8 مدل از بهترین دستگاه های نسپرسوسازهای بازار

اگر دوستدار طعم و عطر قهوه هستید خرید بهترین دستگاه نسپرسوساز را نباید از دست بدهید. چند سالی است که این دستگاه‌های جدید و مدرن جا پای هر روش دیگری برای درست کردن قهوه را گرفته‌اند زیرا  به دلیل استفاده از مخزن کپسولی جلوی هر نوع کثیف کاری، در زمان تهیه قهوه یا آسیاب آن را می‌گیرد. اگر تصور می‌کنید که دستگاه‌های نسپرسو نمی‌توانند انواع قهوه را برای شما آماده کنند و دستتان بسته‌اس اشتباه می‌کنید، با این دستگاه‌ قهوه ساز کپسولی می‌توانید انواع قهوه مثل اسپرسو، کاپوچینو، لاته و ... را زیر یک دقیقه برا ی خود سرو کنید!

 سریع و فرز بودن هم از دیگر مزیت‌های این محصولات است به ویژه برای افراد شاغل یا سحرخیز هستند، اگر از این دسته افراد هستید می‌توانید بدون وقت تلف کردن و در کوتاه‌ترین زمان قهوه‌ صبحگاهیتان را آماده کنید.

راهنمای موضوعات مقاله:

بهترین دستگاه نسپرسو یا بهترین اسپرسوساز چه مدلیه؟ کدام را بخرم؟

مزیت خرید بهترین دستگاه نسپرسوساز:

دستگاه های نسپرسوساز چند نوع هستند؟

معرفی 4 نوع از بهترین نسپرسوسازهای دلونگی با سیستم اتوماتیک:

4 مدل از بهترین دستگاه نسپرسوساز بدون مخزن شیر

مقایسه بهترین دستگاه ‌های نسپرسوساز

 

 

 

بهترین دستگاه نسپرسو یا بهترین اسپرسوساز؟ کدام را بخرم؟

اگر هنوز در پس ذهنتان تردیدی در خرید بهترین دستگاه نسپرسو دارید و تصمیم نگرفتید، تصمیم گرفته‌ام کمی بیشتر در مورد این محصولات و مزایایی که دارند حرف بزنم. اصلا این که فروشگاه سیلور کالا تصمیم به فروش بهترین نسپرسوسازها گرفته به دلیل مزیت‌ها و برتری این محصول برای شماست.

  • جمع و جور بودن دستگاه نسپرسو مزیت بزرگی است به ویژه اگر از آن دسته افرادی هستید که به قهوه علاقه دارید اما فضای زیادی برای نگهداری اسپرسوساز ندارید و همچنین اگر برای آشپزخانه نقلی اداره تصمیم به خرید دارید به نظرتان ابعاد کوچکتر یک مزیت نیست؟
  • این که دستگاه اسپرسوساز قطعات و اجزا زیادی دارد تمیز کردن و شست و شو آن را سخت‌تر می‌کند اما تمیز کردن دستگاه نسپرسو دغدغه کمتری دارد؛ بنظرتان بهتر نیست محصولی را بخریم که دغدغه کمتری داشته باشد؟
  • اگر سررشته‌ای در خرید دانه‌ی قهوه، رست آن و درجه آسیاب ندارید چرا یک محصول آسان و راحت را نخرید؟ کار کردن با دستگاه نسپرسو اصلا نیازی به دانش و آموزش ندارد فقط یک کپسول را بخرید و در مخزن قرار دهید و دکمه شروع را بزنید.
  • ملایم بودن طعم قهوه‌هایی که توسط دستگاه نسپرسو آماده می‌شود حتی کسانی که علاقه زیادی به این نوشیدنی‌ها نداشته‌اند هم جلب کرده است.

مزیت خرید بهترین دستگاه نسپرسوساز:

حالا که در مورد مزیت‌های خرید این محصول می‌دانید بیایید مزیت‌های خرید بهتری دستگاه نسپرسو را بررسی کنیم. دستگاه‌هایی که در ادامه این مقاله معرفی و بررسی می‌کنم، همه جوره امتحان خود را پس داده‌اند و شما با خیال راحت می‌توانید تا چندین سال شات‌های قهوه بی‌نظیری را تهیه کنید. یعنی تیم سیلورکالا چندین دستگاه نسپرسوساز را هم از نظر فنی و هم از نظر کارایی و کیفیت بررسی کرده و از بین آن‌ها بهترین‌ها را انتخاب کرده تا با معرفی آن‌ها به شما بهترین خرید را تجربه کنید.

