نکات مهم خرید فر توکار + معرفی 3 برند برتر فر توکار ایرانی

با توجه به استقبال بالای گاز رومیزی و کمتر مورد استفاده قرار گرفتن اجاق گاز فر دار، علاقه به خرید جداگانه فر افزایش پیدا کرده است. خانواده ها به دنبال خرید بهترین نوع فر توکار هستند اما وجود برندهای بسیار، کار را برای آنها سخت کرده است. همچنین نداشتن اطلاعات کامل در مورد ویژگی های فر توکار، میتواند احتمال خرید فر توکار با کیفیت را کاهش دهد. این نکات مهم باعث شد تا در این مقاله در ابتدا به ویژگی های یک فر توکار با کیفیت بپردازیم و سپس برترین برندهای تولید کننده فر توکار را به شما معرفی نماییم. اگر تصمیم خود را برای خرید فر توکار گرفته اید، پیش از خرید محصول، حتما این مقاله را مطالعه نمایید.

نکات مهم پیش از خرید فر توکار

همیشه برای خرید یک محصول، باید به چندین سوال مختلف در ذهنمان پاسخ دهیم. کدام نوع بهتر است؟ کدام مدل امکانات بیشتری دارد؟ قیمت کدام محصول مناسب تر است؟ در پاسخ این سوالات، نکات مهمی نهفته است که باید پیش از خرید از آنها مطلع باشید. در این قسمت مهمترین نکات پیش از خرید فر توکار آورده شده است.

نوع فر توکار

فر توکار در 3 نوع برقی، گازی و گازی برقی تولید میشوند اما معمولا محبوبترین فر توکارها، آنهایی هستند که از انرژی برق برای پختن مواد غذایی استفاده میکنند؛ زیرا برای استفاده از فرهای توکار گازی، حتما باید لوله کشی گاز انجام شود و در برخی منازل در نزدیکی قسمت تعبیه شده برای فر توکار، لوله کشی گاز وجود ندارد. فرهای توکار گازی برقی از برق و گاز برای پختن مواد غذایی استفاده میکنند و این روش در پخت یکسانتر تمام نقاط مواد غذایی موثر است. در هنگام خرید فر توکار حتما باید به تفاوت انواع فرهای توکار و نیاز داشتن به لوله کشی گاز برای فرهای توکار گازی و گازی برقی توجه نمایید.

ظرفیت فر توکار

2

گنجایش یا ظرفیت فرهای توکار متغیر است و این نکته دست مشتریان را برای خرید باز میگذارد. معمولا ظرفیت فرهای توکار از 50 لیتر تا 75 لیتر است و خانواده ها متناسب با نیاز خود میتوانند فر توکار با ظرفیت دلخواه خود را خریداری نمایند. البته برخی برندها در تولید فرهای توکار با حجم بالاتر نیز اقدام نموده اند و از بهترین آنها میتوان به فر توکار آلتون اشاره کرد. آلتون جزء اولین برندهایی است که فر توکار با گنجایش 95 لیتر را تولید نمود. البته به این نکته باید توجه نمایید که طراحی داخلی فر توکار نیز بسیار اهمیت دارد و نمونه های بسیاری وجود دارد که اندازه دو فر توکار با یکدیگر برابر است اما گنجایش متفاوتی دارند.

قیمت فر توکار

یکی از مهمترین نکاتی که افراد برای خرید یک محصول به آن توجه میکنند، قیمت آن محصول است. این قضیه برای فر توکار نیز صادق است و قیمت فر توکار بر روی خرید مصرف کنندگان تاثیر بسزایی دارد. قیمت فر توکار در برندهای ایرانی از 3 میلیون و 500 هزار تومان آغاز میشود و تا 15 میلیون تومان نیز فر توکار ایرانی موجود میباشد. البته قیمت برندهای خارجی بسیار بالا است و برای اقشار مختلف مردم، گزینه مناسبی محسوب نمیشود.

امکانات متفاوت

اغلب فرهای توکار به امکاناتی نظیر سینی، ریل تلسکوپی، تایمر قابل تنظیم، قفل کودک، برنامه یخ زدایی و فن خنک کننده مجهز هستند و این امکانات برای هر فر توکاری نیاز است. توجه به لعاب داخلی فر توکار بسیار اهمیت دارد؛ زیرا برخی از آنها به سختی پاک میشوند و در این صورت کار برای تمیز کردن آن دشوار است. امروزه در فرهای توکار زیادی از لعاب داخلی آسان تمیز شونده یا (Easy to clean) استفاده میشود که تمیز کردن داخل آن پس از پخت مواد غذایی را بسیار آسانتر میکند. حتما در هنگام خرید به این مورد توجه نمایید تا مشکلات تمیز کردن فر برایتان پیش نیاید.

بهترین برندهای فر توکار ایرانی

3

مسلما پس از آنکه با معیارهای مهم برای خرید فر توکار آشنا شدید، تمایل دارید تا بهترین برندهای فر توکار را بشناسید. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین برندهای ایرانی در این حوزه آشنا نماییم؛ زیرا برندهای خارجی قیمت های سرسام آوری دارند که هر کسی از عهده پرداخت آنها بر نمی آید.

فر توکار آلتون

گروه صنعتی آلبا گاز که محصولات خود را با نام تجاری آلتون عرضه میکند، اولین برندی است که به آن میپردازیم. این برند تولید کننده لوازم آشپزخانه، در لیست برترین برندهای تولید کننده داخلی در زمینه فر توکار محسوب میشود و محصولات آن میتواند تمام خواسته افراد را برآورده نماید. این برند علاوه بر تولید فرهای توکار در ظرفیت 72 لیتری، فرهای توکار 95 لیتری نیز تولید میکند که گزینه بسیار مناسبی برای مصارف آشپزی و قنادی به شمار می آیند. به طور کلی اگر به دنبال خرید فر توکار با گنجایش بالا هستید، فر توکار آلتون میتواند همان چیزی باشد که به دنبالش هستید.

فر توکار اخوان

نام برند اخوان را کمتر کسی است که نشنیده باشد. اخوان از برندهای خوشنام و قدیمی در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه است و خود را به عنوان یکی از برندهای برتر در تولید فر توکار معرفی نموده است. در محصولات اخوان هر 3 نوع از فرهای توکار مشاهده میشود و مشتریان میتوانند متناسب با نیاز خود، یکی را انتخاب نمایند. همچنین تمامی فرهای توکار اخوان از بیشترین سطح امکانات برخوردار هستند و تمام پارامترهای یک فر توکار مناسب را در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهند. برای مشاهده لیست قیمت پرفروش ترین فرهای توکار اخوان میتوانید اینجا را کلیک نمایید.

فر توکار بیمکث

بیمکث آخرین برندی است که به سراغ آن میرویم. این برند ایرانی نیز فعالیت خود را از سال 1360 آغاز نموده است و در این 40 سال فعالیت، علاوه بر فر توکار محصولاتی نظیر گاز رومیزی، هود و سینک ظرفشویی نیز تولید نموده است. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و ماشین آلات پیشرفته سبب شده است تا فرهای توکار بیمکث به عنوان یکی از بهترین فرهای توکار ایرانی در بازار لوازم آشپزخانه به فروش برسند.

از برندهای دیگری همچون کن، ایلیا استیل، داتیس و میلان نیز میتوان به عنوان تولید کننده های فر توکار ایرانی با کیفیت اشاره نمود.