ویدئو وال چیست و چرا کسب و کارها از آن‌ها باید استفاده کنند

با کنار هم قرار دادن نمایشگر‌ها پیام خود را به خوبی به مخاطبان خود برسانید. این کاری است که می‌توانید به راحتی توسط ویدیو وال انجام دهید. این نوع نمایشگر‌ها امروزه محبوبیت بی نظیری در کسب و کار‌های مختلف پیدا کرده‌اند. بزرگ بودن ابعاد و کیفیت بالای تصاویر در ویدئو وال، سبب می‌شود که استفاده از آن به طور فزاینده‌ای در دنیای امروزی دیده شود.

لایه‌های متعدد نمایشگر‌ها در کنار هم در نهایت تعامل خوبی بین مخاطبان و محتوای تبلیغی ایجاد می‌کند. در این مقاله قصد داریم شما را با اهمیت استفاده از ویدیو وال در کسب و کار‌ها آشنا کنیم.

01

ویدیو وال

اهمیت تبلیغ و معرفی کسب و کار در جهان امروزی بر کسی پوشیده نیست. شما نیز برای کسب موفقیت در بازار رقابتی بین رقبا باید از راهکار‌های مختلفی استفاده کنید. تبلیغ با کمک نمایشگر‌ها این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا انواع مختلفی از محتواهای تصویری و ویدیویی را با مخاطبان به اشتراک بگذارید. امروزه انواع مختلفی از تلویزیون شهری ایندور طراحی می‌شود.

ویدئو وال نمونه‌ای نمایشگر‌های شهری است که با کنار هم قرارگیری صفحات نمایش متعدد ایجاد می‌شود. این صفحات نمایش می‌توانند از نوع مانیتور LCD یا پنل‌های LED باشند. کاربرد ویدیو وال صنعتی تنها محدود به تبلیغات نمی‌شود و برای سرگرمی در مراکز خرید و شهربازی‌ها نیز می‌توان از آن استفاده کرد. در فضاهای عمومی نظیر فرودگاه‌ها و مراکز خرید نیز این تلویزیون‌های شهری نقش مهمی در اطلاع رسانی ایفا می‌کنند.

دلایل استفاده از ویدئو وال در کسب و کار‌های مختلف

امروزه به طور پیوسته همه افراد در معرض تماس با تبلیغات به روش‌های گوناگون هستند. برای کسب موفقیت در این بازار رقابتی استفاده از روش‌های ماندگار بر ذهن و احساسات توصیه می‌شود. دیوار‌های ویدیویی با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند تعاملی خوب با مخاطبان ایجاد می‌کنند. از جمله دلایل استفاده از ویدیو وال صنعتی در کسب و کار‌های گوناگون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•جلب توجه عده زیادی از مخاطبان

بزرگ بودن ابعاد ویدئو وال سبب می‌شود تا توجه افراد زیادی به آن جلب شود. پویا بودن محتوا‌های چند رسانه‌ای مورد استفاده در این نمایشگر‌ها جذابیت آن‌ها را دو چندان می‌کند. نصب ویدیو وال صنعتی در میادین و مراکز پر رفت و آمد شهر تاثیر گذاری آن را افزایش می‌دهد.

•تاثیر گذاری ماندگار

با گسترش نقش فضای مجازی و اینترنت در زندگی روزمره، افراد پیوسته با اطلاعات فراوانی مواجه می‌شوند. اغلب این اطلاعات سعی دارند که فرد را به خرید یا استفاده از خدمات خاصی ترغیب کنند. همین موضوع باعث شده که توجه افراد به تبلیغات کم شود و برای موفقیت در این مسیر باید به خوبی هدف را در برداشت اول به مخاطب رساند.

حرفه‌ای و با کیفیت بودن این محتوای چند رسانه‌ای، جذب تعداد زیاد مخاطبان را به همراه دارد. برداشت اولیه در دنیای تجارت نقش مهمی در موفقیت دارد و آن محصول و برند را در ذهن به یاد ماندنی می‌کند. با انجام این کار می‌توانید اعتبار خود را در افزایش دهید و برای مشتریان اعتماد سازی کنید.

