به گزارش افکارنیوز،

روزنامه سبق عربستان به شدت به خبرگزاری رویترز حمله کرد.

این رسانه سعودی با صدور بیانیه‌ای به خبر رویترز درباره برکناری محمد العتیبی کنسول سعودی در استانبول از سمتش که رویترز به نقل از روزنامه سبق اعلام کرده بود، واکنش نشان داد و اعلام کرد: رویترز در اشتباه حرفه‌ای و اخلاقی افتاده است! خبرگزاری معروف در دام گمراهی افتاده و خبر جعلی را به روزنامه سبق نسبت داده است! از خوانندگان می‌خواهیم که اخبار از مناطق موثق دنبال کنند.

شایان ذکر است که رویترز اعلام کرده بود که محمد العتیبی کنسول عربستان در استانبول از کار برکنار شده است.