ساک دستی کاغذی تبلیغاتی اغلب برای چه کسب و کارهایی مفید نیست؟

وقتی مردم به دنبال رشد و توسعه کسب‌وکارشان هستند، اولین چیزی که به ذهنشان می رسد استفاده از تبلیغات آنلاین با استفاده از گوگل، توییتر، سئو، ایستاگرام، فیسبوک و... است. اما روش‌های دیگری نیز برای تبلیغ کسب‌وکارتان وجود دارد که حتی برتر از استفاده از روش‌های دیجیتالی برای تبلیغات هستند. بهره گیری از هدایای تبلیغاتی مانند ساک دستی کاغذی تبلیغاتی یکی از این روش‌هاست.

وقتی به یک راه کارآمد برای تبلیغ برند خود نیاز دارید و باید سریع آن را انجام دهید، هیچ چیز بهتر از ساک دستی تبلیغاتی نیست. آیتمی ارزان و کاربردی که به برندسازی شرکت شما کمک می کند، سود شما را بالا می برد و تصویر شرکت شما را در ذهن مشتریان بهتر و بهتر می کند.

کاربرد ساک دستی کاغذی؟

در سالهای گذشته، استفاده از ساک دستی کاغذی جهت بسته بندی و حمل کالا رونق زیادی یافته است و حتی گاهی از این محصول به عنوان یک هدیه تبلیغاتی نیز استفاده می شود. کاربرد ساک دستی در بسته بندی لوازم و کالاهایی همچون پوشاک، ساعت، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، قطعات الکترونیکی، سالنامه، کتاب ها، ست های مدیریتی، لوح ها و یادبودها، اسناد و مدارک، بروشورها و... می باشد.

راستی سایت چاپخونه در مورد بسته بندی و چاپ جعبه و انواع چاپ‌ها مانند چاپ افست و چاپ سیلک و چاپ لترپرس و چاپ گراور و چاپ فلکسو اطلاعات کاملی داره که از اون میتونید استفاده کنید یه سر به سایتشون بزنید اگر علاقه دارید در مورد چاپ و بسته بندی اطلاعات بدست بیارید. تو این قسمت بسته بندی که لینکش رو پایین میزارم اطلاعات خیلی زیادی در مورد انواع بسته بندی مثل بسته بندی زعفران و بسته بندی مواد غذایی و ... قرار داده که خوندنش خالی از لطف نیست.

https://www.chapkhone.info/packaging/

نکته قابل توجه این است که وقتی یک ساک دستی کاغذی تبلیغاتی به فرد هدیه می شود، هر زمان شخص از آن استفاده کند مانند یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک عمل می کند و کسب و کار شما به افراد دیگر نمایش داده می شود و شرکت و کسب و کارتان به سوی اهداف خود سوق می یابد.

اغلب ساک دستی ها در نمایشگاه ها و فروشگاه ها کاربرد دارند. از ساک دستی پارچه یا ساک دستی کاغذی میتوان برای حمل هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی مانند خودکار تبلیغاتی یا پوشه دکمه دار یا سررسید تبلیغاتی یا بروشور تبلیغاتی و کاتالوگ و کارت ویزیت که در سایت چاپ و تبلیغات بهرنگ امکان خرید آنها وجود دارد، می توان استفاده کرد.

چرا باید از هدایای تبلیغاتی بهره بگیریم؟

در این قسمت چند فاکتور مهم و حیاتی را ذکر می کنیم که چرا باید از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید؟ با ما همراه باشید.

  1. هدایای تبلیغاتی باعث می شود در ذهن مخاطب ماندگار شوید

یک هدیه تبلیغاتی عالی که مشتری هر از چند گاهی از آن استفاده می کند، باعث می شود نام تجاری شما و برند شما در ذهن مشتری مرور شود. یک تحقیق در این زمینه نشان داده که 62 درصد از افرادیکه از یک برند هدیه ای دریافت کرده اند، آن را به خاطر می آورند. در این بین افرادی که با این اشخاص در تماس هستند نیز هدیه تبلیغاتی شما و اطلاعات برند شما را دریافت می کنند و آنها نیز تبدیل به مشتریان شما خواهند شد.

  1. هدیه تبلیغاتی شما مانند یک بیلورد متحرک است.

وقتی هدیه ای به فرد می دهید که شاغل است و از هدیه شما در محل کارش استفاده می کند و یا هر جای دیگری، شما یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک دارید. یک محصول و هدیه تبلیغاتی خوب نام تجاری شما را به مشتریان زیادی نشان خواهد داد. برای آگاهی بیشتر نسبت به مزایای هدایای تبلیغاتی پیشنهاد میکنم مقاله هدایای تبلیغاتی چه مزایایی برای رونق کسب‌ و کار دارد؟ رو مطلعه کنید؛ در این مقاله شما را با مزایایی که هدایای تبلیغاتی برای کسب و کار شما ایجاد میکند آشنا کرده و بصورت خلاصه پیشنهاداتی در مورد هدایای تبلیغاتی به شما میدهد.

