راهنمای جامع کاشت مو در تهران

سایت کاشت مو می تواند یک نشانه معتبر برای کلینیک باشد که تمام تجربیات و موفقیت های مرکز در آن نقش می بندند. رزومه مرکز و افرادی که کاشت مو در مرکز را انجام داده اند به سادگی بر روی سایت قابل دسترس هستند. همچنین وجود قسمت های مختلف از جمله درباره ما می تواند سوابق مرکز را نمایان سازد و در ادامه سوالات متداول و یا تماس با مرکز برای مشاوره می تواند یک راهنمای عالی باشد که بدون مراجعه به مرکز پاسخگوی تمام سوالات شما خواهد بود. حتی می توانید از نظرات و سوالات دیگران نیز استفاده نمایید و پاسخ آن ها را مطالعه نمایید زیرا افراد دیگر خصوصا افرادی که کاشت مو را انجام داده اند تجربیاتی به دست آورده اند که برای شما ناشناخته می باشد.

نماد های مختلفی که درسایت وجود دارد می تواند راهنمای شما برای انتخاب مرکز کاشت مو باشد زیرا در این صورت با اطمینان کامل می توانید این مرکز را انتخاب نمایید و این کار را انجام دهید.

اگر برای انتخاب روش کاشت مو دچار تردید شده اید در سایت ها به صورت کامل تمام روش ها همراه با مزایا و معایب برای شما توضیح داده شده است که می توانید آن را مطالعه نمایید و خودتان به یک تجربه عالی دست پیدا کنید و حتی روش جراحی کاشت مو را خودتان انتخاب نمایید.

موضوع دیگری که بسیار مورد توجه است دیدن سوابق پزشک متخصص و جراح می باشد که بدون شک برای انجام جراحی و استخراج فولیکول ها و کاشت مو بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.

کاشت مو در تهران

کاشت مو در تهران بدون شک با جدیدترین روش ها و تکنیک ها انجام می شود و این کار با ابزار و دستگاه های مدرن نیز همراه است. کاشت مو در واقع یک روش بود که برای رفع کم پشتی و درمان طاسی سر ابداع شد و مورد استفاده قرار گرفت. از عمر ابداع کاشت مو حدود 20 سال می گذرد و این 20 سال زمانی ست که مدام تکنیک های جدید روی کار آمد و مورد آزمایش و انجام قرار گرفت تا بهترین و کم خطر ترین روش انتخاب شود. همچنین محققان در نهایت به این نتیجه رسیدندند که استفاده از روش کاشت مو می تواند بهترین و عالی ترین پاسخ دهنده برای افراد مختلف باشد.

21

کاشت مو در تمامی شهرها در ایران انجام می شود اما کاشت مو در تهران می تواند یک تجربه عالی باشد با نهایت سرعت و دقت و قاعدتا هزینه کمتر.

زیرا کاشت مو و جراحی پیونند مو توسط مراکز و کلینیک های معروف کاشت مو در تهران روزانه به تعداد بالایی انجام می شود و به همین دلیل پزشک جراح و تیم وی تجربه بسیار خوبی در این زمینه دارند  که باعث می شود سرعت کار بسیار بالا و کار بدون هیچ گونه نقصی و با نتیجه عالی به اتمام برسد.

همچنین در کلینیک کاشت مو در تهران روش های مدرن استفاده می شود و همین موضوع باعث می شود که در یک جلسه بتوانید به میزان بالایی از تراکم موها و یا همان تعداد تار موی کاشته شده دست پیدا نمایید که که هم در زمان صرفه جویی شده و هم تراکم بسیار بالایی را به دست آورده اید.

هزینه کاشت مو در تهران می تواند محدوده های بسیار متفاوتی داشته باشد و این تفاوت قیمت ها به دلیل تفاوت انتخاب روش کاشت مو می باشد. همچنین تعداد افرادی که در تیم جراحی حضور دارند نیز بر هزینه و دستمز تاثیرگذار است.

22

کاشت مو

حتما پیش آمده که متوجه شده اید موهای شما کم پشت شده اند و یا شروع به ریزش کردند و این موضوع باعث شده پوست و یا همان کف سر شما نمایان شود. زمانی که این مشکل برای شما پیش آمد بهترین کار این است که به فکر راه چاره باشید. بدون شک راه چاره را در این یافتید که داروهای مکمل استفاده کنید و یا محلول و لوسیون که بر روی پوست سر استفاده می شود اما نتایجی برای شما در بر نخواهد داشت و تنها هزینه  بسیار را برای شما ایجاد می کند. همچنین باید این را قبول کنید که طاسی و کم پشتی موها به هیچ وجه راه درمانی ندارد مگر اینکه شما از تنها روش درمان استفاده نمایید تا مشکل موهای شما را رفع نماید و آن روش کاشت مو می باشد.

کاشت مو می تواند به شما کمک کند تا حجم موها را بیشتر کنید و همچنین نواحی ای که کم پشت و کم حجم شده را بهبود ببخشد. اگر دچار طاسی شده اید می توانید این مشکل را به سادگی رفع کنید.  کاشت مو روش ها و تکنیک های بسیار زیاد و مختلفی دارد که با توجه به انتخاب خودتان و پزشک متخصص انتخاب می شود.

برای جراحی کاشت مو نیاز دارید که یک به بانک مو داشته باشید تا بتوان فولیکول های مو را از آن استخراج نمود. خارج کردن فولیکول های مو  و یا همان ریشه مو معمولا از قسمت پشت سر و شقیقه ها می باشد که یک بانک موی بسیار عالی و قوی هستند. سپس کاشت مو با دستگاه های مخصوص در قسمت جلوی سر که معمولا ریزش دارد و کم پشت شده انجام می شود و پس از اینک به مرحله ثبات می رسند دیگر مانند موی طبیعی می توان با آن رفتار نمود. جراحی کاشت مو یک جراحی ساده و به اصطلاح سرپایی می باشد و که تنها چند ساعت زمان برای انجام ان لازم است. پس از ان کافیست کمی مراقبت کنید تا نتیجه را بتوانید مشاهده نمایید.

روش ها و تکنیک های بسیار مختلفی برای کاشت مو در طول 20 سال امتحان شد اما در نهایت روشی که کوتاه ترین دوران نقاهت را داشت و همچنین کم تهاجم تر بود انتخاب شد که در حال حاضر به مدرن ترین تکنیک کاشت مو معروف است که روش  SUT نام دارد. در این روش فولکیول ها و یا همان تارهای مو به صورت تک به تک توسط دستگاه و ابزارهای مخصوص به نام پانچ خارج می شوند و روش کاشت مانند روش های سابق انجام می شود اما با سرعت بسیار بالاتر و تراکم بیشتر. برای بررسی بهترین کلینیک های کاشت مو به وب سایت clinic021.ir مراجعه کنید.