روایت جالب زن صهیونیست از دوران اسارت

 نوآ ارگامانی، زن ۲۵ ساله صهیونیست که ۸ ماه در غزه اسیر بود و روز شنبه در پی حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات که نزدیک به ۳۰۰ شهید و صد‌ها مجروح برجای گذاشت، آزاد شد، اعلام کرد طی این دوران عربی آموخته است و با نان و گوجه آشپزی کرده است.

براساس گزارش آناتولی، ارگامانی در مصاحبه با وب سایت صهیونیستی یدیعوت آحارنوت گفت: زبان عربی را به قدری خوب یاد گرفتم که الان می‌توانم به راحتی با آنان صحبت کنم و بفهمم آنها چه می‌گویند. 

این زن صهیونیست تاکید کرد که به خواست خود زبان عربی را آموخته است. او که در سلامت کامل به سر می‌برد اکنون در کنار خانواده خود در اراضی اشغالی است. 

ارگامانی در خصوص جزئیات روند خروج وی از نوار غزه به این وب سایت صهیونیستی گفت: وقتی پرچم اسرائیل را روی لباس سربازان دیدم، متوجه شدم که آنها واقعا برای نجات من آمده اند.

سخنان این اسیر صهیونیست یکی دیگر از روایت‌هایی است که به وضوح حسن رفتار مقاومت فلسطین با اسرای صهیونیست را نشان می‌دهد. پیش از این نیز در جریان مبادله اسرای صهیونیست با اسرای فلسطینی الموگ گولدشتاین یکی از اسرای صهیونیست از خوش‌رفتاری مبارزان گردان‌های عزالدین قسام با او و فرزندانش گفت.

گولدشتاین به همراه دخترش در گفتگو با شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی تاکید کردند: نیرو‌های قسام با جان خود از ما در برابر موشک باران محافظت می‌کردند. ما برای آنها بسیار مهم بودیم. حتی وقتی که از آنها سوال می‌کردیم که آیا می‌خواهند ما را بکشند، پاسخ آنها این بود که ما تا زمان مرگمان، اجازه کشته شدن شما را نمی‌دهیم.

روایت زن صهیونیست از دوران اسارت

در همین راستا ارگامانی نیز در اولین مصاحبه خود با رسانه‌های صهیونیست گفت که هنگامی که در اسارت بوده به چشم خود دیده است که بمب‌های صهیونیستی بر روی ساختمان‌های غزه می‌افتند و مردم غیرنظامی را می‌کشند. او تاکید کرد که سه اسیر صهیونیست به همین صورت کشته شدند و او نیز انتظار داشته در بمباران‌های جنگنده‌های صهیونیست کشته شود.

رفتار مقاومت با اسرای صهیونیست را باید با رفتار صهیونیست‌ها در قبال اسرای فلسطینی مقایسه کرد. به تازگی منابع صهیونیستی فاش کردند نظامیان صهیونیست اسرای زن فلسطینی را که در شرایط بدی در اراضی اشغالی نگه می‌دارند،  به تعرض تهدید کرده اند.