شروع طوفانی تجارت الکترونیک با طراحی و سئو سایت

در دنیای تکنولوژی امروز، تجارت الکترونیک بسیار رایج و فراگیر شده است. انجام دادن معاملات به وسیله اینترنت ،کامپیوتر،تلویزیون و تلفن تجارت الکترونیک نامیده می شود. افزایش حضور اینترنت در زندگی مردم و به وجود امدن فروشگاه های اینترنتی و غیر حضوری از نمونه های بارز تجارت الکترونیک می باشد. طراحی وب سایت یکی از پیش نیاز های اصلی برای ورود به بازار الکترونیک می باشد، که در این باره در ادامه توضیح خواهیم داد.

 با استقبال گسترده مردم از این روش تجارت پیش بینی می شود در اینده نزدیک اصلی ترین روش تجارت  در دنیا، همین روش تجارت الکترونیک باشد. از مهم ترین مزیت های خرید آنلاین می توانیم به صرفه جویی در زمان، امکان مقایسه انواع کالاها و خدمات همچنین نظرات سایر مصرف کنندگان اشاره کنیم. به همین دلیل بسیاری از افراد دارای کسب و کار به این فکر افتادند برای توسعه و گسترش تجارتشان سایت طراحی کنند. طراحی وب سایت برای مشاغل سبب برقراری ارتباط بیشتر با مشتری ها و به دنبال آن موفقیت بیشتر در حیطه کاری شده است. طراحی سایت به طور کلی به دو روش انجام می شود. دسته اول سایت های استاتیک یا ایستا و دسته دوم سایت های داینامیک یا پویا.

برای مشاوره رایگان در زمینه طراحی می توانید با کارشناسان وب داران با شماره 88278745 – 021 تماس حاصل نمایید.

نوع برنامه نویسی سایت های استاتیک به گونه ای است که برای به روز کردن اطلاعات یا ایجاد تغییر در سایت باید با کد نویسی آشنایی داشت. سایت های استاتیک با کد html  نوشته می شوند. میزان کم حجم کد نویسی این سایت ها باعث شده است سرعت بارگذاری نسبتا بالایی داشته باشند. مزیت دیگر کم بودن حجم کدها ، خواناتر شدن سایت برای موتورهای جست و جو است. سایت های استاتیک امنیت بالایی نیز دارند. با توجه به عدم امکان به روز رسانی سایت استاتیک توسط افراد نا اشنا با برنامه نویسی، ازسایت های استاتیک برای مواردی استفاده می شود که نهایتا یک یا دو بار در سال نیاز به بروز رسانی  محتوا داشته باشند. در نقطه مقابل سایت های پویا یا داینامیک قرار دارند. این سایت ها این قابلیت را دارند که محتوای سایت توسط مدیران سایت به روز رسانی شود. برای این کار نیاز به دانش کد نویسی نمی باشد.  زیرا از سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنند. از آنجایی که سایت های داینامیک از سیستم های مدیریت محتوا پشتیبانی می کنند، مدیران سایت می توانند محتویات را حذف و یا به انها اضافه کنند و برای انجام این کار هیچ گونه محدودیتی ندارند. دلیل یافتن محبوبیت این نوع سایت ها در میان انواع کاربرها و مشاغل مختلف همین موضوع است. برنامه نویسی سایت های پویا با استفاده از زبان های php, ASP.Net, ASP   می باشد. کدهای سایت های داینامیک نسبتا پیچیده اند و این موضوع سبب شده است سرعت بارگذاری پایین تری نسبت به سایت های استاتیک داشته باشند. طراحی سایت به دو روش کلی انجام می شود. روش اول طراحی سایت های اختصاصی با استفاده از زبان های برنامه نویسی و روش دوم استفاده از CMS  های اماده از جمله وردپرس و جوملا می باشد.

سئو سایت تضمین موفقیت کسب و کار الکترونیک

سئو بودن سایت به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتور های جست و جو مانند گوگل می باشد. در واقع سئو یا SEO  مخفف  Search  Engine  optimization  است.

یکی دیگر از خدمات وب داران سئو و بهینه سازی سایت می باشد، برای مشاوره رایگان می توانید با شماره 88278745 – 021 تماس حاصل نمایید.

331

گوگل الگوریتم های زیادی دارد که به وسیله آن ها ارزش یک سایت را با توجه به رفتار کاربران می سنجد.

