آموزشگاه زبان سخن برتر

داشتن یک استاد خصوصی زبان که کاملا مسلط به متدهای تدریس خصوصی زبان باشد، یکی از موثرترین روش ها برای یادگیری زبان می باشد. تدریس خصوصی زبان مزایایی دارد که کلاس های گروهی معمولا از آن ها محروم هستند. وقتی که شما برای کلاس های تضمینی تدریس خصوصی زبان ثبت نام می کنید دیگر نیازی به آمدن به موسسه زبان برای شرکت در کلاس خصوصی زبان ندارید. کلاس ها تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری انجام می شود. شما می توانید کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم داشته باشید و یا استادان ما می توانند به محل کار یا منزل شما آمده و تدریس خصوصی زبان در منزل که کاملا به صورت تضمینی است انجام شود.

در این آموزشگاه 32 زبان زنده دنیا توسط اساتید مجرب آموزش داده می شود که تعدادی از آن ها را معرفی می کنیم.

آموزش زبان انگلیسی

در آموزشگاه زبان انگلیسی سخن برتر، ما با استفاده از اساتید مجرب در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و همین طور با استفاده از جدیدترین متدهای روز در زمینه آموزش زبان انگلیسی و تمرکز بر روی مکالمه به تدریس زبان انگلیسی می پردازیم. تلاش ما بر این است که گرامر را از دوره های تدریس خصوصی زبان انگلیسی خود حذف کرده و بجای کتاب از متریال های ذیگر مانند مجله،فیلم و موزیک استفاده کنیم.

7

  • آموزش زبان انگلیسی توسط فیلم و سریال: یکی از بهترین متدها برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده از فیلم و سریال است. شما پس از تماشای فیلم چه در کلاس و چه در منزل باید فیلم را به صورت خلاصه به استاد توضیح دهید. این روش یکی از موثرترین روش ها در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی می باشد چون شما رو مجبور به فکر کردن به زبان انگلیسی و حرف زدن می نماید. یکی از بهترین سریال ها برای یادگیری زبان انگلیسی سریال Friends می باشد.
  • گوش دادن به موزیک: یکی دیگر از روش های یادگیری زبان انگلیسی، گوش دادن به موزیک های معروف زبان انگلیسی و حتی زمزمه کردن آن با خواننده می باشد. بهتر است برای این کار ابتدا از آهنگ های محبوب تر و ساده تر شروع نمایید. گوش دادن به موزیک یکی از متدهایی است که در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی آموزشگاه زبان سخن برتر و همینطور آموزشگاه زبان کودکان، ما از آن ها برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می کنیم.

مزایای دوره های تدریس خصوصی زبان انگلیسی:

علاوه بر آنکه نیازی نیست شما برای شرکت در کلاس زبان در ترافیک مانده و به آموزشگاه زبان بروید، آموزش خصوصی زبان مزایایی دیگر نیز دارد. یکی از مشکلات عمده کلاس های گروهی یک دست نبودن کلاس می باشد. تقریبا هیچوقت و در هیچ کلاسی همه زبان آموزان و دانشجویان در یک سطح نمی باشند و باعث می شود تا زبان آموزان قوی تر تمام وقت کلاس را به خود اختصاص داده و هر روز قوی تر شوند و همینظور زبان آموزان ضعیف تر از کلاس استفاده ای نبرده و پیشرفت نکنند. اما در کلاس های تدریس خصوصی زبان  انگلیسی این مشکل به صورت کامل رفع شده است. استاد خصوصی زبان، سطح زبان شما را با تست های مختلف ارزیابی کرده و تدریس خصوصی زبان را گام به گام بر اساس سطح زبان شما پیش می برد.

آموزش زبان آلمانی

زبان آلمانی از خانواده زبان های هندو اروپایی است. زبان آلمانی یکی از محبوب ترین زبان های دنیاست که 95 میلیون نفر آن را به عنوان زبان مادری خود استفاده می کنند. زبان آلمانی، زبان رسمی کشورهای آلمان، اتریش و لیختن اشتاین است و مردم غرب سوئیس، شرق بلژیک و جنوب دانمارک نیز از آن  به عنوان زبان اول خود استفاده می کنند. پس از انگلیسی، زبان آلمانی بالاترین تعداد مقالات نوشته شده به آن زبان را به خود اختصاص داده است. در زمینه تعداد وب سایت ها، رتبه سوم در دنیا را پس از زبان انگلیسی و روسی دارد. همین طور یک دهم کتاب هایی که هر ساله در دنیا نوشته می شوند به زبان آلمانی هستند. نکات بالا کافیست تا اهمیت یادگیری زبان آلمانی و شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی را نشان دهد. موضوعی جالب در مورد زبان آلمانی این است که در واقع زبان انگلیسی از خانواده زبان های ژرمن یا همان آلمانی است و بخاطر همین کلمات زیادی از زبان آلمانی به زبان انگلیسی راه یافته اند. مثلا کلمه daughter در زبان انگلیسی از کلمه Tochter در زبان آلمانی آمده است.

