بهترین شرکت های خدماتی نظافتی و نظافت منزل در تهران

همه ما از اینکه در یک خانه تمیز و مرتب زندگی کنیم، لذت می­­بریم و بهتر می­توانیم بر سایر کارها و فعالیت­های خود تمرکز داشته باشیم.

برای اینکه یک خانه همیشه مرتب و بدون گرد و خاک باشد و محیط پاکیزه و آرامشبخشی ­را برای ساکنان خود ایجاد کند، علاوه بر نظافت و گردگیری هفتگی، لازم است که 2 بار در سال به طور اساسی و ریشه ای تمیز شود.

اما انجام این کارها نیاز به وقت و انرژی بسیار زیادی دارد و باعث می­شود که دیگر نتوانید به کارهای مهمتر و دوست داشتنی تر خود بپردازید.

خوشبختانه امروزه شرکتهای خدماتی نظافتی منزل با ارائه خدمات متنوع و اعزام کارگر نظافت منزل، به شما کمک می­کنند تا به جای اینکه ساعت­ها برای مرتب کردن منزل وقت بگذارید، به کارهای مهمتر و با ارزش­تر خود بپردازید.

شاید در چند سال گذشته، کمک گرفتن از نظافتچی منزل تنها توسط گروه و قشر خاصی از افراد جامعه صورت می­گرفت و چندان همه گیر نبود؛ اما امروزه با توجه به اینکه شرکت­های خدماتی نظافتی تعرفه های مقرون به صرفه­ای را برای انجام این کار در نظر گرفته­اند، استفاده از خدمات آنها دیگر محدود به قشر خاصی نمی­شود و تقریباً همه افراد می­توانند از آنها استفاده کنند.

1

اما آیا می­توان به همه شرکت­های خدمات نظافت منزل اعتماد کرد؟! یا اینکه همه آنها کار خود را به نحو احسنت انجام می­دهند؟!

نگران نباشید. ما اینجا هستیم تا به شما در انتخاب بهترین شرکت خدماتی نظافت منزل کمک کنیم. پس به ما اعتماد کنید.

ویژگی بهترین شرکت خدماتی و نظافتی منزل

قبل از اینکه کارهای نظافت منزل خود را به دست نیروهای یک شرکت خدماتی نظافتی بسپرید، باید تا حدی با ویژگی­ها و شرایط یک شرکت خوب و ایده آل آشنایی داشته باشید.

به همین دلیل در ادامه به بررسی چند مورد از مهمترین نکاتی که یک شرکت نظافتی باید از آنها برخوردار باشد، پرداخته­ایم:

  1. ارائه تعرفه مشخص و دقیق برای نظافت منزل:

شرکت­های خدماتی و نظافتی باید تعرفه ­ای دقیق و ثابتی را برای تمام خدمات خود در نظر گرفته باشند و آنها را در یک قالب واحد به مشتریان خود ارائه دهند.

  1. به کارگیری از نیروهای متخصص و با­تجربه:

مهمترین دغدغه­ای که ممکن است شما در زمینه خدمات نظافت منزل داشته باشید، این است که آیا نظافتچی مورد نظر تجربه و مهارت کافی برای انجام تمام امور منزل را دارد؟

به همین دلیل بهترین شرکت نظافت ساختمان، شرکتی است که برای تمام نیروهای نظافتی خود دوره­های آموزشی متنوعی را در نظر گرفته­­باشد تا همه کارکنان از مهارت کافی برخودار شوند.

  1. صرفه جویی در زمان:

اگر شما وقت کافی برای نظافت منزل را داشته باشید، چه لزومی دارد که از یک فرد دیگر برای انجام این کار استفاده کنید و مبلغی را هم برای آن هزینه کنید؟

حال که وقت کافی برای نظافت منزل خود را ندارید، طبیعتاً از نیروی خدماتی هم انتظار دارید که نظافت منزل را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد، تا سریع تر بتوانید از محیط آرامش بخش و پاکیزه منزل خود لذت ببرید.

یک نظافتچی با­تجربه و ماهر باید بتواند به راحتی پاسخگوی این نیاز شما باشد.