الگوریتمی به نام  RankBrain   در گوگل وجود دارد که رفتار کاربران را آنالیز و بررسی می کند. اگر کاربران کلمه کلیدی ای که جایگاه مناسبی در موتور جست و جو ندارد را به وفور انتخاب کنند، این موضوع سبب یافتن جایگاه بهتر آن کلمه کلیدی برای سایت مربوطه خواهد شد. از این رو گفته می شود رفتار کاربران بر سئو سایت تاثیر گذار است. موضوع دیگری که بیانگر اهمیت رفتار کاربران در بازدید سایت های مختلف برای به دست اوردن رتبه در گوگل است  Dwell Time  است. Dwell Time  همان تایم یا زمانیست است که کاربر وارد سایت می شود تا زمانی که دوباره همان کلمه کلیدی یا مشابهش را جست و جو می کند. سئو مناسب موجب بازدید بیشتر و بالارفتن ترافیک سایت می گردد. فرایند سئو سازی یک سایت از سه تکنیک مختلف می تواند پیروی کند. سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری. بهترین تکنیک، تکنیک سئو کلاه سفید است ولی نیاز به صبر و زمان طولانی دارد. مراحل سئو یک سایت به سه دسته تقسیم می شوند. سئو تکنیکال ،سئو on-page

 off-page سئو. سئو تکنیکال رعایت اصول سئو در کد نویسی و طراحی سایت و رعایت اصول سئو و طراحی نسخه ریسپانسیو . on-page seo به  تولید محتوای ارزشمند ، لینک سازی های داخلی و شناختن کلمه کلیدی های مناسب و  off-page seo به فعالیت های خارج از سایت از جمله فعالیت در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام ، ریپورتاژ اگهی و ایجاد بک لینک به سایت گفته می شود. لازم به ذکر است که بهینه سازی سایت ها و انجام فرایند سئو  زمان بر است و در بازه زمانی کوتاه نتیجه نمی دهد. ما در وب داران پروژه های شما را با بهترین کیفیت انجام می دهیم.

قیمت سئو سایت چگونه محاسبه می شود؟

 سئو سایت در دو مرحله سئو داخلی سایت و سئو خارجی سایت قابل انجام است. نکته مهم این است که بیشترین هزینه ای که در فرایند سئو سایت پرداخت می شود مربوط به سئو داخلی سایت یا seo on-page  است.

332

 البته این به این منظور نیست که سئو خارجی هزینه بر نیست بلکه در روش های اصولی سئو تاکید بسیار بیشتری بر سئو داخلی شده است. قیمت سئو سایت هر پروژه ای به سه عامل بستگی دارد.

میزان اعتبار سایت مورد نظر، میزان اعتبار رقیبان سایت مورد نظر و سختی یا چگالی کلمات کلیدی سایت. به طور کلی برای فرایند بهینه سازی سایت ها تعرفه یا لیست قیمتی وجود ندارد و افراد یا شرکت ها خودشان قیمت پیشنهاد می کنند.  بهینه سازی سایت هم در زمان کد نویسی اولیه و هم بعد از طراحی سایت انجام می گیرد. بعد از پایان کار نیز باید خدمات پشتیبانی سئو وجود داشته باشد. زیرا سئو فعالیتی مستمر است و در صورت عدم پشتیبانی و قطع شدن فعالیت هایی که موجب بالا امدن سایت شده اند ممکن است رتبه شما در گوگل افت کند. هزینه مربوط به سئو داخلی  مربوط به بهینه سازی سرور، بهینه سازی کد نویسی و بهینه سازی محتوایی است. در حالی که هزینه بهینه سازی سئو خارجی مربوط به وبلاگ نویسی، حضور در شبکه های اجتماعی و بک لینک سازی است. برخلاف باور عمومی سایت های وردپرسی هم می توانند به آسانی سئو شوند. هزینه سئو سایت های  وردپرسی هم مانند سایر سایت ها به عواملی که مطرح شد بستگی دارد. به طور کلی چه در سایت های فروشگاهی  که در آنها کالا نمایش داده می شوند، چه سایت های شرکتی که کالا و خدمات عرضه می کنند سختی  کلمات کلیدی، اعتبار دامنه وب سایت و میزان قدرت رقبا معیار هزینه های سئو آنهاست. ما در مجموعه وب داران آماده انجام پروژه های بهینه سازی سایت های شما با قیمت مناسب و منصفانه هستیم.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان وب داران با شماره 88278745 – 021 تماس حاصل نمایید تا مشاوره ای رایگان را به شما در این زمینه بدهیم.