8

مزایای دوره های تدریس خصوصی زبان آلمانی در آموزشگاه:

  • 100% تضمینی ( در صورتی که زبان آموز از کلاس تدریس خصوصی زبان آلمانی خود رضایت نداشته باشد، هیچ شهریه ای از او دریافت نخواهد شد)
  • دوره متناسب با نیاز دانشجو
  • برگزاری کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی توسط خانم در منزل
  • دوره های آمادگی آزمون های رسمی زبان آلمانی از A1 تا C2
  • متغیر بودن زمان کلاس بر اساس نیاز دانشجو در آموزشگاه زبان آلمانی سخن برتر
  • برگزاری کلاس در روزهای تعطیل و پنج شنبه و جمعه
  • تمرکز بر روی مکالمه زبان آلمانی بجای گرامر

آموزش زبان فرانسوی

زبان قرانسه یک زبان هندو اروپایی از شاخه رومی است. این زبان شباهت زیادی به زبان های ایتالیایی و اسپانیایی دارد چون هر 3 از خانواده زبان های رومی هستند. زبان فرانسه به علت تاثیرات فراوانی فرهنگی و علمی فرانسه و همینطور قدرت اقتصادی و سیاسی فرانسه در قرن 17 و 18 بر بسیاری از زبان های دیگر تاثیر گذاشت و تا مدت ها به عنوان زبان میانجی بین المللی شناخته می شد. بسیاری از کلمات زبان انگلیسی ریشه فرانسوی دارند و حتی بسیاری از کلمات انگلیسی امروزی، همان کلمه ای هست که در زبان فرانسه استفاده می شود. مانند chic که در واقع در فارسی هم استفاده می شود و به معنای شیک است. از انجا که در قرن 18 و زمانی که ایران به سوی مدرنیته پیش می رفت، زبان فرانسه زبان میانجی بین المللی محسوب میشد، بسیاری از کلمات فرانسوی به زبان فارسی راه یافتند. امیرکبیر با تاسیس دارالفنون و فرستادن دانشجویان ایرانی به فرانسه برای یادگیری علوم و همچنین ترجمه کتب فرانسوی به فراسی ایران را به سوی مدرنیته شدن سوق داد. کلمات فرانسوی چنان در فارسی عجین شده اند که معمولا افراد نمی دانند که اینها کلمات فرانسوی هستند. کلماتی مانند: مغازه، دوش، املت، آژانس، مانتو و غیره.

9

مزایای دوره های تدریس خصوصی زبان فرانسه در آموزشگاه

در کلاس های تدریس خصوصی زبان فرانسه در تهران برخلاف کلاس های گروهی، تمام وقت استاد زبان فرانسه به شما اختصاص می یابد. در کلاس های گروهی به علت تعداد بالای زبان آموزان در کلاس، وقت استاد زبان فرانسوی بین دانشجویان تقسیم می شود. حتی متاسفانه در کلاس های گروهی زبان فرانسه، بسیار دیده شده است که استاد وقت خود را صرف دانشجویانی می کند که بهتر از دیگران هستند و مکالمه روان تری دارند و وقت کلاس را از آن خود می کنند. برای همین ما به شما شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان فرانسه را پیشنهاد می کنیم. علاوه بر این کلاس های تدریس خصوصی زبان فرانسه آموزشگاه زبان فرانسه سخن برتر کاملا تضمینی می باشند و شما در ابتدا هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید. در پایان دوره و در صورت رضایت از کلاس خود شما می توانید شهریه کلاس تدریس خصوصی زبان فرانسوی را پرداخت کنید.

از دیگر مزایای کلاس های تدریس خصوصی زبان فرانسه، متغیر بودن ساعت کلاسی شما بر اساس شرایط کاری تان است. شما می توانید برخلاف کلاس های گروهی زبان فرانسه، ساعت کلاس زبان فرانسه خود را انتخاب کنید که می تواند حتی پنج شنبه و جمعه ها باشد. اگر خانم هستید می توانید از کلاس های تدریس خصوصی زبان فرانسه در منزل توسط خانم هم بهره ببرید. کلاس های ما به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. هزینه کلاس های مجازی و اینترنتی پایین تر از کلاس حضوری است.