دریافت خدمات تزریقات و آزمایش درمنزل با مرکز درمان نو

افراد به دنبال بیماری سرماخوردگی و شروع علائم آن معمولا به دنبال راه کار هایی هستند که بتوانند علائم آزاردهنده این بیماری و یا بیماری های دیگر مانند کرونا، آنفولانزای فصلی و غیره را سرکوب نمایند، از آنجایی که معمولا برخی از افراد برای درمان خود به تجویز داروهای خودسرانه روی برده و متاسفانه از این کار نیز سود و بهره نمی برند استفاده از خدمات ویژه ای مانند تزریقات در منزل می توان برای آن ها بسیار کمک رسان باشد، برخی از افراد به دنبال ضعف و بی حالی و احساس سنگینی و خواب آلودگی در طول روز نیاز به چکاپ های روتین آزمایشگاهی دارند که به علل مختلف مانند عدم دسترسی مناسب به نسخه پزشکان، طولانی بودن زمان نمونه گیری و غیره از انجام این عمل سرباز می زنند، از آن جایی که چکاپ های دوره ای می تواند در ایجاد عملکرد بهتر در صورت ایجاد فاکتور نامناسب به بدن کمک نماید انجام دوره ای آزمایش در منزل می تواند برای بسیاری از افراد کمک کننده باشد، البته در نظر داشته باشید اگر شما نسخ مورد نیاز برای انجام این خدمات را نیز در دست ندارید می توانید از خدمات پزشک عمومی یا متخصصین مرکز بهره مند گردید تا در صورت نیاز برای شما عزیزان نسخه مورد نیاز نیز تجویز نمایند، ما در مرکز درمان در منزل درمان نو همراه شماییم تا بهترین خدمات را به شما ارائه نماییم، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

تزریقات در منزل راه حلی مناسب برای تسریع علائم بیماری

خدمات تزریقات در منزل به طور کلی از زمان های قدیم تا کنون یک روش علمی و کاربردی در بهبود و تسریع علائم بیماری های دارای علامت به حساب می آید، خدمات تزریقات در منزل می تواند به چند روش انجام شود که هر کدام از روش ها نیز هدف یکسانی داشته و هدف از انجام آن کمک به بهبود علائم بیمار و تسریع روند طی نمودن بیماری می باشد:

  1. تزریق عضلانی
  2. تزریق داخل جلدی
  3. تزریق زیر جلدی
  4. تزریق داخل صفاقی
  5. تزریق داخل مفصل

خدمات تزریقات در منزل از سوی مرکز درمان نو تنها با یک تماس و یا ثبت درخواست از سایت قابل پیگیری می باشد، شما عزیزان اگر تمایل به دریافت این خدمات دارید می توانید در کوتاه ترین زمان از خدمات ذکر شده بهره مند گردید، توجه داشته باشید اگر شما نسخه پزشک عمومی یا متخصص جهت تزریق دارید خدمات ذکر شده دیگر نیاز به تجویز مجدد جهت تزریقات در خانه ندارد ولی اگر شما فقط اعلام درخواست خدمات تزریقات در منزل را دارید ابتدا باید توسط پزشک معاینه و سپس فرآیند اعزام صورت پذیرد، البته می توانید از طریق ویزیت آنلاین با پزشکان مرکز درمان نو استفاده نمایید یا درخواست ویزیت پزشک عمومی ای دهید که از سوی درمان نو تقبل خدمات تزریقات را نیز برای شما انجام دهد.

خدمات آزمایش در منزل از نمونه گیری تا پاسخ دهی سریع

01

برای خدمات آزمایش در منزل نیز شما عزیزان می توانید از خدمات مرکز مراقبت درمان در منزل درمان نو بهره مند گردید، برای استفاده از این خدمات شما می توانید به همان دو روش قبلی ثبت درخواست خود را اعلام نمایید، یعنی تماس تلفنی و ثبت درخواست اینترنتی و در هر دو صورت پس از انجام مشاوره با اپراتور های مرکز در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناس همراه با تجهیزات به منزل شما اعزام خواهد گردید، خدمات آزمایش در منزل به صورت کلی به موارد زیر تقسیم می شود:

  1. آزمایش خون در منزل
  2. آزمایش مدفوع در منزل
  3. آزمایش ادرار در منزل
  4. آزمایش تست کرونا در منزل
  5. آزمایش تست پاپ اسمیر در منزل

شما عزیزان همانطور که گفته شد می توانید ابتدا درخواست خود را از طریق اپراتور ها اعلام و سپس منتظر بمانید تا کارشناسان با تجهیزات کافی به منزل شما اعزام گردند.

