خسارات سنگین مزدوران در ساحل غربی یمن

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز یکشنبه حملات گسترده مزدوران ارتش سعودی در گذرگاه "علب" در عسیر را دفع کردند.

یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در جریان این عملیات یک خودروی نظامی را منهدم کردند که در پی آن شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

وی افزود: مزدوران در حالی که از پشتیبانی گسترده جنگنده‌های ائتلاف متجاوز برخوردار بودند، اما نتوانستند هیچگونه پیشروی را محقق کنند.

نیروهای یمنی امروز مراکز تجمع نظامیان سعودی در مرکز "القرنع" را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی موفق شدند پیشروی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به سمت "تبة الرباح" در جبهه "المدفون" در استان صنعاء را متوقف کنند.

یک منبع نظامی گفت که مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در این عملیات متحمل خسارات سنگینی شده و در به دست آوردن هرگونه پیشروی ناکام ماندند.

خسارات سنگین مزدوران در ساحل غربی

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در "الجبیلیه" در جنوب "التحیتا" در ساحل غربی را هدف قرار دادند که در پی این عملیات شماری از متجاوزان و مزدوران کشته و یا زخمی شدند.

نیروهای یمنی همچنین با یک موشک زمین به زمین منطقه ساحلی "الفازه" را هدف قرار دادند که در پی این حمله شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

همچنین در پی حملات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به شمال "الدریهمی" مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی متحمل خسارات مالی و جانی سنگینی شدند.