  1. نظارت بر نحوه عملکرد کارکنان:

یک شرکت خدماتی نظافتی معتبر تمام تلاش خود را­ می­کند تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب کند. یکی از بهترین کارهایی که می­تواند برای رسیدن به این هدف انجام دهد، نظارت بر نحوه عملکرد نیروهای کار خود و قطع همکاری با نیروهایی است که نمیتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند

  1. ارائه پشتیبانی قوی:

زمانی که شما در گذشته از خدمات شرکت­های نظافتی استفاده می­کردید، در صورت بروز مشکلاتی، مانند؛ سرقت لوازم منزل، اختلاف با نیروی کار و مشکلاتی از این دست نمی­دانستید که چگونه باید شکایت خود را ثبت کنید.

حتی ممکن بود که شرکت مورد نظر به طور کلی منکر اعزام نیروهای خدماتی و نظافتی به منزل شما شود. در چنین شرایطی شما هیچ راه دیگری برای پیگیری مطالبات خود نداشتید و مجبور به پذیرش شرایط میشدید.

اما امروزه اکثر شرکت­های ارائه دهنده خدمات نظافت منزل با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص به شما این امکان را می­دهند که در هر ساعتی از شبانه روز با تیم پشتیبانی مربوطه تماس بگیرید و مطالبتان خود را مطرح کنید.

2

چگونه می توان بهترین شرکت خدمات نظافت منزل را پیدا کرد؟

همانطور که گفتیم شما تنها در صورتی می­توانید یک شرکت خدماتی معتبر برای انجام امور نظافتی منزل خود استفاده کنید، که از تمام خدمات و فعالیت­هایی که آنها در قبال مشتری خود انجام می­دهند، آگاهی داشته باشید.

خدماتی که در طول این مقاله به آنها اشاره شد، حداقل خدماتی است که یک شرکت خدماتی برای موفقیت خود و جلب رضایت مشتریان باید از آنها برخوردار باشد.

اما شرکت خدماتی و نظافتی آنلاین پین­ورک برای اینکه بتواند گامی فراتر از سایر رقبای خود بردارد، در ارائه خدمات به حداقل­ها اکتفا نکرده و خدمات ویژه تری را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

برای مشاهده خدمات گسترده شرکت خدماتی پین­ورک می­توانید به وب سایت این شرکت به آدرس pinwork.ir مراجعه کنید.

3

خدمات متنوع شرکت نظافت منزل پین­ورک عبارت اند از:

  • نظافت سالن و پذیرایی
  • نظافت آشپزخانه (تمیز کردن کابینت، تمیز کردن داخل یخچال، شستن ظروف و...)
  • نظافت سرویس بهداشتی
  • نظافت اتاق خواب
  • نظافت آپارتمان
  • نظافت خانه ویلایی
  • و...

شرکت پین­ورک بعد از سالها تجربه توانسته است خود را در لیست یکی از بهترین شرکتهای خدماتی نظافتی منزل قرار دهد، زیرا:

تمام نیروهای خدماتی آن و به ویژه نیروهای متخصص برای استخدام در این شرکت از فیلترهای بسیار سخت گیرانه و دقیقی عبور کرده­اند تا شما عزیزان بتوانید خدمات نظافت منزل خود را با خیال آسوده به آنها واگذار کنید.

علاوه بر این، شرکت در دوره­های آموزشی پین ورک برای تمام نیروهای کار اجباری بوده که همین موضوع به نوبه خود کیفیت بالای خدمات این شرکت را یادآور می شود.

4

نحوه استفاده از خدمات نظافت منزل pinwork

در هر کجای شهر تهران که زندگی می­کنید، می­توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن پین­ورک، سفارش خود را به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه­ای ثبت کنید.

قبل از اینکه سفارش خود را ثبت نهایی کنید، این امکان برایتان فراهم می­شود که پروفایل و سوابق نظافتچی­های پین­ورک و همچنین قیمت نظافت منزل را مشاهده کنید.

یکی دیگر از مزیت­های ثبت درخواست با اپلیکیشن، این است که می توانید از نظرات و تجربه سایر مشتریان در رابطه به عملکرد هر کدام از نظافتچی­ها استفاده کنید.

یک روش دیگر برای ثبت درخواست، تماس با شماره تلفن 87700770-021 می­باشد. با این کار مشاوران مجموعه پین­ورک(pinwork) بهترین نظافتچی­ها را بر اساس بالاترین امتیاز به محل مورد نظر شما اعزام خواهند­کرد.