جدیدترین و کاربردی ترین مبل تختخواب شو جهان

امروزه مبلمان تختخواب شو به عنوان یکی از کاربردی ترین مبلمان مورد استفاده در میان خانواده ها قرار گرفته است. داشتن یک مبل تخت خواب شو به شما نه تنها یک مبل مفید ، زیبا و کاربردی به ارمغان می آورد بلکه به شما کمک میکند تا چیدمان خوب و بهینه ای داشته باشید.

مبلمان تخخوابشو به دلیل کاربرد دو گانه به شما این امکان را می دهد تا در زمانی که نیاز به استراحت دارید ، بدون نیاز به لحاف و تشک به راحتی از تخت خواب آن استفاده نمایید.

برخی دیدگاه های منفی در مورد این سبک از مبلمان وجود دارد که به دلیل عدم آگاهی می باشد که در این مقاله ما سعی داریم با معرفی آن به شما کمک کنیم تا آگاهانه با انتخاب یک مبل تختخواب شو با کیفیت از آن لذت ببرید و سال های سال از آن استفاده نمایید.

یک مبل تختخواب شو با کیفیت چه ویژگی هایی دارد ؟

دلیل استفاده از این سبک مبلمان، استفاده بهینه از فضای خانه و برطرف نمودن نیازهای چند منظوره زیادی از سوی مصرف کنندگان می باشد. از جمله ویژگی های مبلمان چند منظوره، تلفیق تخت و مبل، تشک طبی با دانسیته بالا، فضای باکس زیر نشیمن، حجم کم، وزن سبک هنگام جابجایی در منزل، استحکام بالای آن بدلیل استفاده از فلز صنعتی سبک در ساختار آن، قابلیت مونتاژ و دمونتاژ  می باشد.

F33E4C3C-6690-46E4-93ED-7B7C11B7BD9B

اولین مساله ای که به شما کمک می کند تا انتخاب خوبی داشته باشید، سابقه یک تولید کننده می باشد. وقتی شما سابقه یک شرکت تولیدی را بررسی می کنید ، مشخص می شود چند سال این شرکت فعال بوده و داشتن گارانتی و خدمات این شرکت واقعی است یا بیشتر شبیه یک رویا می باشد ؟آیا مشتریان ، از خدمات و محصولات این شرکت رضایت دارند ؟ آیا این شرکت عضو اتحادیه مربوطه می باشد ؟

یکی از شرکت های معتبر و با سابقه شرکت مبل تختخواب شو آرا سوفا می باشد که از سال 1383 تاسیس شده ودارای 14 سال سابقه تخصص در زمینه مبل راحتی ، مبل تخت شو و ... دارد .

آرا سوفا درسال 1383 با اخذ مجوزها و استانداردهای لازم برای تولیدصنعتی مبلمان مدرن و مبل  تخت شو فعالیت خود را آغاز نمود و هم اکنون بابیش از چهار ده سال فعالیت مستمر، برنده تندیس جایزه مبلمان صادراتیایران، برنده تندیس برترین تولید کننده مبلمان تختخواب شو ایران طی سالیانگذشته گردیده است و با تولید بیش از 55 نوع محصول متنوع جایگاه ویژه ایرا در صنعت تولید مبلمان کشور دارا است.

این شرکت عضو اتحیادیه صادرکنندگان مبلمان ایران، عضو اتحادیه مبلسازان، عضو اتاق بازرگانی و دارای نمایندگی و شعب معتبر سراسر ایران می باشد. 

مجموعه محصولات آرا سوفا شامل 5 گروه اصلی زیر می باشد: 

1.​مبل مدرن تختخواب شو خانگی

2.​مبل مدرن تختخواب شو هتلی

3.​مبل راحتی تختخواب شو خانگی

4.​مبل تختخوابشو بیمارستانی

5.​مبل تخت خواب شو اداری

کیفیت مبل تختخواب شو و استاندارد مبلمان

اگر به هر فروشنده یا تولید کننده مبلمان مراجعه نمایید و درمورد کیفیت محصولات پرس و جو نمایید ، قطعا به شما می گویند که محصولاتی که تولید می کنند ، بسیار با کیفیت می باشد. اما چطور می توان پی برد که کالای مورد نظر دارای کیفیت مناسب و خوب می باشد ؟

E91A8C98-D025-4D06-9E2B-E23FD3A60E78

بخش هایی که کیفیت یک مبل تخت شو را تشکیل می دهند شامل موارد زیر می باشد.

