تعمیر پشت بام و ایزوگام در فردیس را به ما بسپار

اگر ساکن فردیس کرج هستید و قصد تعمیر و ایزوگام پشت بام را دارید می توانید از خدمات تعمیر پشت بام و ایزوگام در فردیس توسط ایزوگام پلاس استفاده کنید. نصب ایزوگام توسط ایزوگام پلاس با قیمتی مقرون به صرفه صورت می‌گیرد و این مجموعه نماینده فروش ایزوگام در فردیس و (ایزوگام دلیجان و شرق) استان البرز می‌باشد. درباره نحوه فعالیت ایزوگام پلاس چه می‌دانید؟ در ادامه بیشتر درباره دلایل ضرورت ایزوگام پشت بام و خدمات ایزوگام پلاس برای شهروندان فردیسی صحبت می‌کنیم.

تعمیر پشت بام و ایزوگام در فردیس را به ما بسپار

                                                               نصب ایزوگام در فردیس

دلایل ایزوگام کردن پشت بام

همانطور که می‌دانید محافظت ساختمان در برابر تغییرات آب و هوایی، گذر زمان، نور خورشید و تغییرات آب و هوایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و این اقدام از طریق عایق بندی درست و اصولی میسر می‌شود. برای عایق بندی ساختمانی روش‌های مختلفی وجود دارد که عبارتند از: قیرگونی، شیروانی کردن یا موزاییک سقف ساختمان، ایزوگام و آسفالت کاری. به نظر شما از میان روش‌های ذکر شده، کدام یک مناسب‌تر است؟

در ابتدا لازم است بدانید که انواع ایزوگام از فایبر گلاس، پلیمرها و قیر ساخته شده‌اند و برای محافظت از ساختمان‌های تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله کاربردهای آن می‌توان به ساخت پل‌ها، سازه‌های زیر زمینی، سقف‌ها و زیر زمین‌ها اشاره کرد. لازم به ذکر است که قیر نیز مخلوطی از مایعات آلی بوده که چسبنده و ضد آب است. چنانچه قصد تعمیر یا بازسازی خانه‌ها و ساختمان‌های قدیمی را دارید باید بدانید که ایزوگام نقش بسیار مهمی در این پروژه‌ها دارد. دلیل اهمیت ایزوگام در پروژه‌های مختلف این است که ایزوگام نسبت به سایر روش‌های عایق بندی، نصب و اجرایی سریع‌تر و قیمت مناسب‌تری دارد. اگر شما هم قصد عایق بندی با ایزوگام را دارید، باید بدانید که ایزوگام در جنس‌های مختلفی تولید می‌شود که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

نمایندگی فروش ایزوگام پی ساختمان در کشور - مفید

انواع ایزوگام و کاربرد آن

انواع ایزوگام بر اساس جنس

نوع 1: نوع اول از ایزوگام با عبارت استایرن بوتادین-استایرن (SBS) شناخته می‌شود. این نوع از ایزوگام از  خانواده‌ی لاستیک مصنوعی است که از استایرن و بوتادین تشکیل شده است. لازم به ذکر است که SBS نوعی الاستومر پلاستیکی است و زمانی که با قیر مخلوط می‌شود، پایداری طولانی مدت و مقاومت بالایی را از خود نشان می‌دهد. چنین ترکیبی مناسب‌ترین گزینه برای رسیدن به خاصیت الاستیک و انعطاف پذیری بالا است.  خوب است بدانید که این ماده با قدرت انعطاف پذیری بالا، پس از کشش شکل اولیه خود را بدست می‌آورد و به همین دلیل بیشترین کاربرد را در درزگیرها، پوشش‌ها، بام‌های اصلاح شده با قیر و سنگ فرش‌ها دارد.

نوع 2: یکی دیگر از انواع ایزوگام، غشای پلی پروپیلن است. این ماده‌ی ضد آب  به شکل رول بوده و از قیر تولید می‌شود. هر رول از این ایزوگام در ابعاد 10 در 1 است و مساحتی حدود 8 متر مربع را پوشش می‌دهد. از ویژگی‌های بارز این ایزوگام می‌توان به ضد آب بودن، دوامی بالا و کارآمد بودن آن اشاره کرد که همین ویژگی‌ها سبب کاربرد آن در سقف‌هایی با متراژ کم، سقف‌های مسطح بتونی، سقف‌های کم رنگ، زیرزمین‌ها و... شده است.

نوع 3: غشای قیر چسبناک (SAM) نوع سوم از انواع ایزوگام است که در واقع ساختار آن به شکل پلیمری با ورق‌های اصلاح شده و ضد آب می‌باشد. با توجه به وجود پلی پروپیلن و پلی استر می‌توان نتیجه گرفت که SAM جایگزین مناسبی برای غشاهای محافظ سنتی است. استفاده از این ایزوگام در صنایع امروزی سبب کاهش 200 درصدی اثرات زیست محیطی شده است.

7 نکته در انتخاب ایزوگام مناسب که ایزوگام کاران به شما نمی‌گویند | -  استوارسازان

خدمات ایزوگام پلاس

در این قسمت انواع ایزوگام و ویژگی‌های هر یک از آن‌ها را بررسی کردیم. لازم به ذکر است که برای تشخیص بهترین نوع ایزوگام متناسب با پروژه خود، می‌بایست با فردی متخصص در این حوزه مشورت کرده و اطلاعات لازم را بدست آورید. شما می‌توانید سوالات خود در این باره را با مشاوران و کارشناسان مجرب ایزوگام در کرج در میان گذاشته و از تجربیات آن‌ها استفاده کنید.

