چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟

برای ورود به اکسپلورر اینستاگرام نیاز است تا اصول و قواعد ورود به جستجوگر را رعایت کنیم؛ البته پست های جذاب و منحصر به فرد تاثیر مستقیم بر روی این موضوع خواهد گذاشت، بنابراین ورود به اکسپلورر یکی از مهم ترین دلایل حضور فروشندگان و ارائه دهنده ی خدمات مختلف است که با استفاده از اکسپلورر اینستاگرام می توانند پیشرفت کنند.

همه چیز درباره ورود به اکسپلور اینستاگرام

چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از مخاطبان را درگیر خود کرده است چرا که با حضور در اکسپلور اینستاگرام می توانید درآمد و بازدید بیشتری را تجربه کنید که این موضوع برای مدیر پیج بسیار خوشایند خواهد بود، در واقع مهم نیست که در چه زمینه ای فعال هستید همین که بتوانید وارد جستجوگر اینستاگرام شوید موفق به دریافت سفارشات و ارائه خدمات زیادی خواهید شد.

چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم

بنابراین کسانی که هنوز موفق به ورود به این صفحه نشدند مرتب از خود و سایر افراد می پرسند که چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ برای ورود به صفحه اکسپلور به چه چیزی نیاز است؟ پیش نیاز های ورود به اکسپلور اینستاگرام چیست؟ در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم تا به کمک رعایت اصول انتشار پست و همچنین برنامه ریزی بتوانیم به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کنیم، به منظور کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

روش های ورود به اکسپلور اینستاگرام

  قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهیم بهتر است در مورد اکسپلور اطلاعاتی به دست بیاوریم، به عبارت ساده تر باید به این سوال پاسخ دهیم که منظور از اکسپلورر چیست؟ به طور کلی اکسپلور باعث می شود که مخاطبان مختلف از سراسر دنیا پست های شما را در اینستاگرام ببیند چه آن هایی که در شما را فالو کردند و چه صفحه هایی که شما را در لیست دنبال کننده ی خود ندارند، در واقع اکسپلور باعث می شود که پست شما در معرض دید سایر افراد دنیا قرار بگیرد و این موضوع می تواند روزنه ای برای کسب درآمد بیشتر باشد، معمولا بلاگر ها بدین صورت موفقیت خود را جشن می گیرند و همواره در تلاشند با استفاده از محتوای منحصر به فرد توجه مخاطبان و کاربران اینستاگرام را به سمت خود جلب کنند.

افزایش لایک مهمترین عامل در ورود به اکسپلور!

همانگونه که میدانید محبوبیت یک پست اینستاگرام با میزان لایک آن سنجیده میشود اما چگونه باید لایک اینستاگرام را افزایش دهیم؟ چگونه برخی از پیج ها در ساعات اولیه انتشار خود هزاران لایک دریافت میکنند؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است؛ خرید آن! در واقع بسیاری از افراد بجای صرف هزینه های هنگفت برای تبلیغات دست به خرید لایک ایرانی واقعی میزنند تا بتوانند در کشور خودشان وارد اکسپلور شوند. در واقع افزایش لایک در ساعات اولیه انتشار پست بسیار مهم تلقی شده هر چند عوامل بسیار موثر دیگری نیز در ورود به اکسپلور اینستاگرام دخالت دارند اما سعی کردیم در ابتدای کار شما را با مهمترین عامل آشنا سازیم.

بازدید ویدیو هم مانند لایک و کامنت در رشد پیج اینستاگرام موثر است اما این احتمال وجود دارد که رشد پیج شما فقط دوره ای باشد! شاید از خود بپرسید که منظور از موفقیت دوره ای چیست؟ به طور کلی ممکن است بنا به دلایل مختلف چند پست و استوری شما توجه افراد را به سمت خود جلب کرده باشد، اما سایر ویدیو یا عکس ها بازخورد چندان مثبتی دریافت نکردند، درست در چنین موقعیتی باید تصمیم درستی برای پست های آینده ی خود بگیرید چرا که به احتمال زیاد سایر پست های موجود در پیج برای کاربران جذاب به نظر نمی رسد.

برای مثال شاید در پیج تنها چند محتوای طنز مناسب وجود داشته باشد اما سایر پست ها به درستی تهیه و تنظیم نشدند، به همین دلیل شما باید با توجه به آمارهای رایگان اینستاگرام و کامنت های کاربران راه درست را پیدا کرده و در مسیر درست قرار بگیرد، بنابراین حتی کامنت های منفی نیز می تواند باعث رشد پیج شما شود چون عینا ایراد شما را به شما گوشزد می کنند و شما می توانید از این فرصت استفاده کنید.

