آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز

هر روزه افراد و مشاغل بیشتری به کیف پول های دیجیتال، فناوری بلاکچین و سرمایه‌گذاری ‌بر روی NFT و ارزهای دیجیتال روی می آورند؛ اما این فناوری جدید با منحنی یادگیری نیز همراه است. کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال رمزگذاری شده است که برای تراکنش به موسسات مالی متکی نیست. با استفاده از فناوری بلاکچین تراکنش های همتا به همتا در یک دفتر کل ذخیره و ثبت می شوند.

کسب و کارها نیز برای عملیات و اشتراک گذاری داده ها به فناوری بلاکچین روی می‌آورند. فناوری بلاک چین برای مشاغل غیر متمرکز که در آن چندین سازمان به داده های مشابهی نیاز دارند نیز مناسب است. همچنین از تغییر جزئیات در داده ها توسط کاربران جلوگیری می کند؛ به طور مثال صنایع مراقبت های بهداشتی از بلاکچین برای به اشتراک گذاشتن سوابق سلامت بیماران به صورت خصوصی استفاده می‌کند.

کریپتوکارنسی چیست؟

کریپتوکارنسی چیست؟

کریپتوکارنسی چیست؟

 کریپتوکارنسی دسته ‌ای از دارایی های دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم و تتر است. رمز ارزها نام خود را از تکنیک های رمزنگاری گرفته ‌اند که افراد را قادر می‌سازد تا آنها را به صورت امن بخرند، بفروشند یا معامله کنند. بر خلاف ارزهای هر کشور که توسط دولت آن کشور کنترل می ‌شوند؛ ارزهای دیجیتال واحدی به عنوان ناظر و کنترلرگر ندارند. این نکته را به یاد داشته باشید که بیت کوین به طور کلی معادل با ارز دیجیتال نیست؛ اما بیت کوین اولین و با ارزش ترین ارز دیجیتال است که سهم بزرگی از بازار را در اختیار دارد.

اگر به فکر ورود به دنیای ارز دیجیتال هستید، آموزش ارز دیجیتال یکی از مهم ترین شرایط ورود به این بازار است. بر اساس وب سایت تحقیقات بازار در حال حاضر بیش از ۲۲ هزار ارز دیجیتال مختلف به صورت عمومی معامله می ‌شود. برخی ارزهای دیجیتال ارزشی معادل صدها میلیارد دلار در بازار دارند و برخی دیگر از ارزهای دیجیتال نیز مبهم و کاملاً بی ارزش هستند.

آموزش ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال

کریپتوکارنسی یک سرمایه ‌گذاری نسبتاً پرخطر است و اگر بدون گذراندن دوره های آموزش ارز دیجیتال وارد این بازار شوید ممکن است ضرر زیادی کنید و حتی سرمایه خود را نیز از دست دهید. در دوره‌های آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز به شما تمام نکات لازم برای ورود به بازارهای ارز دیجیتال آموزش داده می ‌شود .شما برای ورود به این بازار باید با کیف پول و صرافی ها و ارزهای دیجیتال مختلف آشنا باشید. سرمایه گذاری های پر ریسک باید بخش کوچکی از پرتفوی کلی شما (حدود ۱۰ درصد) را تشکیل دهد. اگر به طور دائمی به دنبال سرمایه گذاری های پر ریسک باشید ممکن است سرمایه اولیه خود را نیز از دست بدهید.

سرمایه گذاری های دیگری نیز هستند که حد ضرر پایین تری دارند.

 شما در دوره های آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز راه هایی را برای مدیریت ریسک در سبد ارزهای دیجیتال خود می آموزید و یاد می گیرید که بتوانید با تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال متنوعی را در سبد خرید خود قرار دهید. ارزش دارایی های کریپتوکارنسی ممکن است با نرخ های مختلف و در دوره‌ های زمانی مختلف افزایش یا کاهش پیدا کند. بنابراین شما باید بتوانید بر روی محصولات متنوع در بازه های زمانی متفاوتی سرمایه گذاری کنید.

نکات مهم برای سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال

شاید مهمترین نکته در هنگام سرمایه گذاری بر روی یک ارز دیجیتال بررسی پیشینه آن ارز دیجیتال باشد. هنگامی که سهامی را خریداری می کنید آن سهام به شرکتی مرتبط می شود که باید الزامات مالی شفافی داشته باشد. این الزامات مالی می تواند به شما چشم انداز مناسبی را در مورد این ارز دیجیتال ارائه دهد. ارزهای دیجیتال زیادی وجود دارند که مقررات و پایه ضعیف تری دارند و احتمال دوام این پروژه ها بسیار کم و چالش‌برانگیز است. شما می توانید از یک مشاور مالی در زمینه خرید ارزهای رمزنگاری‌ شده کمک بگیرید.