خیلی از خریداران ما در هنگام خرید نسپرسوسازها در مورد به صرفه نبودن این محصولات نگران هستند انا نگران نباشید کوالیتی بالای کپسول های قهوه خود برند نسپرسو خیالتان را از بابت صرف هزینه برای خرید دانه و پودرهای قهوه بی‌کیفیت راحت می‌کند. چون در داخل هر پکیج یک پک کامل 14 عدد از انواع طعم قهوه وجود دارد. شما بعد از استفاده هرکدام از طعم ها را که پسندیدید می توانید به صورت پک 10 عددی تهیه کنید.

نکته: شرکت نسپرسو سوئیس به صورت ویژه و اختصاصی کپسول‌های قهوه خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. مزیت بزرگی که نسبت به کپسول قهوه های ایرانی و سایر برندها دارد این است که غلظت بیشتری دارد و همچنین عطر و طعم اصیل و واقعی دارد. اگر یک بار تجربه نوشیدنی قهوه یا نسپرسوساز را داشته باشید به خوبی متوجه تفاوت در کیفیت آن با سایر قهوه های بُنجُل بازار می‌شود و دیگر دوست ندارید طعم دیگری را تجربه کنید.

دستگاه های نسپرسوساز چند نوع هستند؟

قبل از معرفی بهترین اسپرسوساز نسپرسو باید در مورد این که 2 نوع نسپرسوساز وجود دارد، مطلع شوید. طراحی دستگاه‌های نسپرسو با توجه به مخزن شیر آن‌ها متفاوت است یعنی برخی از آن‌ها یک سیستم شیر خودکار و مخزن شیر متصل دارند اما تعدادی هم هستند که مخزن شیر و سیستم خودکار ندارند و به جای آن یا نازل بخار دارند و یا این که باید یک کف شیرساز جداگانه تهیه کنید. در مجموعه سیلورکالا از هر 2 نوع دستگاه، بهترین‌ها را برای فروش داریم و در این متن هم آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

  • بهترین دستگاه نسپرسو با مخزن شیر
  • بهترین دستگاه نسپرسو بدون مخزن شیر

معرفی 4 نوع از بهترین نسپرسوسازهای دلونگی با سیستم و مخزن شیر:

در این بخش من لیست کاملی از بهترین نسپرسوسازهای موجود در بازار ایران و فروشگاه سیلورکالا را برایتان مورد مطالعه و بررسی قرار دادم تا بتوانید با توجه به بودجه مورد نظرتان با مبلغی بین 9 الی 18 میلیون بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. در واقع دستگاه‌های نسپرسو توسط شرکت‌های مختلفی تولید می‌شوند اما در این بین برند دلونگی با همکاری برند نسپرسو بهترین دستگاه‌های جهان را تولید کرده است. به گونه‌ای که نرخ رضایت مشتریان عزیز در سراسر جهان نشانه بارزی از این اعتماد است.

نکته: دقت داشته باشید که این نسپرسوسازها یکسان نیستند و تفاوت آن‌ها می‌تواند در تعداد نوشیدنی‌هایی باشد که درست می‌کنند! بنابراین موقع خرید نسپرسوساز با توجه به اینکه بیشتر به چه نوع نوشیدنی علاقه دارید حتما دقت کنید.

نکته: سیستم کف شیر ساز، توان دستگاه، فشار بخار 19 بار و ... در همه مدل‌ها کامل شبیه و برابر هستند.

 

رتبه اول:(( دستگاه لاتیسیما پرو دلونگی مدل EN750)):

اسپرسوساز نسپرسو دلونگی مدل لاتیسیما پرو که رتبه اول از بهترین انواع نسپرسوساز را به خود اختصاص داده است بدنه آن ترکیبی از فلز و پلاستیک فشرده است. بنابراین مقاومت بدنه در برابر برخورد اجسام مختلف و همچنین خانه تکانی‌ها و ... قابل اعتماد است. چون در برخی نمونه‌های اسپرسوسازهای برندهای دیگر شاهد استفاده از مواد بی‌کیفیتی برای ساخت بدنه محصول هستیم و با کوچک‌ترین برخورد دچار تو رفتگی و حتی شکستگی می‌شوند!

