خرید عسل طبیعی از سایت دهچی

ایران کشوری است که گونه‌های مختلفی از پوشش گیاهی را در دشت‌های وسیع دارد. این دشت‌ها و پوشش گیاهی بستری عالی برای تولید مرغوب‌ترین عسل‌ها هستند.

با توجه به افزایش روز افزون برندهای تولید کننده عسل، شاید شناخت عسل طبیعی از عسل نامرغوب و تقلبی کار سختی باشد. از دیگر مشکلاتی که در صنعت تولید و خرید عسل وجود دارد نبود قیمت واحد و قیمت گذاری‌های نامناسب بر روی محصولات است. به همین دلیل شاید مردم رغبت کمی به خرید عسل نشان می‌دهند و ترجیح می‌دهند عسل نخرند تا اینکه از فواید آن برای سلامت بهره ببرند.

پرسشی که برای بیشتر مصرف کنندگان عسل به وجود آمده است این است که به چه صورت باید عسل طبیعی را از عسل غیرطبیعی و تقلبی تشخیص بدهند. شاید بهترین راه حل برای رسیدن به جواب این سوال این باشد که عسل را به صورت مستقیم و بدون واسطه از زنبوردار تهیه کنند. این فروشگاه می‌تواند فروشگاه فیزیکی باشد و یا مانند سایت دهچی کار خود را به صورت آنلاین انجام دهد.

وب سایت دهچی

وب سایت دهچی به عنوان بستری در زمینه فروش آنلاین عسل طبیعی به صورت مستقیم از دست زنبوردار به مصرف کننده فعالیت می‌کند. دهچی عسل را از زنبوردار تحویل می‌گیرد و پس از انجام آزمایشات دقیق کیفیت، آنها را بسته بندی می‌کند و همراه با شناسنامه و با نام زنبوردار به فروش می‌رساند.

عسل طبیعی در سایت دهچی بدون واسطه به فروش می‌رسد و همین حذف کردن واسطه‌ها از فروش باعث به تعادل رسیدن قیمت و حتی جلوگیری از فروش عسل تقلبی می‌شود.

فروشنده عسل در دهچی همان زنبورداران هستند و دهچی تنها مصرف کننده و آنها را به هم متصل می‌کند. هدف اصلی دهچی اطلاع رسانی و شناساندن زنبورداران به مصرف کنندگان واقعی است و قصد دارد با این کار قدرت آنها را بیشتر کند تا بتوانند محصول طبیعی و باکیفیت را به دست مصرف کننده واقعی خود برسانند.

دهچی در فروش عسل طبیعی تاکید دارد. دهچی با فرستادن عسل زنبوردار به آزمایشگاه‌های مخصوص عسل‌ها را به طور کامل بررسی می‌کند و در صورت گرفتن تاییده از دهچی از نظر کیفیت که میزان تاییده آن تقریبا دو برابر کیفیت عسل فروشگاه‌ها است، تصمیم به بسته بندی عسل‌ها می‌گیرد و آنها را به داخل شیشه‌های فروش منتقل می‌کند. این چرخه هر بار بین دهچی و زنبوردار تکرار می‌شود و در واقع تشخیص کیفیت در این موضوع است که برای دهچی حرف اول می‌زند.

بیشتر بخوانید: چطور عسل طبیعی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

11

مهم‌ترین دغدغه دهچی این است که عسل باکیفیت و دارای استاندارد آزمایشگاهی و همچنین دارای قیمت منصفانه به دست مصرف کننده برساند.

بسیاری از مصرف کنندگان عسل نمی‌دانند که برای تولید عسل چقدر زحمت کشیده می‌شود و چه هزینه‌هایی از طرف زنبوردار پرداخته می‌شود. زنبوردار برای ساخت یک کیلو عسل باید کندوهای خود را از محلی به محل دیگر کوچ دهد تا بتواند عسل باکیفیت تحویل مصرف کننده بدهد و تمام این در رفت و آمد بودن‌ها برای او هزینه‌های بسیار خواهد داشت. ما به عنوان مصرف کننده روند تهیه و تولید عسل را نمی‌دانیم و از روش قیمت گذاری آن ناراضی هستیم.

اما دهچی با تهیه و ساخت یک روش قیمت گذاری شفاف و استاندارد کاری کرده است که هر عسل با توجه به ویژگی‌های کیفیتی قیمت گذاری شود، تا در این پروسه مصرف کننده بتواند با قیمتی واقعی و بدون واسطه عسل را خریداری کند و هم اینکه زنبوردار به حق واقعی خود برسد.

خرید عسل طبیعی از سایت دهچی

همان‌طور که گفتیم بهترین راه برای اطمینان از خرید عسل طبیعی این است که آن را از دست زنبوردار خریداری کنید. برخی از زنبورداران امکان بسته بندی را ندارند و به همین خاطر دهچی این کار را برای آنها انجام می‌دهد و اقدام به فروش محصولات آنها می‌کند.

خرید عسل طبیعی از سایت دهچی راهی برای زنده نگه داشتن چرخه تولید عسل طبیعی توسط زنبورداران است.

داستان زنبورداران در دهچی آورده شده و تمام آنها خواندنی است. با مراجعه به وب سایت دهچی می‌توانید از زبان زنبورداران نحوه تولید بخوانید و بیشتر درباره زنبورداران بدانید. دهچی با ساخت وب سایت خود کاری کرده است که واسطه‌ میان فروشنده عسل و خریدار آن از بین برود و هر دو به راحتی بتوانند به خواست خود برسند.

 

منبع: دهچی

https://dehchi.com/