 برای سرمایه‌گذاران تازه کار بررسی میزان استفاده از یک ارز دیجیتال نیز می ‌تواند اطلاعات مفیدی به آنها بدهد. بسیاری از پروژه ‌های رمزنگاری معتبر دارای معیارهایی در دسترس عموم هستند که داده هایی مانند میزان تراکنش هایی که بر روی پلتفرم آنها انجام می شود را نشان می ‌دهد. اگر استفاده از یک ارز دیجیتال در حال رشد باشد، ممکن است نشانه‌ای از تثبیت این رمزارز در بازار باشد.

سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال کمتر شناخته شده

اگر به دنبال سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتالی هستید که کمتردر بین مردم شناخته شده هستند، باید ابتدا چند سوال مهم را پاسخ دهید. اول اینکه چه کسی هدایت این پروژه را برعهده دارد، یک رهبر و شناخته شده و قابل شناسایی می تواند نشانه مثبتی برای اعتبار یک ارز دیجیتال است. بررسی کنید که آیا سرمایه ‌گذاران عمده دیگری هم بر روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند یا خیر. آیا سهمی در شرکت خواهید داشت یا فقط ارز و توکن خریداری می کنید. این وجه تمایز اهمیت بسیار زیادی دارد. مالک بخشی از یک ارز دیجیتال بودن به این معناست که می توانید در درآمد آن ارز دیجیتال شریک باشید؛ در حالی که خرید توکن ها به این معنی است که شما حق دارید از آنها مانند تراشه‌ های ارز دیجیتال استفاده کنید. آیا این ارز در حال حاضر توسعه یافته است یا شرکت به دنبال جمع آوری پول برای توسعه آن است.

بررسی این سوالات ممکن است زمان زیادی طول بکشد. هر چقدر که شما به جزئیات بیشتری دسترسی داشته باشید، شانس شما برای موفقیت بیشتر است.

آموزش ارز دیجیتال با هدف موفقیت در بازار

دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز می تواند برای افراد مبتدی که هیچ اطلاعی درباره بازارهای ارز دیجیتال ندارند نیز مفید باشد. به طور کلی برای موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال شما نیاز به دانش و تجربه بالایی دارید تا بتوانید خود را در برابر کلاهبردارانی که ارز های دیجیتال را فرصتی برای جذب سرمایه گذاران می دارند،  محافظت کنید.

با خرید دوره های آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز، شما می توانید در مدت کمی به یک تریدر حرفه ای تبدیل شوید.

آموزش پرایس اکشن

آموزش پرایس اکشن

آموزش پرایس اکشن

یکی از سرفصل های آموزش ارز دیجیتال آموزش پرایس اکشن است. پرایس اکشن هنر و مهارت معامله بر اساس داده های خام قیمت بدون شاخص های شخص ثالث، اخبار یا داده های اساسی است. در واقع عبارت کلیشه ای برای توصیف معاملات پرایس اکشن قیمت، معاملات برهنه است؛ زیرا شامل معامله بر روی نمودار قیمت برهنه است. به عنوان مثال نموداری عاری از هرگونه اندیکاتور یا سایر ابزارهای تحلیل فنی علاوه بر داده ‌های خام قیمت از عملکرد قیمت یک بازار نیز استفاده می کند.

به طور خاص تر آموزش پرایس اکشن از اندیکاتورهای عقب افتاده سیستم معاملاتی یا الگوریتم ها استفاده نمی‌کند. در آموزش پرایس اکشن قصد معامله گر این است که قیمت را بخواند و سطوح کلیدی بازار را ترسیم کند. سیگنال های اقدام قیمت و سایر الگوهای نمودار را شناسایی کند که سرنخ هایی را جهت زمان مناسب خرید و فروش به او ارائه می دهد. آموزش پرایس اکشن نیز یکی از دوره های پرفروش مدرسان پیشتاز است که بیشتر افراد برای معاملات کوتاه مدت یا میان مدت از این روش استفاده می کنند.

کانال سیگنال ارز دیجیتال

کانال سیگنال ارز دیجیتال کانالی خصوصی است که در آن زمان مناسب برای خرید و فروش یک ارز دیجیتال ارائه می شود. شما می توانید بعد از یادگیری اصول اولیه معاملات ارز دیجیتال، اشتراک ماهیانه کانال سیگنال ارز دیجیتال را نیز دریافت کرده و از سیگنال های کانال جهت انجام معاملات خود استفاده کنید. دقت کنید که این روش بیشتر مناسب افرادی است که زمان مناسب برای یادگیری ارز دیجیتال را ندارد. اعتبار سیگنال های یک کانال به ارائه دهنده آن است. کانال سیگنال ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز از برترین مدرسان این حوزه و افراد باتجربه کمک می گیرد تا سیگنال های صحیح را در اختیار افراد قرار دهد.