انتقاد ترامپ از شبکه محبوبش

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیروز (پنجشنبه) به انتقاد از شبکه خبری محبوبش فاکس نیوز پرداخت که در آن یکی از ستون نویسان وبگاه «ریل کلیر پالیتیکس» به نام «الکساندرا براندون استودارد» مناظره انتخاباتی مایکل بلومبرگ، شهردار سابق نیویورک و نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مقایسه کرده بود.

اخبار بین الملل - استودارد در شبکه فاکس نیوز گفت: من فکر می‌کنم که دونالد ترامپ اجرا‌های بحث برانگیزی داشته است. بسیاری از پاسخ‌های او آنقدر خجالت آور بود که نمی‌توانید باور کنید.

به دنبال اظهارات او، دونالد ترامپ در حساب توییتر خود از او انتقاد کرد و نوشت: "آیا می‌شود یک نفر در شبکه فاکس نیوز به استودارد (با استعداد صفر) که از ترامپ متنفر است و نیل کاووتو، مجری این شبکه توضیح دهد که من در همه مناظره‌های انتخاباتی ام از ابتدا تا انتها پیروز هستم. نظرسنجی‌هایی را که درست بعد از مناظره‌های انتخاباتی ام منتشر می‌شود بررسی کنید. مناظره‌های انتخاباتی باعث پیروزی من شدند."

دونالد ترامپ تاکنون بسیاری از حملات لفظی اش را روانه مایکل بلومبرگ، نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ کرده است و اغلب از او با نام «مایک کوچک» نام می‌برد. در مناظره انتخاباتی روز چهارشنبه، پس از آنکه بلومبرگ گفته بود احتمال اینکه برنی سندرز بتواند دونالد ترامپ را شکست دهد، وجود ندارد، دونالد ترامپ هم در حساب توییتر خود نوشت: "کوچولو (خطاب به مایکل بلومبرگ)، حتی پس از تماشای مناظره تو، احتمال اینکه تو پیشتاز حزب دموکرات شوی هم کمتر شد. اما امیدوارم این اتفاق بیفتد."