مهم‌ترین خدمات پست بین المللی پی اس پی (PSP) چیست؟

پست بین المللی یک راه سریع و مقرون به صرفه برای ارسال کالا به خارج از کشور می‌باشد. در این روش پستی مرسولات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقصد معینی ارسال شده یا از مبدا مشخصی به ایران ارسال می‌شوند.

پست بین المللی، یکی از بهترین روش‌ها برای ارسال بار به خارج از کشور یا دریافت بسته از دیگر کشورها می‌باشد. از طریق پست سریع بین المللی می‌توان انواع گوناگونی از محصولات در وزن‌ها و ابعاد گوناگون را ارسال نمود. نامه، اسناد و مدارک، خرده بار، بارهای وارداتی و صادراتی، دستگاه‌های صنعتی و تجاری، قطعات یدکی خودرو، الکترونیکی، کامپیوتری و غیره برخی از محصولاتی است که ارسال آنها از طریق پست سریع بین المللی امکان‌پذیر است.

با توجه به افزایش مبادلات تجاری میان کشورها همچنین بالا رفتن نرخ مهاجرت در کشورمان این روش پستی به دلیل سرعت بالا، طرفداران بسیاری به خود اختصاص داده است.

یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه خدمات پست بین المللی در ایران پی اس پی اکسپرس (PSP) است که بسته‌های پستی مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت به صورت Door to Doorاز ایران به اقصی نقاط دنیا ارسال همچنین از محل فرستنده در هر کجای جهان باشد به ایران ارسال می‌نماید.

51

پست بین المللی پی اس پی (PSP) چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

پست بین المللی پی اس پی (PSP) به دلیل سرعت و امنیت بسیار بالایی که دارد مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. امروزه این روش پستی انتخاب اول بسیاری از افراد از جمله تجار، بازرگانان، شرکت‌های تولیدی، مهاجران و غیره برای ارسال کالا و بار می‌باشد. در ادامه با چند مورد از مهم‌ترین خدمات پست بین المللی پی اس پی اکسپرس آشنا می‌شویم.

1-دریافت بار از اقصی نقاط دنیا و تحویل در ایران

دریافت بار از اقصی نقاط دنیا یکی از مهم‌ترین خدمات در پی اس پی اکسپرس می‌باشد. برای PSP فرقی نمی‌کند که بار شما در کدام کشور باشد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بسته پستی را به دست شما می‌رساند.

این مجموعه برای سرعت هر چه بیشتر دفاتر خود را در کشورهای چین، امارات، ترکیه و سوریه دایر نموده است. در صورتی که قصد حمل هوایی از چین، دبی، ترکیه و دیگر کشورهای جهان به ایران را دارید و سرعت و امنیت برایتان مهم است، با خیالی آسوده ارسال بار را به پی اس پی بسپارید.

2-ارسال بار از ایران به اقصی نقاط دنیا

ارسال بار از ایران به دیگر کشورها یکی از دیگر خدماتی است که پی اس پی به مشتریان ارائه می‌دهد. با استفاده از این خدمت مشتریان می‌توانند انواع بسته‌های پستی از نامه تا کالاهای بزرگ و کوچک به چین، دبی، ترکیه، کانادا، آلمان، فرانسه و دیگر کشورها ارسال نمایند.

3-ترخیص یک روزه بار از گمرک فرودگاه امام خمینی

ترخیص کالا از گمرک یکی از مهم‌ترین مراحل در زمان حمل و نقل بین المللی است. برای ترخیص لازم است مراحلی سپری شده و مدارکی ارائه گردد. به دلیل تخصصی و پیچیده بودن مراحل ترخیص امروزه شرکت‌های بسیاری برای سرعت و سهولت هر چه بیشتر این مراحل خدمات ترخیص کالا از گمرک را ارائه می‌دهند.

پست بین المللی پی اس پی (PSP) یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ترخیص در کشور است. در این مجموعه مراحل ترخیص توسط ترخیص کاران حرفه‌ای و با رعایت قوانین و مقررات گمرکی انجام می‌شود. بهره‌مندی از ریل تخصصی در گمرک فرودگاه امام خمینی باعث شده تا بارهای مشتریان به صورت یک روزه از گمرک این فرودگاه ترخیص گردد.