رعایت اصول اولیه روشی برای ورود آسان به اکسپلور

باید بدانید روش های بسیار موثری هستند که در چگونگی ورود به اکسپلور نقش ایفا میکنند. شما باید در اینستاگرام با این اصول آشنا شوید تا بتوانید تصمیمات درستی در انتشار پست خود بگیرید و به آسانی وارد اکسپلور شوید. باور کنید ورود به اکسپلور کار سختی نیست کافی است اصولی خاص را رعایت کنید. اگر با رعایت اصول و همچنین برنامه ریزی درست موفق به حضور در اکسپلور شدید باید منتظر بازخورد های متنوع و مختلف باشید! که بازخورد های آن در قالب کامنت و لایک خود را نشان می دهند، قاعدتا هر چقدر تعداد کامنت و لایک های یک پست بیشتر باشد تاثیر آن در رشد و کسب درآمد بیشتر خواهد بود.

شاید بسیاری از شما برای ورود به این صفحه از ترفند های مختلف استفاده کردید اما موفق به ورود به این صفحه نشدید باید اول از همه محتوای پیج خود را بررسی کنید آنگاه عملکرد و رفتار شما است که حضور یا عدم حضور مخاطبان را تعیین می کند، به عنوان مثال شما در وقت و بی وقت تعداد زیادی پست در اینستاگرام منتشر می کنید که هیچ اصولی در آن رعایت نشده است، مطمئنا در چنین شرایطی امکان رشد و حضور در اکسپلور وجود ندارد، به همین دلیل قبل از حضور در اینستاگرام بهتر است شرایط ورود به اکسپلور را مطالعه و با توجه به قواعد ورود به اکسپلور پست های خود را تنظیم و منتشر کنید.

روش های ورود به اکسپلور اینستاگرام

با افزایش کامنت شانس بیشتری برای ورود به اکسپلور خواهید داشت

خوب اگر کار خود را به درستی انجام داده باشید باید کامنت های زیادی دریافت کنید و این شانس شما در ورود به اکسپلور تا حد بسیار زیادی افزایش میدهد. اما ممکن است پستی را منتشر کنید که کاربران شما زیر آن کامنت های خود را بیان نکنند؛ در اینجا هم هیچ جای ترسی نیست به لطف پیشرفت خدمات شبکه های اجتماعی هم اکنون هر چیز غیر ممکنی، ممکن شده است. شما با خرید کامنت ایرانی با متن دلخواه و مرتبط باید تعداد نظرات پست خود را در ساعات اولیه انتشار پستتان افزایش دهید تا به سادگی شانس خود را در ورود به اکسپلور افزایش دهید. تعدد کامنت ها نشان از بحث بر انگیز بودن پست شما دارد و طبیعتا برای الگوریتم اینستاگرام امر جالبی است که میتواند به شما کمک شایانی کند.

اکنون شاید به جواب هایی برای اینکه چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم دست پیدا کرده باشید اما همواره دلایل مختلف دیگری نیز در این امر دخالت دارند که سعی بر شرح کامل آنها برای شما عزیزان داریم. مطمئنا هر چقدر محتوای شما برای کاربر جذاب تر باشد به مراتب بر روی مخاطب تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و این تاثیر مثبت بر روی کاربر می تواند راهی برای ورود به اکسپلورر باشد، به طور کلی اگر بخواهیم موشکافانه به این موضوع یعنی نحوه ی ورود به اکسپلور اینستاگرام نگاه کنیم موارد زیر می تواند بررسی شوند:

  • محتواهایی که شما در اکسپلور مشاهده می کنید می تواند ناشی از دنبال کردن صفحاتی باشد که با این موضوع پست منتشر می کنند، به عبارت ساده تر اینستاگرام همواره در تلاش است پست های مورد علاقه ی شما را به نمایش در بیاورد، به همین دلیل است که در اکسپلور محتوای متناسب با سلیقه ی شما به نمایش در می آید.
  • زمانی پست شما در اینستاگرام ترند می شود که تعداد کثیری از مخاطبان اینستاگرام آن را می پسندند.
  • پست هایی که در اکسپلور نمایش داده می شود با سلیقه ی کاربران شما هماهنگ بوده و مخاطبان آن ها را می پسندند.

