حمله جنگنده‌های صهیونیستی به شمال نوار غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با ۳ موشک یک موضع مقاومت در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

درخواست کمک وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه

در پی شهادت ۳۸ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست و زخمی شدن صدها تن دیگر وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه عصر امروز دوشنبه از همه طرف‌های مسئول خواست که به کمک فوری بیمارستان‌ها بشتابند.

آغاز مراسم انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی

خبرگزاری فلسطین الیوم از آغاز مراسم انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی خبر داد.

انتقاد الازهر از انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی

الأزهر مصر  در بیانیه‌ای از اختلافات بین کشورهای عربی و اسلامی که موجب پیروی برخی از کشورها از تصمیم آمریکا و انتقال سفارتخانه‌های خود به قدس شد، ابراز تاسف کرد.

الأزهر افزود: تصمیم انتقال سفارتخانه‌ها به قدس بی‌توجهی آشکار به احساسات یک و نیم میلیارد مسلمان در سایه ناتوانی و خیانت بین‌المللی بی‌سابقه و برخورد دوگانه با قطعنامه‌های بین‌المللی است.

در این بیانیه تاکید شد که مراسم افتتاح سفارت آمریکا همزمان با هفتادمین سالروز تشکیل موجودیت رژیم صهیونیستی (روز نکبت) همزمان شده است که این نشان ‌می‌دهد برخی جانبداری از منطق زورگویی و توسل به زور علیه ارزش‌های عدالت و حق را ترجیح می‌دهند.

قشرهای مختلف مردم فلسطین همزمان با مراسم انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی از صبح امروز در حال حرکت به‌سمت مناطق مرزی نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی هستند تا بر حق مشروع خود مبنی بر بازگشت به سرزمینی که از آن رانده شده‌اند و مخالفت با تصمیم ترامپ تأکید کنند.