واکنش اسرائیل به ویدئویی از توان نقطه‌زنی موشک‌های حزب‌الله+فیلم

«الاعلام الحربی»، شنبه ویدئویی منتشر کرد که در آن نشان می‌دهد، مقاومت قادر است شهرهای بزرگ تحت اشغال رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را با موشک‌های هدایت‌شونده دقیق هدف قرار دهد و همچنین می‌تواند به «اهداف خیلی دقیق» در هر کجای فلسطین اشغالی حمله کند.

اخبار بین الملل-​در این ویدئو که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده، مختصات اهداف در فلسطین اشغالی نشان داده می‌شود و در عین حال صدای دبیرکل حزب‌الله لبنان که تهدید می‌کند باران موشک بر روی آن‌ها فرو خواهد ریخت، شنیده می‌شود.

طبق این ویدئو، «سید حسن نصرالله» می‌گوید: امروز، ما نه تنها می‌توانیم شهر تل‌آویو را هدف قرار دهیم، بلکه اگر خدا بخواهد و با یاری او، قادریم به اهداف بسیار دقیق در تل‌آویو حمله کنیم. ما می‌توانیم به هر جایی در فلسطین اشغالی آسیب وارد کنیم.

در پایان ویدئو هم متنی به عبری و عربی ظاهر می‌شود با این مضمون: هر کاری برای سد کردن راه انجام دهید—تمام، انجام و کامل شده است (دیگر کاری از دستتان برنمی‌آید).

اشاره این پیام به تلاش رژیم صهیونیستی برای ممانعت از رسیدن موشک‌های نقطه‌زن به دست نیروهای حزب الله است که پیشتر سید حسن نصرالله اعلام کرده که کار تمام شده است.

جروزالم پست نوشت، تصور می‌شود حزب‌الله لبنان بیش از ۱۵۰ هزار موشک در اختیار دارد که همین مسئله باعث شده رژیم صهیونیستی از هر جنگی در آینده هراس داشته باشد.   

 برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه، درباره موشک‌های نقطه‌زن حزب الله هشدار دادند.

به گزارش وبگاه خبری شبکه «المیادین»، رسانه‌های صهیونیستی در این خصوص نوشتند:‌ «اگر حزب الله طرح موشک‌های نقطه‌زن خود را به پایان برساند، در این صورت، بدون داشتن هواپیما، نیرویی هوایی در اختیار خواهد داشت».

در ادامه این هشدار آمده است:‌ «اسرائیل باید تمام تلاش خود را بکند تا  موشک‌های دشمن نتواند آن را شکست دهند و او بتواند این موشک‌ها را منهدم کند».

در همین ارتباط، «تسویکا هایموویچ» از فرماندهان سابق و بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی، پیشتر، در یادداشتی گفته بود که «حزب الله از قدرت شلیک موشک‌های نقطه‌زن، آن هم به تعداد زیاد علیه اسرائیل برخوردار است؛ ما باید آماده تهدیدی متفاوت از آن چیزی باشیم که پیشتر به آن عادت کردیم».