سن مناسب کاشت مو چقدر است ؟

آیا سن مناسبی برای کاشت مو وجود دارد؟ این سوال ممکن است برای بسیاری از افراد در سنین مختلف به وجود بیاید. چرا که ریزش مو، ممکن است مردان و زنان را در هر سنی تحت تاثیر قرار بدهد. بسیاری از مردان و زنان، می خواهند همواره در بهترین و شیک ترین حالت ممکن دیده شوند. برای آن ها مهم است که جوان و شاداب به نظر برسند و بدون داشتن مو های بلند و پرپشت، رسیدن به چنین ظاهری کمی دشوار خواهد بود.

کاشت مو

داشتن موهایی با ظاهر جذاب، هم روی ویژگی های ذهنی افراد تاثیر مثبتی دارد، هم اعتماد به نفس آن ها در روابط مختلف را افزایش می دهد و هم به آن ها کمک می کنند تا از ظاهر مطلوب تری برخوردار باشند.

ریزش مو ممکن است هر کسی را هدف قرار بدهد اما امروزه فرآیندی مثل کاشت مو امن، سریع و فوق العاده موفقیت آمیز به نظر می رسد. تکنولوژی های مربوط به انجام این فرایند در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته اند و حالا کاشت مو به یکی از محبوب ترین فعالیت های زیبایی در دنیا تبدیل شده است.

برای آن که خیال شما را کاملا راحت کنیم، باید به این نکته اشاره کنیم که کاشت مو به لحاظ قانونی محدودیت سنی خاصی ندارد و تا امروز انجام این فعالیت برای هیچ سنی «ممنوع» نشده اما آیا این به آن معنی است که در هر شرایط سنی می توان این فرآیند را پشت سر گذاشت؟ آیا محدوده سنی مشخصی به عنوان زمان طلایی کاشت طبیعی مو وجود دارد ؟ در ادامه این مطلب به این سوال های کلیدی پاسخ خواهیم داد.

کاشت مو برای افراد زیر 21 سال

همان طور که گفته شد، تا امروز یک سن مشخص با دلیل علمی به عنوان بهترین سن کاشت مو معرفی نشده اما به طور عمومی پذیرفته شده است که کاشت طبیعی مو به جز در شرایط بسیار خاص و نادر، نباید برای افرادی که کم تر از 21 سال سن دارند صورت بگیرد. برای این موضوع دلایل زیادی وجود دارد.

گاهی افراد به محض آن که در جوانی با ریزش مو روبرو می شوند، تصمیم به کاشت مو می گیرند. چرا که آن ها از تجربه طاسی هراس ندارند و نمی خواهند به هیچ قیمتی با این وضعیت روبرو شوند.

با این حال اگر شما در سن پایین کاشت طبیعی مو انجام دهید و پس از آن ریزش مو همچنان در سر شما ادامه پیدا کند، شما گرافت های کاشته شده را نیز به سادگی از دست داده اید. در نتیجه با توجه به برداشت اولیه از بانک مو، دیگر امکان کاشت طبیعی مو وجود ندارد و ریزش مو برای شما دائمی خواهد شد.

در سنین کم تر از 21 سال، تراکم و خط رویش مو برای شما ممکن است هنوز در معرض تغییرات بسیار گسترده ای باشند. موضوعی که روی نتایج کاشت مو تاثیر منفی قابل توجهی خواهد داشت.

علاوه بر این هر چقدر که یک فرد جوان تر باشد، تشخیص الگوی ریزش مو در سر او دشوار تر خواهد بود. موضوعی که برای سپری کردن یک کاشت طبیعی مو موفقیت آمیز بسیار حیاتی خواهد بود.

به محض مراجعه شما به کلینیک تخصصی پوست و مو رز، ابتدا شرایط ریزش مو در سر شما به دقت مورد بررسی قرار می گیرد. اگر سن شما برای انجام این فرآیند بسیار پایین یا بیش از حد بالا باشد، پزشک روش های دیگری را به شما توصیه خواهد کرد. به طور کلی بهتر است برای انجام فعالیت پیوند مو، بیش از حد عجله به خرج ندهید. این عجله می تواند در آینده دردسر های زیادی برای شما به وجود بیاورد.

