قبولی در کنکور و تیزهوشان با زودبیست

زودبیست بهترین موسسه برای رساندن دانش آموزان به اهدافشان است. امروزه داشتن درآمد کافی نیازمند علم و دانش کافی است. با افزایش جمعیت، تعداد افراد جویای کار نیز افزایش یافته است. از این رو برای استخدام در شرکت‌ها و کارخانه‌های معتبر، آزمون ورودی گرفته می‌شود. آزمونی که بر پایه علم و دانش افراد است و از این طریق میزان توانایی آن‌ها سنجیده می‌شود و می‌توانند شغل دلخواه خود را کسب کنند. دانش آموزان در مدارس و دانشگاه‌ها برای ورود به بازار کار و اجتماع آماده می‌شوند. هرچه مدارس و دانشگاه‌ها معتبرتر باشند و از نظر جایگاه علمی در مرتبه بالایی قرار داشته باشند، سطح علمی دانش آموزان نیز بالا می‌رود.

با توجه به تمام توضیحات داده شده، مدارس تیزهوشان و دانشگاه‌های اول کشور بهترین وسیله برای رساندن دانش آموزان به اهدافشان هستند. در این راه مشاورین بیشترین کمک را به دانش آموزان می‌کنند. در ادامه درباره یکی از موسسات معتبر و ثبت نام مشاوره آن سخن می‌گوییم.

معرفی موسسه زودبیست

قبولی در کنکور و تیزهوشان با زودبیست

زودبیست یکی از برترین موسسات برای قبولی در کنکور و امتحانات تیزهوشان است که از سال 1396 فعالیت اصلی خود را به صورت مجازی آغاز کرده است. این موسسه بر پایه انتقال تجربیات افراد کنکوری سال‌های پیش پایه گذاری شده بود و اکنون با تکیه بر سه اصل انگیزه، تلاش و صبوری خدمات بسیاری همچون تدریس آنلاین، برگذاری امتحانات به صورت مجازی را در سال‌های اخیر به لیست خدمات خود اضافه کرده است.

اساتید و مشاورین موسسه زودبیست افراد موفق سال‌های پیش هستند که توانسته‌اند این راه را با موفقیت کامل پش سر بگذارند. این موسسه به جای استفاده از شومن‌های کنکور از افراد باتجربه و آگاه در این زمینه کمک گرفته است؛ در ادامه با برخی از خدمات این موسسه بیشتر آشنا خواهید شد.

برنامه ریزی شخصی

احتمالا شما هم برای یکبار هم که شده برنامه مطالعاتی مشترکی با دوستان صمیمی خود چیده‌اید، چقدر توانسته‌اید به آن متعهد باشید؟ آیا این برنامه ریزی برای شما نتیجه موفقیت آمیزی داشته است؟ آیا توانسته‌اید تمام برنامه خود را انجام دهید؟

برنامه مطالعاتی یکی از مواردی است که با توجه به روحیات، شیوه مطالعاتی و سطح علمی هر شخص چیده می‌شود. برخی از موسسات کنکور یا تیزهوشان برنامه ثابتی برای تمامی دانش آموزان می‌چینند که نتیجه‌ موفقیت آمیزی ندارد و باعث افت تحصیلی و افت اعتماد به نفس در دانش آموزان می‌شود. از همین رو مشاورین موسسه زودبیست که جز افراد حاذق و با تجربه در این زمینه هستند با توجه به ویژگی‌های شخصیتی هر دانش آموز برنامه مطالعاتی شخصی در اختیار آن‎‌ها قرار می‌دهند. این موضوع در این مدت توجه بسیاری از دانش آموزان را به خود جلب کرده است و توانسته یکی از ویژگی‌های متفاوت این موسسه با سایر موسسات نیز باشد و همین موضوع باعث ثبت درخواست مشاوره و برنامه ریزی از طرف دانش آموزان شده است.

شما هم برای پیشرفت تحصیلی و قبولی در آزمون‌های تیزهوشان ششم و نهم و کنکور می‌توانید با ثبت نام مشاوره این موسسه، شانس قبولی خود را افزایش دهید.