دریافت خدمات درمان در منزل با درمان نو

همانطور که خدمتتان گفته شد مرکز مراقبت درمانی و درمان در منزل درمان نو به عنوان پلتفرمی نوین و حرفه ای آماده خدمت گذاری به مردم عزیز استان تهران می باشد، خدمات اجرایی از سوی این مرکز به صورت خلاصه به خدماتی مانند: تزریق سرم در منزل، تزریقات در منزل، آزمایش در منزل، فیزیوتراپی در منزل، ویزیت پزشک در منزل، خدمات پرستاری در منزل، خدمات پزشکی در منزل، خدمات پاراکلینیکی در منزل و غیره می باشد، تمام پرستاران و پزشکان این مرکز به ترتیب دارای مدرک نظام پرستاری از سازمان نظام پرستاری کشور و نظام پزشکی از سازمان نظام پزشکی کشور می باشند، خدمات اجرا شده از سوی این مرکز طبق برنامه ریزی های این مجموعه پایش کیفیتی و رضایت کاربران گردیده تا روز به روز خدمات رسانی بهتر و با کیفیت را از سوی این مجموعه شاهد باشیم.

خدمات تزریقات در منزل شامل چه مواردی می شود؟

تزریقات در خانه به طور کلی به پروسیجری گفته می شود که طی آن فرد گیرنده خدمت توسط کارشناس انجام دهنده پروسیجر از طریق سورن که به آن نیدل نیز گفته می شود می تواند مسیر درمانی خود را بهتر و سریعتر از طریق تزریق دارو به عضله تکمیل نماید، تزریقات انواع مختلفی دارد و امروزه نیز همانطور که در جریان هستیم می بینم نیاز افراد جامعه به انجام خدمات ذکر شده رو به افزایش می باشد، شما عزیزان می توانید با استفاده از خدمات تزریقات در منزل به مسیر درمان خود سرعت ببخشید.

تزریقات عضلانی در منزل بهتر است یا تزریق سرم؟

در رابطه با سوال فوق باید خدمتتان عرض نماییم که تزریقات عضلانی در منزل برای برخی داروها مانند آمپول نوروبیون، آمپول متاکاربامول و برخی دیگر از ملاک های تزریق به حساب می آید، همانطور که می دانید برخی از دارو ها قابلیت تزریق داخل سرم را نداشته و برای تزریق آن ها باید از طریق عضله اقدام نمود، به طور مثال دارو های روغنی مانند پیروکسیکام تزریقی، داروی شل کننده عضلات یا متاکاربامول که یک داروی روغنی نیز به حساب می آید و سایر دارو های مشابه در صورت تزریق داخل سرم امکان ایجاد شوک به علت غلیظ بودن دارو را دارند و برای تزریق آن باید از خدمات تزریقات عضلانی در خانه استفاده نمود، از همین رو اگر شما نیز دارو های غیر قابل تزریق در سرم دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با مجموعه درمان نو در ارتباط باشید تا ابتدا مشاوره خدمات ذکر شده برای شما انجام شود و سپس اقدام جهت تزریق گردد.