1- کیفیت مواد اولیه و مواد مصرفی مورد استفاده در مبلمان ساخته شده
2- مهارت کارکنان در تولید محصولات
3- ماشین آلات و تجهیزات مورد استفاده جهت تولید محصولات
4- تامین کنندگانی که تولید کننده مواد اولیه را از آنها خریداری می نماید

در تولید مبلمان تختخوابشو 3 قسمت بسیار مهم وجود دارد که هر کدام می تواند نقش مهمی در کیفیت مبل مورد نظر داشته باشد که شامل موارد زیر می باشد:

1- کفی یا جنس نشیمن مبل

جنس نشیمن یکی از مهمترین قسمت های تشکیل دهنده مبلمان می باشد . جنس کفی مورد استفاده در شرکت مبل تختخواب شو آرا سوفا ، از کفی های کاملا طبی با دانسیته بسیار بالا تهیه شده است که طول عمر بسیار بالا دارد.

2- کلاف یا استراکچر مبل

کلاف مبل به عنوان اسکلت مبلمان ، بسیار مهم و حساس می باشد. در صورتیکه کلاف مبل ضعیف باشد ، حتی اگر بهترین جنس فوم یا اسفنج مورد استفاده قرار گیرد ، قابل استفاده نمی باشد.

اسکلت و کلاف کلیه محصولات شرکت آرا سوفا از فلز سبک صنعتی می باشد که بسیار مقاوم می باشد و در طول زمان از بین نمی رود و طول عمر آن تا زمانیکه آهن عمر میکند، کلاف مبل هم عمر دارد.

3- لولا و مکانیزم مبل تخت خواب شو

مکانیزم های مورد استفاده در مبل تخت خواب شو بسیار اهمیت دارد. در صورت استفاده از مکانیزم های متفرقه یا چینی بدون کیفیت توسط تولید کننده مبل قطعا در آینده با مشکلاتی مواجه خواهید شد. این نارضایتی معمولا توسط مشتری هایی که از کارگاه های بی نام و نشان و تازه کار، مبل تخت خوابشو خریده اند، به گوش می رسد.

کارگاه هایی که فاقد تجربه در زمینه مبلمان تخت شو هستند، از مکانیزم ها و لولاهای موجود در بازار که معمولا توسط وارد کنندگان سودجو به فروش می رسند، خریداری میکنند و مشکلاتی را برای مشتریان به وجود می آورند.

مکانیزم ها و لولاهای مورد استفاده در شرکت آرا سوفا از کشور ترکیه و از معتبر ترین تولید کنندگان این کشور که به آمریکا و اروپا نیز صادرات دارند، وارد می شود . این مکانیزم ها در برخی از مدل های مبل راحتی آرا سوفا نیز استفاده می شود.

C43338E0-9F5A-4350-985F-FB0C00EA23BD

تعدادی از این مکانیزم ها پس از واردات برای دریافت استاندارد های لازم به پژوهشگاه استاندارد ایران ارسال میشود تا در صورت داشتن تاییدیه های لازم، در محصولات استفاده شوند.

قیمت مبل تختخواب شو آرا سوفا

مجموعه آرا سوفا با استفاده از مواد اولیه باکیفیت  و طراحی خلاقانه همواره در پی تولید مبلمان با قیمت مناسب بوده است. 

قیمت مبل تخخواب شو بر اساس مدل ها و قابلیت ها آنها متفاوت می باشد . برخی از آنها که تختخواب بزرگتری دارند قیمت بالاتر و مبل تخت شو با عرض کمتر ، قیمت پایین تری دارد. این شرکت با در نظر گرفتن حاشیه سود کمتر ، همیشه سعی در رضایت مشتریان داشته است.

05399DE3-480F-466B-A8D1-3F7971137AFB

این امکان در سایت شرکت آرا سوفا وجود دارد که مشتریان با انتخاب مدل مبل و رنگ آن ، اقدام به خرید آنلاین نمایند. برای اطلاعات بیشتر می تواندی به آدرس سایت www.arasofa.com  مراجعه نمایید.

برچسب : مبل تختخواب شو ، مبل راحتی ، مبل آرا سوفا ، قیمت مبل تختخواب شو