از قطعاتی است که در منبع تحت فشار استفاده می‌شود. این قطعه به کنترل و تنظیم فشار آب کمک می‌کند. همچنین تیوپ منبع تحت فشار با نام‌هایی مثل تیوپ منبع انبساط و تیوپ منبع دیافراگمی شناخته می‌شود. تیوپ فشار را کاهش می‌دهد تا در هنگام باز شدن شیر آب، آب با فشار بالا خارج نشود. تیوپ منبع انبساط از پوسته، تیوب و فلنج تشکیل شده است که شما باید در هنگام خرید به جنس پوسته توجه زیادی کنید تا تیوپ منبع تحت فشار مرغوب و باکیفیت تهیه کنید. تیوپ منبع تحت فشار سفا ایتالیا یکی از برترین قطعات ساخت برند سفا در ایتالیا است که شرکت پایا گسترش تابان نمایندگی رسمی این برند معروف در ایران است.

 

سخن پایانی

در این مقاله شما را با کاربردی ترین ابزار و تجهیزات ارائه شده در شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) آشنا کردیم که شما می‌توانید هر یک از این محصولات را به صورت آنلاین از این شرکت تهیه کنید. همچنین می‌توانید برای خرید محصولات حضوری به فروشگاه پمپ خوب  (pumpekhoob.com) مراجعه کنید؛ شما می‌توانید آدرس شرکت و فروشگاه پمپ خوب را در وبسایت این شرکت مشاهده کنید. این شرکت از مجموعه‌ای از کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای تشکیل شده که شما می‌توانید با کارشناسان مجموعه حرفه‌ای پمپ خوب تماس بگیرید تا آنها در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما باشند و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.