آمار جدید قربانیان کرونا در جهان 19 خرداد + جدول

بر اساس اعلام سایت ورلد او مترز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۱۷۴ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۷۶۲ نفر، شمار جان باختگان به سه میلیون و ۷۶۲ هزار و ۶۲۵ نفر و شمار بهبودیافتگان به ۱۵۸ میلیون و ۱۳۳ هزار و ۹۳۵ نفر افزایش یافته است. همچنین وضعیت حدود ۸۶ هزار نفر از مبتلایان وخیم گزارش شده است.

دوازده کشور نخست جهان در ابتلا به ویروس کرونا

تا این لحظه آمریکا با بیش از ۳۴ میلیون و ۲۴۲ هزار نفر، هند با ۲۹ میلیون و ۸۸ هزار، برزیل با ۱۷ میلیون و ۳۸ هزار نفر، فرانسه با ۵ میلیون و ۷۱۹ هزار نفر، ترکیه با بیش از ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، روسیه با بیش از ۵ میلیون و ۱۴۵ هزار نفر، انگلیس با بیش از ۴ میلیون و ۵۲۸ هزار نفر، ایتالیا با بیش از ۴ میلیون و ۲۳۵ هزار نفر، آرژانتین با بیش از ۴ میلیون و ۸ هزار نفر، آلمان با بیش از ۳ میلیون و ۷۱۲ هزار نفر و اسپانیا با ۳ میلیون و ۷۱۱ هزار نفر و کلمبیا با ۳ میلیون و ۶۱۱ هزار نفر به ترتیب در رده‌های اول تا دوازدهم بیشترین ابتلا به ویروس کرونا در جهان قرار دارند.

 

آمار جدید قربانیان کرونا در جهان

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌اند.