ماشین شارژی و اهمیت خرید آن برای کودکان

اگر کودک شما عاشق ماشین و کار با آن هاست، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که برای او یکی بگیرید. ماشین‌های شارژی بازار ایران را به شدت تحت تأثیر قرار داد، شایداین سوال برایتان پیش بیاید که چرا؟ مگر می شود؟ بله و آن هم به دلایل بسیار زیادی این اتفاق افتاد. از پرورش خلاقیت گرفته تا پرورش احساس استقلال در کودکان، یک ماشین شارژی کارهای زیادی می تواند برای کودک شما انجام دهد.

ماشین‌های شارژی کودکان معمولاً لبخند بزرگی را به صورت آن ها می‌آورند، اما وقتی کودکتان سوار ماشین شارژی جالبش می‌شود، اتفاقات خیلی بیشتر از «بازی» یا «رانندگی» برای آن‌ها رخ می‌دهد. آن‌ها یاد می گیرند که حرکت کنند، کاوش کنند و مسئولیت پذیرتر باشند.

ماشین‌های شارژی چیزهای زیادی برای ارائه به بچه ها دارند و ما نمی‌توانیم مزایای آن‌ها را در یک مقاله خلاصه کنیم، اما این بدان معنا نیست که ما تسلیم خواهیم شد. در اینجا 6 دلیل اصلی برای اینکه باید کودکتان را با ماشین شارژی آشنا کنید برایتان آورده‌ایم.

 

1)  مهارت های حرکتی کودک شما را توسعه می دهد

وقتی کودک شما ماشین شارژی خیره کننده‌اش را برای گشت و گذار بیرون می آورد، مطمئناً سرگرم می شود و از رانندگی با آن لذت می برد، اما همچنین از محیط اطراف خود آگاه تر می شود و آن را بهتر درک می کند و اصول رانندگی را یاد می گیرد. ماشین شارژی می تواند به کودک شما کمک کند تا مهارت های حرکتی خود را به طور کامل توسعه داده و تطابق دهد.

ماشین های شارژی برای بچه ها طوری طراحی شده‌اند که شبیه ماشین های واقعی به نظر برسند و کار کنند. به همین دلیل است که آن‌ها با ویژگی های داخلی مانند درهای قفل دار و فرمان به بازار عرضه می شوند. وقتی بچه ها با این ماشین ها رانندگی می کنند، یاد می گیرند که از این ویژگی ها استفاده کنند. آن‌ها با استفاده از فرمان می توانند ماشین خود را به اطراف حرکت دهند و آن را کنترل کنند.

این بدان معناست که کودک باید بفهمد که چگونه برای جلوگیری از برخورد با موانع یا حرکت در یک زمین ناهموار که یک تجربه یادگیری ارزشمند است، سرعت خود را کم کند. سوار شدن بر ماشین شارژی همچنین به کودکان کمک می کند تا مفهوم فضا را درک کنند و هوش فضایی آنها را تقویت می کند.

 

2) فعالیت در فضای باز را تشویق می کنند

با افزایش تبلت ها، تلفن ها، کنسول های بازی و بازی های ویدیویی، این روزها بچه ها به ندرت برای بازی بیرون می روند. بازی در فضای باز یا در خانه یک تجربه آموزشی فوق العاده مهم برای کودکان در مراحل رشد است. آن‌ها فعالیت بدنی می کنند، کشف می کنند و چیزهای جدیدی در مورد محیط اطراف خود می آموزند.

ماشین شارژی علاوه بر انگیزه دادن به کودکان برای بیرون رفتن و بازی کردن، فعالیت بدنی را برای کودکان سرگرم کننده می کند که یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید. تا زمانی که کودک از پاهای خود استفاده نکند، ماشین شارژی حرکت نمی‌کند و تا زمانی که کودک شما آن‌ها را هدایت نکند، نمی‌چرخد. این کار باعث تقویت عضلات پا و بازوی کودک شما می شود.

شاید باورتان نشود ولی همانطور است که گفتیم و سواری با ماشین شارژی برای بچه ها تقویت عضلات و قدرت بدنی را به همراه می آورد. کودک شما ممکن است آن را با حرکت دادن یک ماشین شارژی متوجه نشود اما به اندازه کافی ورزش می کند. کودکان از پاهای خود برای شتاب گیری و از دستان خود برای هدایت وسیله نقلیه به اطراف استفاده می کنند تا همچنان در حال ورزش کردن باشند!

71

3) به کودک شما احساس استقلال می دهند

برای کودک شما (به خصوص اگر کودک نوپایی دارید) بسیار مهم است که احساس آزادی و استقلال داشته باشد. نوزادان به شدت به والدین خود وابسته هستند، اما کودکان نوپا متفاوت فکر می کنند. آن‌ها به تنهایی شروع به کشف جهان می کنند. هدیه دادن ماشین شارژی به بچه هایی که رانندگی را دوست دارند در این مرحله می تواند بسیار سودمند باشد.

سوار شدن بچه‌ها بر روی ماشین می‌تواند کودک شما را مستقل و متکی به خود کند. وقتی آن‌ها آئودی خیره‌کننده خود را برای رانندگی بیرون می‌آورند، یاد می‌گیرند که چگونه با موانع برخورد نکنند و با مشکلاتی که در مسیر با آن‌ها مواجه می‌شوند به شیوه‌ای فعال برخورد کنند. هنگامی که یک کودک بر مانعی غلبه می کند یا یک سواری چالش برانگیز را با موفقیت انجام می دهد، احساس موفقیت می کند که برای عزت نفس، اعتماد به نفس و تصویر او از خود بسیار عالی است.