مجوز ورود به اکسپلور با افزایش ویو (بازدید) پست شما

حال زمان آن رسیده که با این عامل مهم نیز آشنا شوید! ویو یا بازدید. در واقع بازدید یک پست نشان دهنده این است که پست شما چند بار در معرض نمایش اشخاص گوناگون قرار گرفته است و طبیعتا اگر در معرض دید افراد کمی قرار گرفته باشد نباید انتظار ورود آن پست به اکسپلور را نیز داشته باشید. طبیعی است که اکسپلور جای پست هایی است که میتوانند بیشترین آمار ویو را به خود جذب کند. هنگامی که وارد اینستاگرام میشوید همیشه پست های محبوب در بالای پست های دیگر قرار میگیرد پس باید کاری کنید که پست شما نیز بین محبوب ها باشد! و راز آن انتشار پستی جذاب و جالب است. در مواقعی که به ویو یا بازدید دلخواه خود دست پیدا نمیکنید باید با خرید ویو (بازدید) اینستاگرام به این امر دست پیدا کنید.

از تولید محتوای جذاب غافل نشوید

همواره از نکاتی که همیشه باید مورد توجه قرار گیرد تولید محتوای پیج میباشد. در واقع برای اینکه آمار جالبی به پست خود بدهید باید پست جذابی نیست داشته باشید. در تولید محتوای خود بسیار دقت کنید. سعی کنید پستی را منتشر کنید که بدانید علاوه بر سیو شدن توسط کاربران بین سایر افراد اشتراک گذاری نیز میشود. در واقع از هزینه کردن برای تولید محتوا نترسید؛ مطمعن باشید نتیجه برای شما بسیار دلنشین خواهد بود. میتوانید هرزگاهی با پست های طنز یا عجیب کاربران خود را به چالش بکشانید. یادتان باشد امروزه رقابت پیج ها بین محتوای آن هاست!

نکاتی که در چگونگی ورود به اکسپلور موثر هستند

نکات مهم در ورود به اکسپلور اینستاگرام

برای اینکه وارد اکسپلور اینستاگرام شوید بهتر است یک سری نکات خاص را رعایت کنید. برخی از این نکات شامل :

  1. قبل از هر چیز باید مخاطبان خود را بشناسید.
  2. صدای مشتری را بشنوید و به نظرات مثبت و منفی آن ها اهمیت داده و طبق نظرات آن ها برای پیج خود اصلاحیه در نظر بگیرید.
  3. هشتگ ها را فراموش نکنید و با توجه به کسب و کار و زمینه ی کاری هشتگ های مناسب را وارد نمایید، از هشتگ های متفرقه استفاده نکنید.
  4. تعامل با کاربر و به چالش کشیدن آن ها باعث می شود که سایر کاربران هم به چالش های شما واکنش نشان داده و در آن شرکت کنند.
  5. هایلایت، پست و استوری شما با یک رنگ، استایل و قالب مناسب سازماندهی شده باشد.
  6. همیشه محتوای شما باید بروز و جذاب باشد به طوری که کاربر منتظر پست بعدی شما باشد.

نتیجه گیری

مهم نیست که شما در چه حوزه ای فعالیت می کنید همین که بتوانید کاربران را با استفاده از ترفند های مختلف به بازدید پست دعوت کنید زمینه ی ورود به اکسپلور را فراهم کردید! البته لازم به ذکر است که برای ورود به قسمت اکسپلور باید راه بسیار طولانی را پشت سر بگذارید و با توجه به الگوریتم و قوانین اینستاگرام پیش روید.

البته نباید این موضوع را فراموش کرد تنها رعایت اصول و قواعد کافی نیست بلکه جذابیت پست های منتشر شده درصد بالایی از موفقیت را برای شما به ارمغان می آورد چرا که قرار است کاربران با پست شما ارتباط مستقیم برقرار کنند و بعد از بازدید نظر خود را در رابطه با کلیپ یا تصویر بنویسند، بنابراین باید سعی کنید که پستی منتشر کنید که اول از همه با قوانین آن کشور مطابقت داشته  و در عین حال با فرهنگ آن کشور یا شهر مغایرت نداشته باشد، در چنین حالتی است که پیشرفت را به چشم خواهید دید و آینده ی خوبی را برای خود به وجود خواهید آورد. همچنین برای خرید خدمات اینستاگرامی که شما را در ورود به اکسپلور یاری میکند، میتوانید از وبسایت خرید ویو (www.kharidview) استفاده کرده و آمار خود را افزایش دهید. امیدوارم که به جواب این سوال یعنی " چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ " رسیده باشید و با توجه به رعایت نکات بالا شما هم وارد اکسپلور اینستاگرام شوید.