اما علاوه بر بدنه محکم از نمایشگر زیبایی در سطح بالای خود بهره‌مند شده است تا افراد در هنگام تهیه نوشیدنی با یک پنل تمام لمسی سر و کار داشته باشند. تعداد نوشیدنی‌هایی که با لاتیسیما پرو می‌توان تهیه کرد 7 نوع نوشیدنی است که در جدول زیر اسامی آن‌ها به همراه اطلاعات فنی کامل هر محصول نوشته شده است.

نقاط قوت لاتیسیما پرو در مقایسه با گرن لاتیسیما:

  1. بهره‌مندی از بدنه فلزی و پلاستیکی
  2. مجهز بودن به منوی هلپ Help یا همان راهنما در نمایشگر برای نمایش میزان حجم شیر و قهوه موجود در هر نوشیدنی
  3. مجهز بودن به نمایشگر لمسی و امکان اعمال تنظیمات سریع و آسان‌تر
  4. امکان تهیه کف شیر ابریشمی و امکان تنظیم غلظت کف شیر
  5. امکان تهیه آب جوش به صورت جداگانه
  6. امکان رسوب زدایی دستگاه هر وقت که مایل بودید.

چه کسانی بهتر است دستگاه لاتیسیما پرو بخرند؟

  • خریداری که محصولی با طراحی شیک و مینیمالیست نیاز دارد.
  • خریداری که به هوشمند بودن و مجهز بودن به بهترین فناوری‌ها اهمیت می‌دهد.
  • خریداری که دوست دارید غلظت فوم شیر نوشیدنیش را تظیم کند.

رتبه دوم:(( دستگاه نسپرسوساز دلونگی گرن لاتیسیما)):

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین دستگاه نسپرسو دلونگی حال حاضر بازار ایران همین محصول است. تنوع بالایی که در امکان تهیه نوشیدنی‌های مختلف دارد شما را به یک باریستا بی‌نظیر تبدیل می‌کند. اگرچه برای ساخت بدنه تنها از پلاستیک فشرده استفاده شده است و خبری از فلز نیست اما کیفیت پلاستیک آن به گونه‌ای است که بهترین متریال برای آن در نظر گرفته شده است تا مقاومت بالایی در برابر آسیب‌های احتمالی داشته باشد. اما آنچه گرن لاتیسیما را جزو بهترین دستگاه های نسپرسو کرده است این است که می‌توانید 9 نوع نوشیدنی مختلف با آن تهیه کنید! بنابراین انواع قهوه و فوم شیر را می‌توانید با این محصول آماده و دم کنید!

نقطه قوت گرن لاتیسیما در مقابل لاتیسیما پرو:

  • امکان تهیه 9 نوع نوشیدنی

چه کسانی بهتر است دستگاه نسپرسو گرن لاتیسیما را بخرند؟

  • خریداری که خانواده پر جمعیتی با سلیقه‌های مختلف در قهوه دارد به دلیل 9 منوی نوشیدنی.
  • اگر مسئول خرید یک نسپرسوساز برای اداره محل کار خود هستید به دلیل قیمت مناسب و 9 منوی نوشیدنی.

 


رتبه سوم از بهترین دستگاه نسپرسوساز: (( لاتیسیما تاچ دلونگی مدل EN560 )):

سومین محصول از لیست بهترین دستگاه نسپرسو بازار ایران شباهت‌ زیادی به محصولات رتبه اول و دوم دارد با این تفاوت که ظرفیت مخزن شیر و آب آن کوچک‌تر شده است همچنین توانایی دم کردن 6 نوع نوشیدنی را دارد.

  • امکان تهیه 6 نوع نوشیدنی

چه کسانی بهتر است دستگاه نسپرسو لاتیسیما تاچ را بخرند؟

  • خریداری که به قهوه‌های اسپرسو، لانگو، لاته و کاپوچینو علاقه دارد.
  • زوج‌های جوانی که علاقمند به نوشیدنی قهوه هستند.

 

رتبه چهارم : ((دستگاه لاتیسیما وان نسپرسوساز اقتصادی دلونگی)):

رتبه چهارم را برای آن دسته از خریداران سیلورکالا که بودجه کمتری برای خرید در نظر دارند؛ معرفی می‌کنیم. این قسمت متعلق به محصول جمع و جور و بسیار کاربردی لاتیسیما وان است که با قیمت اقتصادی و به صرفه‌ای که دارد بهترین دستگاه نسپرسوساز برای مکان‌های اداری، مطب‌ها و ... است. چون بدون نیاز به هیچگونه کثیف کاری می‌توانید 4 نوع نوشیدنی اعم از اسپرسو، لاته، لانگو و .. را تهیه و دم کنید!

