معرفی کانال تلگرام آموزش بورس سایت چارت ایران

امروزه یکی از منابع مفید و دردسترس برای آموزش هر موضوعی، کانال ها و گروه های تلگرامی هستند. موضوع آموزش بورس و فارکس هم از این قاعده مستثنی نبوده و کانال های آموزشی بسیاری برای آن یافت می شود. در این مقاله قصد داریم تعدادی کانال آموزش بورس و فارکس مفید و آموزنده معرفی کنیم.

کانال آموزش فارکس حرفه ای

این کانال حدودا 16000 بازدیدکننده دارد و از دو سال پیش راه اندازی شده است. این کانال بیشتر به بحث درباره آموزش فارکس پرداخته این بحثها شامل موارد زیر است:

  • خدمات بازارهای مالی بخصوص بورس بین الملل و فارکس ارائه می شود. آموزش بورس بین الملل و فارکس در این کانال بصورت تصویری و فایل های PDF قابل دانلود وجود دارد.
  • نحوه افتتاح حساب در کارگزاریها و بروکرهای جهانی معتبر ارائه شده است.
  • معرفی اپلیکیشن و نرم افزارهای تحلیل تکنیکال و سیگنال های معاملاتی و باینری آپشن به نام دستیار فارکس حرفه ای ارائه شده است.
  • در این کانال تلگرام آموزش بورس و فارکس، می توانید آموزش های مفیدی در زمینه بازارهای سرمایه مانند طلا، در دوره های مقدماتی تا حرفه ای با ارائه بیش از 70 استراتژی معاملاتی موفق و سودده را بیابید.
  • راهکار کارگزاری و خدمات برنامه نویسی خاص برای کارگزاریها در سطح حرفه ای را می توانید در این کانال بیابید. 
  • در این کانال آموزش هایی در زمینه چنگال اندرو، فیبوناچی، الیوت ویو، ایچیموکو، متاتریدر۴ و الگوهای هارمونیک و همچنین فارکس فکتوری و بسیاری موارد دیگر ارائه شده است.
  • نحوه بهینه سازی و ارتقاء استراتژی های معاملاتی سودآور در قالب دانش اطلاعات بورسی در این کانال تلگرام آموزش بورس و فارکس ارائه شده است.
  • بروکرهای معتبر در زمینه باینری آپشن مانند اکسپرت آپشن، الیمپ ترید، فینمکس، آلپاری، آیرس و ای کیو آپشن در این کانال تلگرام آموزش بورس و فارکس وجود دارد.

شما دوستان عزیز برای عضویت در این کانال می توانید در اپلیکیشن تلگرام، عضو این کانال شوید.

کانال تریدرهای موفق/ تحلیل

این کانال که حدودا ۳ سال از راه اندازی و فعالیت آن می گذرد، یک کانال تلگرام آموزش بورس و فارکس موفق است. این کانال دارای 15550 عضو است.

این کانال صرفا یک محیط آموزشی و تکنیکالی در بازار سرمایه و  بورس است. همانگونه که می دانید، ایچیموکو یکی از کارامدترین و رایج ترین سیستم های معاملاتی فارکس و بازارهای مالی است.

این سیستم، یکی از کاملترین استراتژی های معاملاتی محسوب می شود. شما می توانید در این کانال تلگرام، تحلیل های تکنیکال بر پایه ایچیموکو را با آماده ترین سهام قابل خرید و فروش را آموزش ببینید.

کانال تلگرام سیگنال فارکس

این کانال در میان کانال های نوپا قرار دارد و به تازگی فعالیت خود را در زمینه کانال تلگرام آموزش بورس و فارکس آغاز نموده است. اما با فعالیت خود توانسته در کمتر از یک ماه، بیش از 500 کاربر را جذب خود کند. خدمات این کانال کاملا رایگان است و این کانال دارای ویژگی هایی است که عبارتند از:

  • سیگنال های # میان مدت به شکل پدینگ اردر (بای استاپ – بای لیمیت – سل لیمیت و سل استاپ) ارائه می شود. این پست ها همراه با هشتگ ارسال می شوند تا شما بتوانید سیگنال ها را براحتی بیابید.
  • سیگنال های استاپ لاس و تیک پرافیت در سیگنال های # میان مدت شامل شده اند.
  • برای سیگنال های ارسالی، تاریخ انقضا درنظر گرفته شده است. به عبارتی، درصورتی که سیگنال جدید میان مدت در همان سهم یا جفت ارز اردر قبلی ارسال شود، درهر صورت چه سود و چه زیان باشد، چه تی پی و چه استاپ پلاس باشد، به صورت دستی بسته می شود.
  • تمام این سیگنال ها بر روی حساب ریل به شکل لایو اجرا می شوند. در آخر هفته و آخر ماه، نتایج بصورت گراف نشان داده می شوند.
  • بالانس حساب ریل ارائه شده دراین کانال، 1000 دلار و هر سیگنال # میان مدت با حجم 0.10 لات است. طی یک روز، احتمال ارسال حداکثر 10 سیگنال بر روی جفت ارزهای مختلف وجود دارد.

2

این کانال طی روز، سیگنال های اسکلپ خود را ارائه می نماید. به منظور عضویت در این کانال، آی دی آن را در کادر جستجو در داخل حساب تلگرام خود تایپ کنید و وارد این کانال شوید.

کانال تلگرام فارکس سنتر

در این کانال تلگرام آموزش بورس و فارکس، آموزش های رایگان بسیاری ارائه شده است. این کانال به مدت ۲ سال است که فعالیت دارد و هم اکنون دارای حدودا 5716 عضو می باشد.

هدف از این کانال، آموزش و بررسی بازار جهانی یا فارکس است. در این کانال، سیگنال های رایگان بصورت کوتاه مدت و بلند مدت ارائه می شود. روزانه می توانید 100 الی 10000 پیپ سود 100 درصدی بیابید. این کانال نیز آموزش نرم افزار ادونس گت  را ارائه میکند. برای عضویت در این کانال، به آی دی آن در نرم افزار تلگرام مراجعه نمایید.

3

لازم به ذکر است که هیچ کانال تلگرام آموزش بورس و فارکس که در این مقاله معرفی شد، مسئولیتی در زمینه زیان مشتری به عهده نمی گیرند و از دست رفتن سرمایه مشتری به عهده خود او می باشد.این مقاله صرفا بابت اطلاع رسانی میباشد.

در این مقاله تنها تعدادی از کانال های موفق و فعال در زمینه آموزش بورس و فارکس را معرفی کردیم. قطعا کانال های بی شمار دیگری در این زمینه وجود دارند.

برای یافتن کانال آموزش بورس سایت چارت ایران می توانید آی دی آن را در تلگرام با نام @CHART_IRAN جست و جو کنید.