یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز

یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز با مشاوره و کلاس خصوصی رایگان

یادگیری زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دنیای امروز است؛ دنیایی شلوغ و پرمشغله که سرعت زندگی را بالاتر برده است. شما هم ممکن است مثل بسیاری از آدم‌ها به هر دلیلی نتوانید در کلاس‌های حضوری شرکت کنید، در این مواقع کلاس آنلاین پیشنهاد خوبی است اما باز هم امکان دارد مشغله‌ها به شما اجازه‌ی آنلاین شدن در ساعتی خاص را ندهند. در این صورت تنها خودآموز زبان انگلیسی می‌تواند راه نجات باشد.  

اما چطور می‌توانید خودتان زبان را یاد بگیرید؟ یادگیری زبان به صورت خودآموز بیشتر از هر چیزی به تلاش و برنامه‌ریزی دقیق و مستمر نیاز دارد؛ به همین دلیل ممکن است به‌تنهایی دچار مشکل و خطا شوید. بهترین و منطقی‌ترین راه استفاده از دوره خودآموز زبان انگلیسی است.

دوره آنلاین خودآموز زبان انگلیسی چیست؟

دوره آنلاین خودآموز زبان انگلیسی یعنی شما زبان را به‌صورت فردی و خودآموز اما تحت‌نظر متخصص‌ها و مراکز معتبر یاد بگیرید. در واقع خودآموز زبان آنلاین به شما کمک می‌کند خودتان در یک چهارچوب اصولی و منطقی زبان را بیاموزید.

در این شیوه آموزشی مدیریت زمان به عهده خودمان است و به راحتی می‌توانیم از زمان‌های مرده برای کارهای مفیدتری مثل افزایش دایره واژگان زبان انگلیسی و بهبود مهارت مکالمه استفاده کنیم. در روش خودآموز زبان انگلیسی محدودیت‌های حضور در کلاس در ساعت‌های مشخص را نداریم و می‌توانیم متناسب با شرایط کاری و زندگی خود بهترین زمان برای یادگیری را انتخاب کنیم. در ضمن با وجود راهنما و مشاور، امکان خطا در مطالعه و انتخاب منابع به صفر می‌رسد و می‌توانیم با خیال راحت مطالعه کنیم.

مزیت‌های دوره خودآموز زبان آنلاین چیست؟

یادگیری زبان به صورت خودآموز مزیت‌های ویژه‌ای دارد؛ در گام اول انتخاب زمان و شیوه‌ی مطالعه با خودتان است، در ضمن در زمان و هزینه‌تان صرفه‌جویی می‌کنید و می‌توانید وقت رفت‌وآمد یا حضور در کلاس را به مطالعه‌ی بیشتر اختصاص بدهید. نکته‌ی مهم دیگر این‌که در این دوره چند راهنما مسیر مطالعاتی شما را رصد می‌کنند. این راهنماها می‌توانند از طریق آزمون، سطح زبان انگلیسی شما را تعیین کنند و بعد مسیر مناسبی برای مطالعه‌تان ترسیم کنند.

مزیت مهم دیگر این است که در دوره خودآموز زبان انگلیسی بهترین منابع یادگیری زبان انگلیسی به شما معرفی می‌شوند؛ منابعی که طبق استانداردها و زیر نظر اساتید مجرب تهیه شده‌اند. حضور مشاور هم می‌تواند مشکلات و ابهام‌های مسیر مطالعه‌ را از میان بردارد.

چطور بهترین دوره آنلاین خودآموز زبان انگلیسی را انتخاب کنیم؟

این روزها دوره‌های آنلاین مختلفی وجود دارد؛ اما از کجا بدانیم بهترین دوره آنلاین خودآموز زبان انگلیسی کدام است؟

برای انتخاب بهترین دوره آنلاین خودآموز زبان انگلیسی چند معیار اصلی وجود دارد:

  • حضور مشاور و راهنما در مسیر مطالعه: مشاوره در دوره‌های آنلاین به تصمیم‌گیری درست برای شروع فرایند یادگیری کمک بزرگی می‌کند. اغلب شروع یک کار جدید ابهامات زیادی را به همراه دارد؛ به همین دلیل شنیدن حرف‌های فردی که کوله‌باری از تجربه دارد، دلگرم کننده است. در واقع مشاوره در دوره خودآموز زبان آنلاین چراغی است که مسیر تاریک و ناشناخته یادگیری را روشن می‌کند.
  • استفاده از دانش اساتید برجسته: اگرچه در دوره خودآموز زبان انگلیسی فرد مهم‌ترین عنصر در فرایند یادگیری است، ولی دانش و شیوه آموزش استاد هم در جذب خودآموز و درست طی شدن مسیر یادگیری بسیار موثر است؛ بنابراین دقت کنید که محتواهای آنلاین و آفلاین این دوره‌ها تحت‌نظر اساتید حرفه‌ای تهیه شده باشد.
  • پشتیبانی بدون محدودیت زمانی: در دوره‌های آنلاین خود شما تعیین کننده ساعت مطالعه و استفاده از مطالب آموزشی آن هستید و می‌توانید هر ساعت از شبانه روز را برای مطالعه انتخاب کنید؛ بنابراین برخورداری از یک پشتیبانی حرفه‌ای و سریع برای رفع اشکالات و ابهامات اهمیت زیادی دارد.
  • ارائه مدرک معتبر: اگرچه مسئله‌ی مهم یادگیری زبان انگلیسی است، اما نباید اهمیت مدرک را دست‌کم گرفت؛ مدرک در هر موقعیت شغلی و تحصیلی مورد نیاز است. پس برای انتخاب دوره خودآموز آنلاین به ارائه‌ی یک مدرک معتبر و قابل قبول در مراکز علمی توجه کنید.

