سه دغدغه اصلی مسافرت

یکی از دغدغه های اصلی کسانی که میخواهند سفر کنند انتخاب شهر مقصدی است که مطابق با سلیقه و دلخواهشان باشد ، برای همین باید اطلاعات کاملی در اختیار مسافران باشد تا در این مسله کمکشان کند ، بنابراین امروز در این مقاله به معرفی سه تا از شهرهای توریستی و زیبای ایران میپردازیم.

چابهار

چابهار بندری در آخرین نقطه جنوب شرقی  ایران زیباست و چشمان هربازدیدکننده ای را معتاد به مناظر خودمی کند و زیباترین سواحل ایران در خودجای داده است. باآغاز فصل پاییز و فصل سرما موج مسافران و گردشگران را به مناطق جنوب کشور خواهدبرد. همچون سفر با تور چابهار این مناطق با در اختیار داشتن جاذبه های متفاوت گردشگری با روی باز پذیرای گردشگران داخلی و خارجی هستن.

جاذبه های چابهار

 مردم چابهار مهربان تر از تصور ما از میهمانان خود پذیرائی می کنند . بندر چابهار یکی از مناطقی است که جاذبه های بکر گردشگری متفاوتی را در خود جای داده و گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. بندر چابهار لقب هندوستان ایران را از آن خود کرده است. همین موضوع می تواند برای بسیاری از گردشگران جذاب بوده و آنها را به فکر سفر به این منطقه بیندازد. از سوی دیگر گردش در هوای معتدل بهاری چابهار در روزهای پاییز و زمستان می تواند بر جذابیت این سفر بیفزاید. بدون شک نخستین گزینه شما برای استفاده از جذابیت های این منطقه دیدن غروب خورشید در کنار ساحل است که آرامشی غیرقابل وصف را ایجاد می کند.

اما کمی آن سوتر از این بندر، منطقه ای وجود دارد که شما را به یاد فیلم های تخیلی درباره مریخ می اندازد. کوه های بدبوم یا مریخی از دیدنی های حیرت انگیز چابهار محسوب می شود که به موازات ساحل از منطقه کچو تا نزدیکی خلیج گواتر کشیده شده اند. کمی استراحت در مریخ را با دیدن ساحل زیبای خلیج گواتر ادامه دهید ، بندری در کنار دریای عمان که در ۹۵ کیلومتری چابهار و دقیقا هم‌مرز با پاکستان است، به همین خاطر اجازه شنا در دریا داده نمی‌شود و تمام قایق‌ران‌ها نیز مراقب هستند به‌طور تصادفی وارد مرز پاکستان نشود.زیبائی این سال را هرگز فراموش نخواهید کرد . و اینها همه نیم روز از گشت های شما در تور چابهار فاراگشت کوروش کبیر هم نبود .برای دیدن باقی این داستان باید کوله بار سفر ببندید و با ما تماس بگیرید . منتظر تماس شما هستیم همسفر ...

چابهار

قشم

امسال پیش بینی ها براین است که بیش از یک میلیون نفر از جزیره قشم در قالب تور قشم  بازدید کنند و البته این  تعداد نزدیک یک میلیون نفردر این جزیره اقامت خواهند داشت و فرصت این را خواهند داشت که در ایام مختلف در جشنهای بزرگ و آئینی و البته شروع فصلهای مختلف در کنار سواحل زیبای قشم شیرین ترین لحظات را تجربه کنند.اگر امسال تصمیم دارید با یک سفر اکتشافی و زیبا شروع کنید به قشم خوش آمدید .یک گردش و طبیعت گردی بی نظیر و دریای زیبا و سواحل متنوع و جنگل وانواع تفریحات و یک خرید عالی از مزایای این سفر شما خواهد بود . اگر بخواهید چندین روز را هم در قشم بگذرانید ما برای شما برنامه داریم و می توانید خود را سرگرم کنید . این جزیره بزرگترین جزیره دنیاست که تبدیل به یک کشور نشده است و از 22 کشور دنیا بزرگتر است و از 7 کشور دنیا جمعیت بیشتری دارد . اگر بخواهیم تیتر وار هم لیست اماکن دیدنی و البته تفریحات قشم را بگوییم این مقاله از حوصله خواند شما بیشتر خواهد شد بنابراین فقط به پرطرفدارترین آنها اشاره ای کوچک می کنیم :

تفریح در قشم

 غواصی : یکی از تفریحات پر بازدید قشم مدرسه غواصی در بلوار دریا می باشد در این مدرسه غواصی ورزش آبی، غواصی حرفه ای آموزش داده می شود. اگر به غواصی و ماهی های رنگارنگ کف اقیانوس علاقمند هستید می توانید به این مرکز غواصی مراجعه کنید. در این مرکز پس از گذراندن کلاس های آموزشی به شما مدرک معتبر غواصی ارائه می دهند.البته باشگاه های غواصی دیگری نیز در قشم هستند که برای غواصی تفریحی به شما کمک خواهند کرد و نیاز به آموزش زیادی ندارد .

مشهد

مشهد زیبا تر از آن چیزی هست که فکرش را بکنید! شهری که هر چه بخواهید دارد از جاذبه های تفریحی گرفته تا تاریخی و طبیعی! شهری با قدمت بسیار! شهری که البته هم برای آثار گردشگری بسیارش و هم به دلیل برکت وجود امام رضا (ع) این قدر مشهور و محبوب شده است.

 البته که آن طور که باید و شاید هم تمام زیبایی هاش شناخته نشده و هنوز جای زیادی برای بیش تر معروف شدن دارد ، و خوبه هنگام برنامه ریزی  تور مشهد از این شهر شناخت پیدا کنید ، مشهد آن قدر همه چیز تمام است که در یک دوره بحث پایتخت شدنش به میان امده بود! بماند که همین الان هم به عنوان پایتخت معنوی کشور شناخته می شود ، هم چنین قبلا و در زمان افشاریان و نادر شاه افشار به عنوان پایتخت کل کشور شناخته می شده است.

مشهد

 مشهد به معنای محل شهادت است و به همین دلیل این نام را به خود گرفته! آب و هوای این شهر در تمام فصل ها تقریبا مطبوع است البته به غیر از زمستان آن هم تنها در دو ماه اول وگرنه آب و هوای مشهد در آخر زمستان و دیگر فصل ها عالی است! مشهد در مسیر جاده ابریشم قرار گرفته و در گذشته به همین دلیل مشهور بوده است. همگان از مشهد به عنوان یک مثلث طلایی دارای اثر های گردشگری طبیعی ، تاریخی و تفریحی یاد می کنند که همه جوره گردشگران را جذب و سرگرم می کند و همه چیز را برای آن ها فراهم می کند. پیشنهاد می کنیم حتما نام مشهد را در لیست سفرتان قرار دهید.

انتخاب مناسب شما

خوشحالیم که توانستیم این سه شهر را به صورت اجمالی معرفی کنیم تا در انتخاب یه سفر دل انگیز برایتان مفید باشد البته اصلا نگران نباشید چون در وب سایت آژانس فارا گشت کوروش کبیر کاملترین جزییات درباره سفر به این سه شهر و دیدنیهایشان آماده شده است ، با خیال راحت از وب سایت WWW.FARAGASHT.COM دیدن کنید و هر سوالی داشتید از کارشناسان تورهای داخلی فارا گشت بپرسید.