انواع آزمایشاتی که در منزل اخذ می شود کدامند؟

انواع آزمایشاتی که در منزل اخذ می شوند به طور خلاصه به موارد زیر تقسیم بندی می شوند:

  1. آزمایش غلظت خون: این آزمایش شامل آزمایش CBC و تعیین میزان HB خون می باشد، اچ بی خون همان هموگلوبین و فاکتور غلظت خون می باشد، با انجام آزمایش CBC در منزل می توان این فاکتور را تست و از میزان آن مطلع شد، همچنین اگر مقدار هموگلوبین خونی از حد طبیعی بالاتر بود می توانید از خدمات حجامت در منزل یا فصد خون در منزل درمان نو نیز استفاده نمایید.
  2. آزمایشات الکترولیتی در خون: آزمایشات الکترولینتی نیز می تواند از طریق خدمات آزمایش در منزل سنجش شود، اخذ آزمایش سدیم، پتاسیم، کلسیم، منیزیم و فسفر می تواند به ما کمک کند تا بدانیم میزان این الکترولیت های مهم خونی در چه مقدار است و برای درمان و اصلاح آن ها اقدام نماییم.
  3. آزمایش کلیه: یک نوع دیگر از آزمایشر ها آزمایش از کلیه ها می باشد، آزمایش کلیه ها شامل آزمایش BUN و CR می باشد، آزمایش BUN و CR نشان دهنده میزان فاکتور های کلیوی در خون می باشد، شما عزیزان می توانید جهت دست یابی به این آزمایشات و میزان آن ها و قدرت کلیوی خود با ما در تماس باشید.
  4. آزمایش کبدی: یک نوع دیگر از آزمایش های خونی آزمایشات کبدی می باشد، آزمایشات کبدی با استفاده از نمونه خون بیوشیمی و لوله های مخصوص قابل انجام است، شما عزیزان با استفاده از آزمایش کبدی با نام های ALP، AST و ALT میزان عملکرد و صحت سلامت کبد خود را بسنجید.
  5. آزمایشات ادراری: نوع دیگری از آزمایشات آزمایشات ادراری می باشد، آزمایشات ادراری با بررسی میزان قند، خون و فاکتور های ادراری مانند اوره و کتون می تواند کمک بسیار شایانی در درمان بیماری یا چکاپ دوره ای شما داشته باشد.
  6. آزمایشات قلبی: نوع دیگری از آزمایشات، آزمایشات قلبی می باشد، در قلب سالم میزان تروپونین و فاکتور CKMB خونی در حد صفر می باشد ولی زمانی که قلب شخصی دچار گرفتگی حاد و عدم خون رسانی می شود سلول ها آسیب دیده و میزان فاکتور هایی که خدمتتان اعلام کردیم افزایش می یابند، از این رو استفاده از آزمایش قلبی در منزل می تواند بر درمان بیماری یا سرکوب علائم و پیشگیری از آسیب های بیشتر کمک رسان باشد.
  7. آزمایشات مغزی: در بیماری هایی مانند میگرن های مزمن، سردرد های شدید و غیره مقدار هورمونی که از مغز ترشح می گردد از حالت طبیعی بیشتر می شود، نام این هورمون پرولاکتین می باشد، هورمون پرولاکتین فعالیت بسیاری از ارگان های مهم بدن را بر عهده دارد، پزشک متخصص مغز و اعصاب مرکز درمان نو با استفاده از این آنزیم می تواند در درمان بیماری کمک رسان شما باشد.

خدمات تزریقات و آزمایش در منزل را چگونه درخواست کنم؟

برای درخواست خدمات تزریقات و آزمایش در منزل می توانید به دو روش عمل نمایید:

  1. از طریق تماس تلفنی و مستقیم با اپراتور ها
  2. از طریق سیستم ثبت درخاست

از هر روشی که شما عزیزان برای درخواست این دو خدمت اقدام نمایید کارشناسان و اپراتور های درمان نو آماده خدمت گذاری هستند، شما عزیزان پس از ثبت درخواست نهایتا تا 30 دقیقه منتظر ماندن می توانید خدمات ذکر شده را دریافت نمایید.

خدمات تزریقات و آزمایش در منزل به صورت شبانه روزی در تهران

03

مردم ساکن در استان تهران می توانند خدمات تزریقات در منزل و آزمایش خون در منزل را در کوتاه ترین زمان ممکن از سوی مرکز درمان نو دریافت کنند، این خدمات به صورت 24 ساعته و شبانه روزی از سوی این مرکز برای تمام مناطق تهران قابل ارائه می باشد، لازم به ذکر است که مناطق حاشیه ای تهران نیز می توانند از این خدمات بهره مند گردند، ما با شماییم تا با درمان نو در منزل درمان شوید.