در چه سنی کاشت مو انجام دهیم ؟

به طور معمول توصیه می شود که کاشت مو حداقل پس از 25 سالگی صورت بگیرد. در این سنین شناسایی الگوی ریزش مو ساده تر خواهد بود و شانس بیشتری برای موفقیت کاشت طبیعی مو وجود خواهد داشت.

اگر در سنین پایین تر از این با نشانه های ریزش مو در سر خود مواجه شدید، پزشک می تواند روش های دیگری را برای شما در نظر بگیرد. برای مثال استفاده از دارو هایی مثل ماینوکسیدیل و فیناستراید می توانند روند ریزش مو در سر شما را کند کنند و تقویت کیفیت مو ها را به همراه داشته باشند.

همچنین استفاده از لیزر هایی با طول موج کوتاه و همچنین رعایت اصول زندگی سالم، تغذیه درست و استراحت کافی در کنار کاهش استرس و اضطراب، همگی ممکن است در جلوگیری از ریزش مو موثر باشند. شما می توانید برای مدتی این کار ها را انجام دهید و پس از چند سال اگر ریزش مو در سر شما متوقف نشد، با عبور از 25 سالگی به سراغ کاشت مو بروید.

از یاد نبرید که کاشت مو تنها در شرایطی نتیجه بخش است که به صورت کاملا استاندارد انجام شود. در کلینیک تخصصی رز، اطمینان حاصل می کنیم که شما در بهترین وضعیت و با جدید ترین امکانات روز دنیا، کاشت طبیعی مو را پشت سر بگذارید.

کاشت ابرو با استاندارد های جهانی

شاید تصور کنید که برای انجام یک فعالیت زیبایی در شرایط ایده آل، باید به یک کشور خارجی بروید اما حقیقت آن است که هر ساله بسیاری از افراد برای انجام فعالیت های مربوط به زیبایی از کشور های دیگر به ایران سفر می کنند.

کلینیک تخصصی رز نیز به عنوان یکی از مقاصد توریست ها برای انجام کارهای زیبایی محسوب می شود. چرا که در این کلینیک، از بهترین دستگاه ها، مدرن ترین تجهیزات و همچنین ماهرترین پزشکان استفاده می شود.

درست مثل کاشت طبیعی مو، شما می توانید پس از 25 سالگی کاشت ابرو را نیز برای خود در نظر بگیرید. کاشت ابرو، یکی از ظریف ترین فعالیت های زیبایی به شمار می رود. چرا که اگر دقت کافی در انتخاب زاویه و جهت کاشت ابرو ها صورت نگیرد، نتایج نهایی آن به هیچ وجه دلچسب نخواهد بود.

در کلینیک تخصصی پوست و مو رز، ابتدا شرایط شما بررسی می شود و سپس می توانید شکل نهایی ابرو ها را بر اساس سلیقه خودتان انتخاب کنید. این حالت دلخواه در جریان فرآیند برای شما به وجود می آید و پس از چند ماه که رشد تار های نهایی ابرو آغاز شد، شما می توانید ابرو های خود را به هر حالتی نیز دربیاورید.

هزینه کاشت ابرو و مو چقدر است ؟

خیلی ها دوست دارند بدانند که برای فعالیت هایی مثل کاشت ابرو و مو، باید چه هزینه ای پرداخت کنند. به طور معمول هزینه کاشت مو که شما برای انجام این فعالیت ها در کلینیک رز می پردازید، هزینه ای متوسط و منطقی خواهد بود. کلینیک رز با وجود استفاده از بهترین تجهیزات، تلاش می کند تا به لحاظ اقتصادی، با افراد متقاضی همراه باشد و آسودگی آن ها را بیشتر از هر چیزی مد نظر قرار دهد.

اگر در سن مناسبی برای کاشت ابرو و مو های خود هستید، با انتخاب کلینیک تخصصی رز، به سوی یک تجربه موفقیت آمیز قدم برمی دارید و شانس خود را برای رسیدن به چهره دلخواه افزایش می دهید. مجموعه رز تلاش می کند تا با بهترین خدمات و بالا ترین کیفیت، رضایت شما را به عنوان مهم ترین موفقیت در کنار خود داشته باشد.