دلیل اینکه قیمت لاتیسیما وان کمتر از دیگر دستگاه‌های نسپرسوساز است این است که ظرفیت مخزن شیر و آب آن کوچک‌تر شده است. همچنین کلیدهای روی بدنه فیزیکی هستند. این در حالی است که در 3 مدل دیگری که معرفی شد استفاده از دستگاه با کلیدهای لمسی امکان پذیر شده است. در غیر این صورت در سایر بخش‌ها اعم از نحوه سیستم دم کردن قهوه و فشار بخار دستگاه کامل باهم برابر هستند.

  • امکان تهیه 4 نوع نوشیدنی

نسپرسوساز لاتیسیما وان برای چه خریداری مناسب است؟

  • خریداری که یک محصول اقتصادی و با کیفیت نیاز دارد.
  • بهترین انتخاب برای خریدارانی که در اداره مشغول به کارند.
  • علاقمندان به اسپرسو، لانگو و لاته.

 

 

 

مقایسه بهترین دستگاه نسپرسوساز دلونگی

 

مقایسه

لاتیسیما پرو دلونگی مدل EN750

گرن لاتیسیما دلونگی مدل EN650

لاتیسیما تاچ دلونگی مدل EN560

لاتیسیما وان دلونگی مدل EN510

توان

1400 وات

1400 وات

1400 وات

1450 وات

فشار پمپ

19 بار

19 بار

19 بار

19 بار

رنگ

سفید/سیلور

سفید/مشکی

سیلور

سفید/مشکی

جنس بدنه

استیل و پلاستیک فشرده

پلاستیک فشرده

پلاستیک فشرده

پلاستیک فشرده

صفحه نمایش

بلی/لمسی

خیر/لمسی

خیر/لمسی

خیر/کلید فیزیکی

امکان تهیه نوع قهوه

7 نوع:

1-اسپرسو

2- لانگو

3- ریستریتو

4- کاپوچینو

5 -لاته ماکیاتو

6- فوم شیر داغ/ امکان تنظیم غلظت فوم شیر

7- آب داغ

9 نوع:

1-اسپرسو

2- لانگو

3- ریستریتو

4- کاپوچینو

5 -لاته ماکیاتو

6- قهوه لاته

7- فوم شیر داغ

8- شیر داغ

9- سفید مسطح

5 نوع:

1-اسپرسو

2-لانگو

3- لاته ماکیاتو

4- کاپوچینو

5- کف شیر گرم

5 نوع:

1-اسپرسو

2-لانگو

3- لاته ماکیاتو

4- کاپوچینو

5- کف شیر گرم

سیستم کف شیر ساز

اتوماتیک

اتوماتیک

اتوماتیک

اتوماتیک

هشدار رسوب زدایی

بلی

بلی

بلی

بلی

ظرفیت مخزن شیر

0.5 لیتر

0.5 لیتر

0.35 لیتر

0.165 لیتر

ظرفیت مخزن آب

1.3 لیتر

1.3 لیتر

0.9 لیتر

1 لیتر

زمان آماده به کار

25 ثانیه

25 ثانیه

25 ثانیه

25 ثانیه

تمیز کردن خودکار

بلی

بلی

بلی

بلی

شخصی سازی برنامه

بلی

بلی

بلی

بلی

خاموش شدن خودکار

بعد از 9 دقیقه

بعد از 9 دقیقه

بعد از 9 دقیقه

بعد از 9 دقیقه

پک کپسول همراه

14 عددی

14 عددی

14 عددی

14 عددی

ظرفیت مخزن زباله

13 عدد

10 عدد

10 عدد

10 عدد

 

 

نکته: قیمت‌ها با توجه به نوسان دلار متغییر و تقریبی نوشته شده است. برای اطلاع دقیق از قیمت نسپرسوساز با مشاورین ما تماس بگیرید.

4 مدل از بهترین دستگاه نسپرسوساز بدون مخزن شیر

حالا که 4 مدل از بهترین اسپرسوساز نسپرسو هایی که سیستم شیر خودکار دارند را معرفی کرده‌ایم نوبت به معرفی محصولات بدون مخزن رسیده است. معرفی و بررسی این محصولات بر اساس ویژگی‌های مهمی که دارند و همچنین تفاوت‌های آن‌ها با یک دیگر است تا تصمیم گرفتن در مورد خرید بهترین آن‌ها راحتتر باشد. خوبی این محصولاتی که در ادامه معرفی می‌شوند این است که برای هر میزان بودجه‌ای مناسبند و از 3.5 میلیون تا 30 میلیون تفاوت دارند.

