مهم ترین نکاتی که والدین دلسوز باید هنگام خرید کفش بچه گانه به آن توجه کنند

نحوه انتخاب کفش بچه گانه فرایند مهمی است که والدین باید هنگام خرید آن را جدی بگیرند. شاید شنیده باشید که پا قلب دوم بدن حساب می شود و باید از آن به طور کافی مراقبت نمود. انتخاب کفش از آنجایی که ممکن است مدت طولانی با پا در تماس باشد بسیار مهم است. در کودکان انتخاب کفش به دلیل اینکه در سن رشد قرار دارند و همچنین اغلب با کفش خود در حال جست و خیز هستند بسیار مهم است زیرا که باید توجه کنید هنگام انتخاب کفش کودکان جهت حفظ سلامتی پاهای کودک کفشی را انتخاب کنید که به اندازه کافی راحت و مناسب باشد. خوشبختانه در بازار کشور کفش از آن دسته کالاهایی است که تولید کنندگان بی شمار و در نتیجه تنوع بالایی دارد. تنوع کفش بچه گانه در کشور ما به دلیل وجود تعداد بالای تولید کنندگان داخلی و وارد کنندگان بسیار زیاد است. این کفش ها معمولا در انواع اسپرت و کتانی طراحی می شوند و انواع بند دار و چسب دار آن طرفداران بیشتری دارد زیرا پای کودک در آن بسیار راحت تر است. باید توجه داشته باشید که هنگام خرید جلو کفش گرد و جا برای پنجه های پای کودک باز باشد. نوک تیز کفش های کودک باعث می شود که انگشتان پای فرزندتان تحت فشار قرار گیرد. به دلیل اینکه کودکان در سن رشد خود هستند باید هنگام انتخاب کفش بچگانه دقت بیشتری داشته باشیم و استانداردهایی را برای انتخاب خود در نظر بگیریم.

50

کفش بچه گانه

 

نکاتی که باید هنگام انتخاب کفش بچه گانه در نظر بگیرید

  • توجه داشته باشید که کودک باید هنگام پوشیدن کفش ابراز ناراحتی نکند و اگر با پوشیدن کفش فرزندتان راحت نبود فورا کفش را تعویض کنید.
  • خرید کفش را در پایان روز انجام دهید زیرا به دلایل فیزیولوژی پاهای انسان در پایان روز کمی بزرگتر است.
  • هنگام خرید کفش به اندازه پاهای کودک خوب توجه کنید و سپس با توجه به راهنمای سایز، کفش مورد نظر خود را انتخاب کنید
  • هرگز به دلیل رشد سریع پاهای کودک کفشی بزرگتر از پای او انتخاب نکنید. بسیاری از والدین هنگام انتخاب کفش برای کودک سایز بزرگتری را انتخاب می کنند تا از صرف هزینه دوباره جلوگیری کنند. این عمل موجب درد و مشکلات فراوان در پای کودک می شود.
  • همچنین از خرید کفش تنگ با این دلیل که ممکن است جا باز کند نیز اجتناب کنید زیرا که این عمل مانع از رشد صحیح پای کودک و درد فراوان برای او می شود.
  • به هنگام خرید کفش برای بچه ها سعی کنید کفش های پاشنه دار نخرید زیرا کودکان مدام در حال جست و خیز هستند و پاشنه دار بودن کفش ممکن است موجب پیچ خوردگی مچ پا در آنها و عوارض دیگر در آن ها شود. در هر صورت اگر قصد خرید کفش بچه گانه پاشنه دار را دارید سعی کنید پاشنه کفش کودک حداکثر دو سانتی متر باشد.
  • به جنس کفش دقت کنید و سعی کنید جنس کفش از مواد طبیعی مانند چرم طبیعی باشد.
  • بهترین نوع کفش برای کودکان کفش اسپرت نرم و سبک است.

 

خرید کفش بچه گانه پسرانه

خرید کفش بچه گانه پسرانه با توجه به تنوع بالایی که در محصولات موجود در بازار است می تواند بسیار لذت بخش باشد. پوشیدن کفش مناسب در کودکان ارتباط مستقیم با سلامت پا و رشد استخوان در آن ها دارد. در هنگام خرید کفش بچه گانه پسرانه مدل های اسپرت و چسب دار می تواند بسیار گزینه مناسب و جذابی باشد. زیرا این نوع از کفش ها در هنگام پوشیدن و درآوردن ایجاد ناراحتی برای کودک نمی کند و کودکان در آن بسیار احساس راحتی می کند.

51

کفش بچه گانه

خرید کفش بچه گانه دخترانه

دخترها به دلیل روحیه لطیف تری که دارند در انتخاب های خود بسیار حساس تر هستند. بنابراین اهمیت ظاهر کفش بچه گانه دخترانه دو چندان می شود. البته در هنگام خرید کفش بچه گانه دخترانه تنها نباید به ظاهر کفش اهمیت داد. آنچه که در این انتخاب  علاوه بر زیبایی اهمیت پیدا می کند کیفیت کفش و راحتی آن می باشد. همچنین جنس کفش را با توجه به فصلی که قرار است از آن استفاده کنید انتخاب کنید.

52

کفش بچه گانه

خرید کفش های بچه گانه از فروشگاه های آنلاین

با توجه به گسترش شبکه های اینترنتی امروزه خرید های آنلاین به امری متداول تبدیل شده است و افراد به دلیل مشغله های فراوان خرید اینترنتی را دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه ها راهی بی دردسر و سریع تری می دانند.

 

چرا باید کفش بچه گانه را آنلاین بخریم؟

  • دسترسی فوری به محصولات
  • خرید به همراه کودک می تواند برای فرزندانتان خسته کننده باشد اما با خرید آنلاین برای کودکان می توانید یک خرید لذت بخش را رقم بزنید
  • امکان مشاهده همه محصولات و مقایسه از نظر برند و قیمت وجود دارد
  • امنیت در خرید آنلاین
  • در خرید آنلاین لازم نیست شما مسافت طولانی را به همراه کودک خود طی کنید

در هنگام خرید کفش آنلاین ممکن است نتوانیم کفش را تست کنیم  اما لازم است یادآور شویم اکثر فروشگاه های آنلاین معتبر معمولا ضمانت بازگشت کالا را دارند و مدت آن معمولا 2 تا 3 روز کاری می باشد و در این مدت می توانید به راحتی محصول خود را بازگردانید.