•تمرکز بر روی فروش یک محصول خاص

استفاده از جلوه‌های بصری ویژه در معرفی محصول یا خدماتی خاص سبب افزایش فروش آن می‌شود. ایجاد محتواهای چند رسانه‌ای جذاب برای ویدیو وال‌ها می‌تواند به خوبی این هدف را به نتیجه برساند. برای ترویج فروش و تشویق به خرید از نمایشگر‌های ویدئو وال می‌توان استفاده کرد. اطلاع رسانی تخفیف‌های ویژه و پیشنهادات فروش به مشتریان در فروشگاه‌ها با کمک تلویزیون شهری ایندور انجام می‌شود.

•تصویر سازی چند بعدی از محصول

معرفی محصول از دیرباز در بین صنایع و کسب و کار‌های مختلف وجود داشت. با گسترش علم و تکنولوژی حتی نحوه معرفی محصول و تبلیغات نیز دچار تحولاتی شده است. از ویدیو وال می‌توان به منظور نمایش محصولات و معرفی آن‌ها با شیوه‌ای جدید و جذاب استفاده کرد. نمایش محصول از نما‌های مختلف و حتی به صورت چند بعدی، نقطه عطفی برای این روش در مقایسه با سایر راهکارهای موجود به حساب می‌آید. این موضوع می‌تواند جزئیات را به خوبی در معرض نمایش بگذارد.

02

کاربرد ویدیو وال در صنایع گوناگون

برای موفقیت در کسب و کار‌های مختلف معرفی و شناسایی محصول و برند حرف اول را می‌زند. ویدیو وال به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزار‌ها برای تبلیغات به حساب می‌آید. از کاربرد‌های مختلف ویدئو وال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•بخش آموزش

یادگیری با روش‌های سنتی دیگر کاربرد و اثرگذاری خود را از دست داده است. با تحول در این بخش و کمک گرفتن از شیوه‌های مدرن می‌توان روند آموزش را جذاب‌تر کرد. استفاده از ویدیو وال صنعتی در کلاس‌های درس، سالن سخنرانی و مدارس باعث افزایش تعامل بین افراد برای یادگیری می‌شود.

تلویزیون شهری ایندور این امکان را فراهم می‌کند تا محتواهای چند رسانه‌ای برای آموزش مورد استفاده قرار گیرند. از این دیوارهای ویدیویی در این محل‌ها همچنین برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نیز می‌توان استفاده کرد.

•افزایش امنیت

کاربرد نمایشگرهای دیوار ویدیویی تنها محدود به تبلیغ و اطلاع رسانی نمی‌شود. در مراکز خرید و ساختمان‌های بزرگ، بررسی لحظه به لحظه دوربین‌های مدار بسته اهمیت زیادی دارد. ابعاد بزرگ نمایشگرهای ویدئو وال در این‌جا نیز کمک کننده است. استفاده از این تلویزیون‌های شهری در اتاق کنترل و مراکز فرماندهی، امنیت مجموعه را بالا می‌برد.

•خرده فروشی محصولات مختلف

در خرده فروشی طیف عظیمی از افراد مخاطب شما به حساب می‌آیند. خرید و فروش در حجم کم ولی به تعداد بالا سود بالایی برای شما به ارمغان می‌آورد. برای دستیابی به این هدف تبلیغات و معرفی محصولات به شیوه‌های نوین مورد نیاز است. استفاده از ویدیو وال صنعتی سبب می‌شود که ارتقای فروش و سود آوری به خوبی رخ دهد. کیفیت بالای نور و تصویر در این نمایشگرها نقش موثری در جذب مشتری ایفا می‌کند.

03

سخن پایانی

این ابزار با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد ابزاری قدرتمند به منظور تبلیغات و معرفی محصول به حساب می‌آید. استفاده از ویدئو وال تنها محدود به نوع خاصی از صنایع نمی‌شود و در کسب و کار‌های مختلفی می‌توان از آن بهره برد. ویدیو وال دیاکو یکی از بهترین انواع نمایشگرهای شهری موجود در بازار ایران به حساب می‌آید. شما می توانید برای خرید و اجاره تلویزیون شهری و ویدئو وال با مجموعه دیاکو ارتباط برقرار کنید .

مجموعه دیاکو با سابقه بیش از یک دهه در حوزه تولید و فروش تلویزیون شهری، تابلو روان، بیلبورد سه بعدی و هر نوع نمایشگرLED مشغول به فعالیت است. این مجموعه با متخصصین با تجربه خود، پیوسته در حال تغییر و به روزرسانی ویدیو وال دیاکو و محصولات خود می‌باشد.