  1. ارزش کالای تبلیغاتی خود را در نظر داشته باشید.

ممکن است مشتریان در مورد هدیه تبلیغاتی شما این تفکر را داشته باشند که گران تر از مشابه آن در بازار است، در صورتی که شما با سفارش هدایای تبلیغاتی به صورت عمده می توانید قیمت تمام شده محصول را نسبت به بازار ارزان تر دریافت کنید.

  1. به جای تخفیف از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید.

به جای تخفیف دادن در محصولات و کالاها و خدماتتان، از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید، این کار باعث می شود هم سخاوتمند و مثبت به نظر برسید و حس خوبی ایجاد کنید و هم اینکه قیمت تمام شده محصولی که هدیه می دهید پایین تر از تخفیف روی کالاهای خودتان خواهد بود.

  1. هدایای تبلیغاتی را نه تنها به مشتریان بلکه به کارمندان نیز بدهید.

هدف از دادن هدیه، ایجاد ذهنیت مثبت در افراد است. این ذهنیت مثبت را در کارمندان خود نیز به وجود آورید تا به این وسیله آنها را تشویق کنید و کارمندانتان از اینکه در شرکت شما کار می کنند به خود افتخار کنند.

 

انواع ساک دستی تبلیغاتی

  • ساک دستی کاغذی
  • ساک دستی پارچه ای
  • ساک دستی نایلونی

از انواع ساک دستی ها میتوان به ساک دستی پارچه ای یا سوزنی یا ساک دستی کرافت و گلاسه اشاره کرد و اگر فردی احتیاج به سفارش ساک دستی در تعداد کم داشته باشد، میتواند در ساک دستی آماده در سایت چاپ بهرنگ را سفارش دهد.

111

مزایای استفاده از ساک دستی برای کسب‌وکار شما چیست؟

1. برندسازی

هر شرکتی می خواهد برند سازی کند و برند خود را به دیگران بشناساند؛ اما با توجه به میزان رقابت بالا در کسب‌وکارها این هدف هر روز سخت تر و سخت تر می شود. این همان زمانی است که باید از کیسه های تبلیغاتی استفاده کنید.

با قرار گیری هوشمندانه نام تجاری و چاپ آن روی ساک های دستی تبلیغاتی، این محصول می تواند به افزایش چشمگیر آگاهی افراد نسبت به برند منجر شود. شما می توانید از این ساک ها در موسسه ها، خیریه ها، شرکت ها و ادارات و ... بهره بگیرید.

آنچه که اهمیت دارد این است که ساک های دستی باعث افرایش طرفداران برند می شوند و اگر شما طراحی و کیفیت متمایزی را به کار ببرید، مردم بارها و بارها از این ساک ها استفاده می کنند و شما یک بیلورد تبلیغاتی متحرک خواهید داشت.

و آخرین مزیت برای برندسازی این است؛ افرادی که محصول شما را دریافت می کنند به برند شما وفادار خواهند بود و از هر 10 نفر، 9 شخص نام تجاری شما را به خاطر می آورند و 8 نفر از 10 نفر پیام شما را نیز به خاطر خواهند آورد.

2. بازاریابی

هر چه تعداد بیشتری از افراد ساک های دستی را با خود حمل کنند، شما تبلیغات و بازاریابی رایگان بیشتری خواهید داشت. در واقع افرادی که این محصول را دریافت می کنند، تابلوی تبلیغاتی شما را در پیاده روی با خود حمل می کنند. آنها به فروشگاه ها می روند، خرید می کنند و در این میان اگر صدها نفر تبلیغات شما را نبینند حداقل دهها نفر آن را مشاهده خواهند کرد و این یعنی یک پیاده روی تبلیغاتی به نفع شما.

 این ارزان ترین بازاریابی است که می توانید تصور کنید و بهتر از هر آگهی، جزوه یا تبلیغ است.

3. به تصویر ذهنی افراد از شرکت شما نقش می دهد

استفاده از ساک های دستی تبلیغاتی که سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت هستند، حتی به کسانی که به این مسائل بی توجه هستند نیز نشان می دهد که شما برای کره زمین احترام قائلید و دوستدار طبیعت هستید. این امر باعث می شود تصویر ذهنی خوبی از شرکت شما داشته باشند.

