رژیم و لاغری در زمان کرونا

همانطور که میدانید زمانی که یک بیماری  در سطح دنیا فراگیر میشه کلیه مردم جهان باید به دنبال رعایت کردن های اصولی و افزایش سیستم ایمنی بدن خود باشند زیرا که حفظ سلامتی مهم ترین مسئله در هر زمانی به ویژه زمان های فراگیری بیماری های جهانی میباشد. به همین سبب اگر در کنار حفظ سلامتی خود به دنبال تناسب اندام و حفظ زیبایی خود نیز هستید باید نکاتی را در این باره رعایت کنید که علاوه بر به دست آوردن زیبایی به سیستم امینی خود و سلامت بدن خود آسیبی را وارد نکنید.

اطلاعات جامع در رابطه با رژیم لاغری

اولین نکته آن است که به هیچ عنوان هیچ ماده غذایی را به طور کامل از وعده های غذایی خودتون حذف نکنید زیرا همین امر سبب کم شدن اون ماده مغذی در بدن شما خواهد شد و چه بسا در صورتی که این ماده غذایی برای بیماری کرونا مناسب باشه در صورت کم شدن و یا نرسیدن به بدن شما باعث نزدیک شدن شما به آغوش کشیدن این ویروس منحوس خواهد شد.

گروه های اصلی غدایی همچون چربی ها، کربوهیدرات و پروتئین به هیچ عنوان نباید از سبد غذایی شما حذف بشن.در صورتی که رژیم شما این چند ماده را ندارد باید بدونید که رژیم شما کاملا اشتباه است.

برای مثال باید بدونید که پروتئین ها باعث میشن زمان بیشتری را شما احساس سیری کنید پس در نتیجه مصرف آنها برای بدن شما ضروریه.

پس رژیم غذایی مناسب شامل میوه و سبزیجات،مواد مغذی مورد نیاز بدن و،استفاده از چربی ، کربوهیدرات ، پروتیئن های ضروری و عدم حذف وعده های غذایی اصلی میباشد.

پس مراقب باشید که با اشتباه رژیم گرفتن به بدنتون و سلامتیتون آسیب های جبران ناپذیری را نرسانید.

هرم رژیم غذایی

همه ما اسم هرم غذایی به گوشمان خورده اما بیشتر ما هیچ زمانی به فکر چیدن برنامه های غذایی خودمان بر اساس هرم های غذایی نبوده ایم.زیرا که حتی زمانی که در مدرسه هم به فصل تغذیه کتاب علوم خود رسیدیم و در رابطه با هرم غذایی مطالبی را مطالعه کردیم هیچ وقت به روش استفاده از آن و چیدن برنامه های غذایی روزانه خودمان همچون این هرم توجه ایی نکردیم.

برنامه رژیم غذایی

هرم غذایی در واقع شامل چیده شدن برنامه های غذایی ما براساس میزان سلامت آن برای بدن میباشدبرای مثال طبق هرم غذایی باید تنها پنج درصد از این هرم را روغن ها، شیرینی ها و شکر تشکیل بدهند آیا ما طبق آن رعایت میکنیم؟و یا گوشت و حبوبات و تخم مرغ موجود در این هرم تنها بیست درصد هرم را به خود اختصاص میدهند.البته باید بدونید که بیشتر افراد بزرگسال باید به نکات موجود در هرم غذایی توجه کنند مثل کم مصرف کردن روغن ها و چربی ها.ابتدای هرم نشان دهنده کم مصرف کردن مواد مغذیه که در آنجا قرار دارند.به مراتب هرچه به سمت پایین هرم میایم اهمیت باقی مواد غذایی بیشتر خواهد شد.مثلا در انتهای هرم گروه نان و غلات قرار داره که این گروه سبب به دست آوردن انرژی و ویتامین ب و آهن و مقداری پروتئین خواهد بود.

اگر بخواهیم هرم را به طور کامل برای شما بیان کنیم باید بدانید که در ابتدا که منظور نوک هرم میباشد گروه چربی و قند ها قرار دارند که اهمیت پایین دارندبعد از آنها گروه گوشت،تخم مرغ و حبوبات هستند.سپس گروه شیر و لبنیات، گروه میوه و سبزیجات،و در نهایت گروه نان و غلات هستند البته توجه داشته باشید که ابتدای هرم از پایین به نوک هرم میباشد.

بهترین مرجع رژیم کتوژنیک در ایران

در ابتدا باید بدانید که رژیم کتوژنیک چیست؟این رژیم یکی از محبوب ترین رژیم های موجود در سرتاسر دنیاست که امروزه افراد زیادی در پی رعایت کردن ای رژیم هستند،رژیم کتوژنیک ، رژیمی است که شامل کربوهیدرات کم و چربی های زیاد است و پروتئین را میزان کافی و اندازه مصرف خواهند کرد.

تهیه برنامه رژیم کتوژنیک

در انواع سایت ها و کلینیک های رژیم لاغری به این رژیم پرداخته شده به دلیل محبوبیتی که در سرتاسر دنیا پیدا کرده.این رژیم در ابتدا برای درمان صرع در کودکان استفاده میشده.و در سال 1996 شروع به مطالعه و تحقیق در رابطه با این رژیم شد.

اما اگربخواهیم در رابطه با بهترین مرجع صحبت کنیم باید بیان کنیم که همواره بهترین مرجع برای هرکاری مخصوصا کارهایی که به سلامتی شما بستگی دارد باید به پزشک متخصص و مشاوران ارشدی مراجعه کنید .

زیرا که دانستن متابولیسم بدنی هر یک از افراد با هم متفاوت خواهد بود به همین سبب دریافت رژیم هم متفاوته.

پس سعی کنید قبل از گرفتن رژیم حتما به طور کامل در رابطه با سایت و یا کلینیکی که میخواهید رژیم را از اونها دریافت کنید به طور کامل تحقیق کرده و موضوع را بررسی نمایید تا خدایی نکرده به مشکلی در این زمینه نخورید.

با آرزوی سلامتی برای شما و خانواده محترمتون در دوران کرونا با رعایت پروتوکل های بهداشتی باعث نابودی این بیماری منحوس در سراسر کشور بشید.