آشنایی با خدمات ایزوگام پلاس در فردیس

اگر شما هم قصد انجام ایزوگام در فردیس و همکاری با ایزوگام پلاس را دارید، باید بدانید که در این مجموعه انتخاب پیمانکار یا نصاب با توجه به زمان، هزینه و نیازهای پروژه توسط شما صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است که اصلی‌ترین هدف فعالیت این مجموعه، رفع نیازهای مشتری و انجام پروژه با هزینه‌ای مقرون به صرفه و کیفیتی بالا است. خوب است بدانید که این مجموعه نماینده فروش ایزوگام در فردیس بوده و قیمتی رقابتی را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این ایزوگام پلاس مجری نصب ایزوگام در استان البرز است و در این عرصه فعالیت می‌کند. این مجموعه از شروع پروژه تا پایان آن در کنار شما بوده و پروژه شما را با هزینه‌ای مناسب و کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

خدمات ایزوگام برای چه مشکلاتی مناسب است؟

مشکلات که نیاز به خدمات ایزوگام دارند، عبارتند از: نم سقف در طبقات انتهایی، افتادگی پایه ها، بوی نم و کپک ها و زیرزمین های مرطوب، رطوبت سقف، رطوبت ناشی از حمام و دستشویی ها و ... لازم به ذکر است که برخی از این مشکلات چند منظوره بوده اما برخی دیگر به دلیل ایجاد کاربردهای خاصی به وجود آمده‌اند. برای حل تمام این مشکلات خدمات ایزوگام پلاس در فردیس را به شما پیشنهاد می کنیم.

تعمیر پشت بام و ایزوگام در فردیس را به ما بسپار

آیا شما هم ساکن فردیس کرج هستید؟ اگر چنین است می‌توانید خدمات ایزوگام در فردیس و مرمت و تعمیر پشت بام خود را به ما بسپارید. برای استعلام قیمت ایزوگام در کرج و همچنین خرید ایزوگام با قیمت روز می‌توانید به صورت تلفنی اقدام کنید. در ادامه خدمات ایزوگام برای سقف را معرفی خواهیم کرد.

خدمات تعمیر و مرمت سقف پشت بام توسط ایزوگام

همانطور که می‌دانید سقف‌ها بخشی بسیار مهم از ساختمان هستند که همواره در معرض عناصری همچون باد شدید، تگرگ، آفتاب، نوسان دما، آفتاب و باران قرار دارند و این عوامل به مرور زمان می‌توانند سبب تخریب سقف شوند. طول عمر سقف به صورت میانگین حدود 15 الی 30 سال است که این طول عمر به عواملی همچون جهت گیری آب و هوا و... بستگی دارد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که میانگین عمر مفید ساختمان بین 50 تا 100 سال است و این به این معناست که هر ساختمانی چندین بار نیاز به تعمیر و مرمت سقف خواهد داشت.

تعمیر پشت بام و ایزوگام در فردیس را به ما بسپار

مشکلاتی نظیر نشتی سقف پشت بام اغلب به دلیل نصب نامناسب ایزوگام و کیفیت پایین آن است. با توجه به این موضوع اگر می‌خواهید طول عمر ایزوگام سقف را بالا ببرید، بهتر است از خدمات تیمی مجرب و کاربلد نظیر ایزوگام پلاس استفاده کنید.

بیمه سقف با خدمات ایزوگام پلاس

خوب است بدانید که شروع هر کاری نیاز به تجربه و مهارت دارد. برای دستیابی به موفقیت و کارایی در نصب ایزوگام بایستی از درستی روش اجرای کار اطمینان حاصل کنید. در واقع لایه ایزوگام باید به درستی آماده شده و کیفیت بالایی داشته باشد. علاوه بر این ایزوگام بایستی با مهارت بالایی نصب شود تا طول عمر آن افزایش پیدا کند. مجموعه‌ای که بتواند مهارت و کیفیت بالا را در وظیفه خود پیاده کند، از سایر رقبا در این عرصه پیشی می‌گیرد. پس از نصب ایزوگام بایستی هیچ گونه چین و چروک یا حبابی در ایزوگام وجود نداشته باشد تا عمر عایق افزایش یابد. شرکت ایزوگام پلاس با ارائه خدمات و مناسب ترین قیمت خرید و نصب ایزوگام در فردیس و با دارا بودن طیف وسیعی از ایزوگام و مشاوره‌ی حرفه‌ای و تخصصی در محدوده کرج و استان البرز خدمات تخصصی خود را به مشتریان عرضه می‌کند.

تیم ایزوگام پلاس خدمات خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی بسیار بالا به مشتریان ارائه می‌دهد و برای رفاه مشتریان ارزش بسیار زیادی قائل است. با توجه به این موضوع به ساکنان استان البرز پیشنهاد می‌شود که خدمات تعمیر و مرمت سقف با ایزوگام را به این مجموعه بسپارند. این مجموعه طیف کاملی از نصب، نوسازی پشت بام و تعمیرات را ارائه می‌دهد.  برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان و اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.