4. بی نظیر، پرکاربرد و قابل تنظیم

آنچه که مردم در رابطه با ساک های دستی دوست دارند این است که ساک های دستی تبلیغاتی قابل استفاده مجدد هستند و بسیار محکم، کاربردی و همه کاره هستند. افراد می توانند یکی از این ساک ها را در جیب، کیف یا کیف پول خود قرار دهند و در مواقع لازم از آن استفاده کنند. می توانند هر چه می خواهند را با آن حمل کنند. این بدین معنا است که شما می توانید طرحی چشم نواز ایجاد کنید که هر کس که آن را می بیند، پیام شما را دریافت کند. این ابزار بازاریابی می توانید نتیجه ای بسیار مثبت داشته باشد.

5. مقرون به صرفه

تبلیغات در اکثر مواقع به طرز حیرت انگیزی گران است! تبلیغات در شبکه های اجتماعی یا کار بر روی سئو سایت می تواند به یک کابوس از نظر بودجه تبدیل شود. اما در مورد ساک های دستی تبلیغاتی این گونه نیست، هر چه بیشتر سفارش دهید، ارزان تر دریافت خواهید کرد.

راستی اگر نیاز داشتید اطلاعات بیشتری در مورد سئو بدست آورید میتوانید از سایت سئو وبیمو https://webimo.info/seo/ اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. همونجور که میدونید محتوا میتونه به سایت شما در زمینه سئو هم کمک کنه، میتونید مقاله ۱۰ نکته مهم برای تولید محتوای با کیفیت و مؤثر برای سال ۲۰۲۰ هم که توسط متخصصین سئو سایت وبیمو که سایتی در زمینه آموزش سئو است، تهیه شده هم سری بزنید. 

آیا ساک دستی کاغذی مناسب مشتریان من می باشد؟

علی رغم اینکه این گونه برداشت می شود که ساک دستی کاغذی از دوام و ماندگاری پایینی برخوردار است اما به دلیل داشتن روکش سلفونی، این محصول استحکام زیادی دارد و حتی برخی از ابعاد این محصول، توانایی حمل اجناس تا 10 کیلوگرم را نیز دارا می باشند. اما در حقیقت کاربرد این هدیه تبلیغاتی برای جابه جایی اجناس سنگین نیست و بیشتر جنبه تزیینی و فانتزی دارد.

ساک دستی کاغذی تبلیغی کارآمد و مثبت است

اگر می خواهید در دنیای کسب و ‌کار امروز تبلیغی موفق داشته باشید باید تبلیغی که استفاده می کنید علاوه بر آگاه ساخت مردم نسبت به برندتان، باید کارایی و فایده هم داشته باشد.

یکی از این تبلیغات موثر و کارآمد استفاده از ساک دستی کاغذی است که نقش ابزاری مفید را برای مشتریان شما خواهد داشت. این نوع تبلیغ مدت زمان بیشتری در دست مشتری نگه داشته می شود و این باعث می شود افراد بسیاری از کسب و کار شما اطلاع یابند.

ساک دستی کاغذی کرافت

مدت زیادی از تولید کاغذ کرافت می گذرد در واقع این کاغذ از اولین کاغذهای صنعت کاغذ سازی به شمار می رود. به دلیل تنوع و کیفیت این کاغذ استفاده فراوانی از آن می شود و همچنین در صنعت چاپ و بسته بندی نیز از آن استفاده می شود. با وجود پیشرفت در تکنولوژی نه تنها استفاده از این کاغذ منسوخ نشد بلکه در مواردی مانند چاپ تراکت، چاپ ساک دستی و منوی رستوران ها از آن استفاده می شود.

یکی از مواردی که باعث می شود کاغذ کرافت محبوبیت زیادی داشته باشد، این است که این کاغذ سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت است.شما میتوانید با استفاده از لینک زیر نمونه هایی از ساک دستی کرافت را مشاهده کنید:

https://behrangdesign.ir/ready-craft-shopping-bag/

ویژگی های کاغذ کرافت و یا ساک دستی از جنس کرافت

  • طیف رنگی از کرم تا قهوه ای دارد که باعث زیبایی بیشتر آن شده است.
  • به دلیل بافت کهنه ای که دارد حس خوبی به فرد می دهد و او را جذب می کند.
  • باعث خاص شدن برند و کاهش هزینه های آن می شود.

سخن آخر

اگر می خواهید یک استراتژی سریع و کارآمد داشته باشید و تبلیغات موثری به کار ببرید از ساک دستی تبلیغاتی استفاده کنید. در این راه شکستی وجود ندارد و نتایجی که بدست می آورید خوب و یا عالی خواهند بود. کافیست امتحان کنید، خواهید دید تا چه حد مؤثر هستند. همین الان با ما تماس بگیرید.

تلفن : ۳۳۰۷۲۰۸۲

موبایل : ۰۹۱۲۹۳۳۰۹۴۰

سایت : www.behrangdesign.ir