نکته: مهم‌ترین تفاوت این محصولات با هم بر سر تعداد نوشیدنی‌هایی که می‌توانند آماده کنند است پس حتما علاقمندی خودتان در نوشیدن قهوه را در نظر بگیرید.

رتبه اول کریتیستا پرو مدل J620

رتبه اول معرفی بهترین دستگاه نسپرسو بدون مخزن شیر به این محصول تعلق دارد زیرا یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین محصولات است. بدنه تمامی استیل این محصول 2 مزیت مهم دارد شیک بودن و مستحکم بودن، این 2 مزیت را دست کم نگیرید زیرا هم می‌تواند به زیبایی آشپزخانه کمک کند و هم در ریسک آسیب دیدن‌هایی مثل شکستن و ترک برداشتن به صفر می‌رسد.

این نسپرسوساز یک نمایشگر ال ای دی لمسی رنگی دارد و جزو پیشرفته‌ترین محصولات قهوه ساز به شمار می‌رود. 9 نوشیدنی برای انتخاب شما در پنل ال ای دی این محصول وجود دارد که می‌توانند به صورت اختصاصی تنظیم غلظت فوم و همینطور قهوه داشته باشند. با این که این محصول مخزن شیر ندارد اما نازل بخار آن با توجه به نوشیدنی که از منو انتخاب کرده‌اید تنظیم می‌شود. این محصول هوشمند هم هست و عیب یابی خودکار دارد.

نقاط قوت کریتیستا پرو در مقایسه با کریتیستا پلاس:

  1. نمایشگر ال ای دی کریتیستا پرو نسبت به کریتیستا پلاس بزرگتر است.
  2. دستگاه کریتیستا پرو می‌تواند 9 نوشیدنی آماده کند اما کریتیستا پلاس 7 نوشیدنی.
  3. مخزن آب کریتیستا پرو 2 لیتری است و مخزن کریتستا پلاس 1.5 لیتری.
  4. توان مصرفی کریتیستا پرو 2300 وات است و توان مصرفی کریتیستا پلاس 1600 وات در نتیجه سرعت آماده شدن قهوه در کریتیستا پرو خیلی بالاست.

خرید کریتیستا پرو برای چه کسانی بهتر است؟

  • خریداری که صرف نظر از قیمت، بهترین و سریعترین دستگاه نسپرسوساز را نیاز دارد.
  • خریداری که ذائقه متفاوتی در قهوه دارد و 9 نوشیدنی مختلف لازم دارد.

رتبه دوم کریتیستا پلاس مدل J520

رتبه دوم بهترین دستگاه نسپرسو بدون مخزن شیر به محصولی پر فروش تعلق دارد. این محصول هم مثل کریتیستا پلاس بدنه‌ای استیل و مستحکم دارد. 7 نوشیدنی مختلف مثل اسپرسو، ریسترتو و لاته و ... را می‌توانید با این محصول امتحان کنید و همه‌ی آن‌ها در منوی ال ای دی کوچک دستگاه وجود دارند. با وجود قابلیت‌های کاربردی، قیمت دستگاه کریتیستا پلاس تقریبا نصب قیمت دستگاه کریتیستا پلاس است و همین هم در فروش آن تاثیر گذاشته است.

نقطه قوت کریتیستا پلاس نسبت به کریتیستا پرو

  • قیمت مناسب

خرید کریتیستا پلاس برای چه کسانی بهتر است؟

  • خریداری که نسپرسوسازی با کیفیت و قیمت مناسب نیاز دارد.

رتبه سوم سیتیز اند میلک کروپس مدل XN7415

رتبه سوم تعلق گرفته به یک محصول بسیار جمع و جور از برند کروپس. این محصول تشکیل شده از دستگاه نسپرسوساز و یک دستگاه کف شیرساز جداگانه. بدنه‌ی این محصول پلاستیکی است اما نه یک پلاستیک نامرغوب، پلاستیک فشرده و محکمی که به راحتی قرار نیست آسیب ببیند. در این محصول خبری از نمایشگر و چندین منوی نوشیدنی نیست بلکه 2 دکمه فیزیکی برای تهیه اسپرسو و ریسترتو دارد و شیر هم در مخزن دستگاه کف شیرساز آماده می‌شود.