 

4) ایمن هستند

بهترین ماشین های شارژی برای بچه ها تجربه ای سرگرم کننده را بدون به خطر انداختن ایمنی کودک شما ارائه می دهند. هنگام خرید اسباب بازی از هر نوع به ویژه خرید ماشین شارژی، ایمنی باید اولویت شماره یک شما باشد.

ماشین شارژی ها از مواد بادوام ساخته شده اند بنابراین فوق العاده ایمن هستند. ویژگی‌های جانبی مانند سیستم کنترل از راه دور والدین، کمربند ایمنی و قفل کردن درها به عنوان یک بررسی ایمنی برای فرزند شما عمل می‌کنند و به طور موثر احتمال تصادف یا آسیب را به حداقل می‌رسانند.

با این حال، باید اقداماتی را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که فرزندتان یک روز بازی سالم و سازنده دارد. اطمینان حاصل کنید که کودک شما کمربند ایمنی را ببندد و قبل از سوار شدن از کلاه ایمنی استفاده کند. همچنین، اطمینان حاصل کنید که یک بزرگسال در اطراف کودکتان وجود دارد تا کودک شما را در حالی که با ماشین سواری خود بازی می کند، نظارت کند.

 

5)  تخیل کودک شما را تقویت می کنند

کودکان بسیار خلاق و متکی به قوه‌ی تخیل خود هستند. وقتی کوچک ترین چیزی را به آن‌ها می دهید، هیچ محدودیتی برای استفاده ار خلاقیتشان بر روی همان وسیله‌ی کوچک وجود ندارد. با سواری برقی بر روی ماشین‌ شارژی، بچه‌ها به این دنیای فانتزی و خیالی ورود می کنند، و آن جا همان جایی است که آن ها ماجراهای خود را خلق می‌کنند.

چه آن‌ها از پدرشان سبقت بگیرند، وارد یک مزرعه ساختگی شوند، کسی را با عجله وارد اورژانس کنند یا دوستان خود را به اطراف برسانند، سواری با ماشین شارژی باعث می شود که خلاقیت کودک شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

ماشین‌های شارژی بچه‌ها به آن‌ها الهام می‌دهد تا موقعیت‌ها، سناریوها و خطوط داستانی ساختگی خود را خلق کنند. این وانمود کردن ممکن است برای شما زیبا و احمقانه به نظر برسد، اما در واقع نقش مهمی در رشد مهارت‌های حل مسئله و تفکر انتقادی فرزندتان دارد.

72

ماشین شارژی مک لارن مدل paint DK-M720s

 

6) اهمیت پیروی را درک می‌کنند

به عنوان اولین مربی ، آن‌ها برای آموزش نحوه استفاده از اسباب بازی به شما تکیه خواهند کرد. وقتی به او بگویید چه کاری باید انجام دهد، فرزندتان یاد خواهد گرفت که چگونه از شما پیروی کند: «برو»، «کمربند ایمنی رو ببند»، «به چپ بپیچ»، «به راست بپیچ»، «ایست کن». شما همچنین می توانید خلاق باشید و به آن‌ها در مورد چراغ های راهنمایی و معانی مختلف آن‌ها آموزش دهید. همچنین می‌توانید وانمود کنید که در صورت رعایت نکردن چراغ‌های راهنمایی، افسر راهنمایی و رانندگی آن ها را جریمه خواهد کرد.

اطمینان حاصل کنید که در مورد اقدامات احتیاطی و ایمنی استفاده از ماشین سواری و اهمیت آن‌ها نیز با کودک خود صحبت کرده اید. اگر آن‌ها دستورالعمل های شما را دنبال نکنند یا اگر همه چیز خوب پیش نرود، متوجه خواهند شد که رعایت قوانین چقدر مهم است.

 

به دنبال ماشین شارژی هستید؟

آیا آماده اید تا سرگرمی و شادی را به زندگی کودک خود اضافه کنید؟ سوار شدن بر ماشین شارژی راهی فوق‌العاده برای پیشرفت کودکان است و به آن‌ها نشان می‌دهد که چگونه در حین تفریح آموزش ببینند و یاد بگیرند.

قیمت ماشین شارژی به موارد مختلفی از جمله قدرت موتور و باطری، ابعاد و اندازه و بر اساس انواع برند متغیر است. مجموعه آیبایک شامل انواع ماشین شارژی بنز، بی ام و، پورشه، فراری، مازراتی، بوگاتی، شورلت، جیپ، شاسی بلند و غیره که در انواع رنج های سنی و انواع قدرت باطری دسته بندی شده است که می توانید در این فروشگاه مشاهده کنید و هدیه ای عالی برای فرزندتان انتخاب کنید! در فروشگاه آیبایک تمامی محصولات به همراه گارانتی شرکتی، ضمانت اصالت کالا و تضمین پایین ترین قیمت خدمت شما عزیزان عرضه می شود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و راهنمایی می توانید با پشتیبانی 24 ساعته ما تماس بگیرید تا خریدی متفاوت و بی نظیر را تجربه کنید.