4-خدمات درب به درب

این سرویس به معنی دریافت بار از درب منزل مشتری در مبدا و تحویل به درب مقصد گیرنده می‌باشد. سرویس درب به درب بدون شک یکی از بهترین خدمات ارائه شده در پست بین المللی پی اس پی است. برای استفاده از این خدمات تنها کافیست با کارشناسان پی اس پی تماس بگیرید و اطلاعات مرسوله خود را به کارشناسان ارائه دهید، ظرف چند ساعت کارکنان در محل فرستنده حاضر شده و کالا را برای پست دریافت می‌نمایند.

52

5-رهگیری آنلاین مرسوله‌های پست بین المللی

بدون شک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در زمان ارسال بسته به خارج از کشور رهگیری آن است. تا چند سال پیش زمانی که بسته‌ها به خارج از ایران ارسال می‌شد امکان رهگیری آن وجود نداشت و افراد هیچ اطلاعی از زمان تحویل بسته نداشتند.

در پی اس پی (PSP) مشتریان می‌توانند پس از ارسال بسته به صورت آنلاین و از طریق کد رهگیری به صورت لحظه‌ای وضعیت ارسال بسته را ردیابی نمایند.

6-واردات و صادرات بدون نیاز به کارت بازرگانی

واردات و صادرات از دیگر خدمات کاربردی و مهم پی اس پی می‌باشد. امارت، چین و ترکیه سه مبدا بزرگ وارداتی ایران می‌باشد. PSP با داشتن نمایندگی در این سه کشور مراحل واردات را برای تجار و بازرگانان تسهیل نموده است. برای استفاده از این خدمات نیازی به ارائه کارت بازرگانی نبوده و می‌توانید از طریق این مجموعه انواع گوناگونی از قطعات از جمله قطعات الکترونیکی، کامپیوتری، ابزار دقیق، دستگاه‌های صنعتی و غیره را از چین، ترکیه و دبی وارد کشور نمایید.

7-انبارداری

انبارداری یکی از دیگر خدمات مهم و کاربردی در شرکت‌های پست بین المللی است. بسیاری از مواقع بار مشتریان زودتر از زمان مورد انتظار وارد شده و نیاز به نگهداری در انبار تا زمان مقرر دارد.

انبارداری به شیوه نوین یکی از دیگر خدماتی است که پست بین المللی پی اس پی به مشتریان ارائه می‌دهد. بنابراین نگران نگهداری مرسوله‌های پستی نباشید، پی اس پی بارهای شما را در انبارهای مجهز تا زمان مورد نظر نگهداری می‌نماید.

معرفی شرکت پست بین المللی پی اس پی (PSP)

شرکت پست بین المللی پی اس پی یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه پست و حمل و نقل بین المللی است. PSP کلیه نیازهای مشتریان در زمینه حمل و ترخیص کالا را با بالاترین سرعت و مناسب‌ترین هزینه به انجام می‌رساند.

رسالت پی اس پی همواره کمک به ساده‌تر، سریع‌تر و ایمن‌تر شدن هر چه بیشتر مسیر تجارت و حمل و نقل بین المللی می‌باشد و این موضوع پی اس پی را به یکی از بزرگترین شرکت‌های پست بین المللی تبدیل کرده است.

این شرکت با داشتن نمایندگی در کشورهای چین، ترکیه، امارات و سوریه بسته پستی و وارداتی شما را از سراسر جهان تحویل گرفته و از ایران به اقصی نقاط دنیا ارسال می‌نماید.

سرعت و کیفیت بالای خدمات در این مجموعه باعث شده تا بازرگانان و تجار بسیاری این مجموعه را برای انجام امور حمل و نقل و ترخیص انتخاب نمایند.

ثبت سفارش در پی اس پی اکسپرس (PSP) به آسانی و از طریق روش‌های گوناگونی قابل انجام است، برای استفاده از خدمات پی اس پی در زمینه حمل و نقل بین المللی هوایی، ترخیص کالا از گمرک، واردات و صادرات و غیره تنها کافیست از طریق یکی از روش‌های زیر با کارشناسان این مجموعه ارتباط گرفته شود.

1-اپلیکیشن پست بین المللیPSP

2-وب سایت پی اس پی به آدرس https://pspexpress.com

3-تماس تلفنی با شماره ۴۲۲۸۱ـ۰۲۱

4-تماس تلفنی با واتساپ به شماره ۰۹۱۰۸۱۶۸۷۶۹