نقاط قوت دستگاه نسپرسو سیتیز اند میلک نسبت به دستگاه انیسیا

  • وجود دستگاه کف شیرساز جداگانه

خرید نسپرسوساز سیتیز اند میلیک برای چه کسانی بهتر است؟

  • خریداری که به دنبال یک نسپرسوساز قیمت مناسب است.
  • خریداری که به قهوه‌هایی مثل لاته و کاپوچینو علاقه دارد.

رتبه چهارم نسپرسوساز اینیسیا کروپس مدل XN1005 ارزانترین دستگاه نسپرسو

چهارمین محصولی در مقاله بهترین دستگاه نسپرسوساز، محصولی اقتصادی از برند کروپس است و جزو پر فروشترین محصولات اقتصادی به شمار می‌رود. بدنه‌ای از جنس پلاستیک مرغوب برای آن در نظر گرفته شده است. این محصول نازل بخار، پنل لمسی یا دستگاه کف شیرساز ست ندارد؛ برای آن 2 دکمه فیزیکی طراحی کرده‌اند که یکی برای اسپرسو و دیگری ریسترتو است.

مزیت خرید نسپرسو اینیسیا

  • قیمت مناسب
  • جمع و جور بودن ظاهر

خرید دستگاه نسپرسو اینیسیا کروپس برای چه کسانی بهتر است؟

  • خریداری که دوست دارد قهوه‌های صبحگاهی را با یک دستگاه اقتصادی آماده کند.
  • خریداری که محصولی جمع و جور و کم جا نیاز دارد.

مقایسه بهترین دستگاه ‌های نسپرسوساز

مقایسه

کریتیستا پرو

کریتیستا پلاس

سیتیز اند میلیک کروپس

اینیسیا کروپس

توان

2300 وات

1600 وات

1710 وات

1260 وات

فشار پمپ

19 بار

19 بار

19 بار

19 بار

رنگ

سیلور

سیلور

قرمز/مشکی

قرمز/مشکی

جنس بدنه

استیل

استیل

پلاستیک

پلاستیک

صفحه نمایش

ال ای دی

ال ای دی

ندارد

ندارد

امکان تهیه انواع قهوه

1. اسپرسو

2. ریسترتو

3. لانگو

4. آمریکانو

5. کاپوچینو

6. کافی لاته

7. لاته ماکیاتو

8. شیر داغ

9. فوم شیر

1. اسپرسو

2. ریسترتو

3. لانگو

4. کافی لاته

5. لاته ماکیاتو

6. کاپوچینو

1. اسپرسو

2. ریسترتو

3. لاته

4. کاپوچینو

1. اسپرسو

2. ریسترتو

سیستم کف شیر ساز

نازل بخار

نازل بخار

جداگانه

ندارد

هشدار رسوب زدایی

دارد

دارد

 

 

ظرفیت مخزن آب

2 لیتر

1.5 لیتر

 

0.7 لیتر

زمان آماده به کار

3 ثانیه

25 ثانیه

25 ثانیه

25 ثانیه

تمیز کردن خودکار

ندارد

ندارد

ندارد

ندارد

شخصی سازی برنامه

دارد

دارد

ندارد

ندارد

خاموش شدن خودکار

بعد از 9 دقیقه

بعد از 9 دقیقه

بعد از 9 دقیقه

بعد از 9 دقیقه

پک کپسول همراه

14 عدد

14 عدد

14 عدد

14 عدد

ظرفیت مخزن زباله

11 عدد

11 عدد

10 عدد

11 عدد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جمع بندی

همان طور که خواندید در این متن 8 مدل از بهترین دستگاه های نسپرسو بازار ایران را معرفی کردیم. سیلورکالا فقط فروشگاهی برای خرید دستگاه نسپرسوساز نیست بلکه انواع طعم های کپسول های نسپرسو را پوشش می‌دهد. اکنون که با امکانات و مشخصات هرکدام از بهترین دستگاه نسپرسوساز دلونگی آشنا شدید می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سیلورکالا مراجعه کنید و برای اطلاع از قیمت دقیق هر محصول با شماره 09184471123  تماس بگیرید یا از طریق واتساپ پیغام بگذارید تا به سوالات شما درباره انواع دستگاه نسپرسو، امکانات، انواع طعم کپسول‌های قهوه و قیمت دستگاه های نسپرسو پاسخ دهیم.