تدریس آنلاین

قبولی در کنکور و تیزهوشان با زودبیست

در آشفته بازار کلاس‌های کنکور و تیزهوشان که هدفی جز کسب درآمد بالا از دانش آموزان ندارند، موسسه زودبیست از رتبه‌های برتر سال‌های اخیر که اکنون در بهترین رشته‌ها در بهترین دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند کمک گرفته است. این افراد به دلیل داشتن تجربه و پشت سرگذاشتن این مراحل توانسته‌اند بهترین استادان و مشاوران باشند. بهتر است بدانید این موسسه برای انتخاب اساتید خود از روش‌های گوناگونی استفاده کرده است که نشان از حساسیت این مجموعه در انتخاب اساتید کلاس‌های آنلاین است.

یکی دیگر از مزایای کلاس‌های آنلاین صرفه‌جویی در زمان، انرژی و هزینه است. به طوری که دانش آموزان مجبور نیستند برای گذراندن یک دوره از منطقه‌ای به منطقه دیگر شهر بروند و وقت خود را در ترافیک هدر دهند، بلکه در اتاق خود می‌نشینند و فیلم مبحث موردنظر خود را می‌بینند. حتی دانش آموزان این امکان را دارند که در صورت داشتن اشکال، یک فیلم را مجددا ببینند.

آزمون آنلاین

قبولی در کنکور و تیزهوشان با زودبیست

یکی دیگر از امکاناتی که سطح علمی دانش آموزان را به محک می‌کشد و باعث پیشرفت آن‌ها می‌شود، شرکت در آزمون‌های آنلاین موسسه است. این آزمون‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود و دانش آموزان می‌توانند با توجه به مباحث مطالعاتی خود در آن‌ها شرکت کنند و آموخته‌های اخیر خود را به چالش بکشند. این آزمون‌ها باعث می‌شوند دانش آموزان ضعف‌های درسی خود را متوجه شده و بیشتر روی آن مباحث تمرکز کنند. در نهایت شرکت در آزمون‌های مجازی موسسه باعث نتیجه بهتر دانش آموزان در آزمون‌های تیزهوشان و کنکور خواهد شد.

مشاورین موسسه زودبیست

مشاوران افرادی هستند که در طول سال تحصیلی همراه دانش آموزان هستند و راه صحیح مطالعه و رسیدن به هدف را به آن‌ها نشان می‌دهند. بسیاری از دانش آموزان در سال‌های نزدیک به کنکور و آزمون‌های تیزهوشان به دلیل استرس نمی‌توانند مطالعات عمیق و اصولی داشته باشند، همچنین بازده مطالعاتی آن‌ها کاهش می‌یابد. اما این موسسه برای رفع مشکل، مشاوران دلسوز و با اطلاعاتی را در نظر گرفته است که در این سال‌های سرنوشت‌ساز کنار دانش آموزان باشند و بهترین راه‌ها و روش‌ها را به آن‌ها نشان دهند. مشاورین با کمک دو ابزار آزمون و تدریس آنلاین تمام مشکلات درسی دانش آموزان را حل می‌کنند، همچنین به طور مرتب برنامه مطالعاتی دانش آموزان را بررسی می‌کنند تا آن‌ها به دلیل استرس و فشار ناشی از حجم درس‌ها دچار افت تحصیلی نشوند.

نتایج آزمون

در سال‌های اخیر دانش آموزان بسیاری با این موسسه همکاری کرده‌اند و توانسته‌اند رتبه‌های برتری در آزمون‌های کنکور، تیزهوشان و نمونه دولتی کسب کنند. اسامی این افراد در بخشی از سایت آمده است، شما می‌توانید برای کسب اطمینان و گرفتن انگیزه به این قسمت سایت مراجعه کنید. این افراد دانش آموزان سال‌های اخیر موسسه بودند که با اعتماد به مشاورین زودبیست توانستند به موفقیت‌های عالی برسند، پس اگر شما هم به دنبال قبولی در آزمون‌های خود هستید، از همین الان آغاز کنید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره زودبیست اطلاعات جامع و کاملی در اختیار شما قرار گرفته شد، شما می‌توانید برای استفاده از امکانات ویژه این موسسه از جمله مشاورین موسسه زودبیست، آزمون‌های آنلاین و تدریس‌های آنلاین به سایت موسسه مراجعه کنید. به کمک این موسسه می‌توانید نتیجه دلخواه خود را در آزمون‌های کنکور و تیزهوشان را کسب نمایید و به اهداف والای خود برسید.