سایبرتاک مدرن: بهترین دوره خودآموز زبان به صورت آنلاین

دوره خودآموز زبان آنلاین سایبرتاک موسسه سفیر را می‌توان از معتبرترین دوره‌های آموزش زبان در نظر گرفت. دوره‌ای حرفه‌ای که به شما کمک می‌کند به‌صورت مستقل ولی کاملاً استاندارد و اصولی زبان را یاد بگیرید. به‌طورکلی ویژگی‌های دوره سایبرتاک مدرن موسسه سفیر به‌صورت زیر است:

  • در این دوره شما به گنجینه‌ای از بهترین محتواها دسترسی دارید و به دام منابع اشتباه نمی‌افتید. در دوره خودآموز زبان انگلیسی سایبرتاک می‌توانید به آموزش ویدیویی بهترین و مشهورترین کتاب‌های آموزش زبان یعنی تاچ استون و ویوپوینت دسترسی داشته باشید.
  • محتواهای آنلاین و آفلاین دوره خودآموز زبان انگلیسی سایبرتاک مدرن زیر نظر اساتید حرفه‌ای و مجرب تهیه شده‌اند.
  • در دوره سایبرتاک شما تنها نیستید، بلکه می‌توانید از راهنمایی‌های رایگان یک مشاور حرفه‌ای کمک بگیرید. جلسات مشاوره باعث می‌شوند شما نقاط ضعف برنامه‌ی مطالعاتی‌تان را پیدا کنید و با انگیزه‌ی‌ بیشتری یادگیری زبان را پیش ببرید. اگر برنامه‌ی مطالعه‌ی خودآموز تحت‌نظر مشاورهای باتجربه باشد، کمتر ممکن است به دام خطر رایج خودآموزی، یعنی وقفه بین مطالعه یا رها کردن آن بیفتید.
  • فرقی ندارد چه ساعتی مشغول مطالعه هستید، می‌توانید در ۲۴ ساعت شبانه‌روز سوال‌ها و اشکالاتتان را از سیستم بپرسید. این مسئله باعث می‌شود به دلیل یک ابهام یا مشکل کوچک، مطالعه‌تان به تاخیر نیفتد.
  • دوره خودآموز زبان انگلیسی سفیر در پایان دوره به شما یک مدرک معتبر اعطا می‌کند؛ مدرکی که شامل مهر موسسه سفیر و دانشگاه بلومزبری است و اعتبار بین‌المللی دارد.
  • در صورت شرکت در دوره سایبرتاک مدرن موسسه سفیر می‌توانید به صورت کاملاً رایگان در آزمون جامع سفیر شرکت کنید و دانش‌تان را محک بزنید.

سایبرتاک مدرن راهنمایی حرفه‌ای برای خودآموزی

اگر تصمیمتان را گرفته‌اید که روی پای خودتان بایستید و زبان را به‌صورت خودآموز یاد بگیرید، انتخاب یک دوره خودآموز زبان آنلاین ضروری است؛ چون به احتمال زیاد به‌تنهایی در انتخاب منابع و همچنین پیوستگی در مطالعه به مشکل برمی‌خورید. موسسه سفیر با طراحی یک دوره آنلاین خودآموز زبان انگلیسی یا همان سایبرتاک مدرن به شما کمک می‌کند بهتر از پس خودآموزی بربیایید و کمتر دچار مشکل شوید؛ در ضمن دریافت مدرک در پایان دوره باعث می‌شود دیگر نیازی به شرکت در دوره‌های دیگر برای کسب مدرک نداشته باشید.

در صورتی ‌که در ابتدای راه یادگیری زبان انگلیسی هستید ولی زمان کافی برای شرکت در کلاس زبان ندارید، دوره خودآموز سطح مبتدی یا CTM1 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از طرفی، اگر قبلا کلاس زبان می‌رفتید و به دلیل مشغله از ادامه راه بازمانده‌اید، می‌توانید از دوره خودآموز سطح متوسطه یا CTM3 کار را شروع کنید.

برای دریافت مشاوره آموزشی رایگان با کارشناسان ما در سفیر با شماره تلفن 02174056000 یا واتس اپ شماره 09053547811 در تماس باشید.