تلاش ستاد‌های مردمی در شکل‌گیری فضای انتخابات موثر بود

 حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی به اهمیت حضور گسترده در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد اشاره کرد و گفت: شرایط ویژه کشور برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و البته دلسردی‌های ناشی از عملکرد دولت آقای روحانی اجازه شکل‌گیری فضای پرشور انتخاباتی در این دوره را نداد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها و فضای مجازی بستر اصلی شکل‌گیری تبلیغات در این دوره بود، گفت: محبوبیت اجتماعی سید ابراهیم رئیسی سبب شد ستاد‌های مردمی در این دوره شکل بگیرد و بتواند در استان‌ها و شهرستان‌ها در جلب مشارکت مردمی مثمر ثمر باشد.

دبیرکل جمعیت آبادگران اظهار کرد: کار‌های مثبت رئیسی ر راستای مبارزه با فساد زمان ریاست بر قوه قضائیه، بارقه امیدی در دل مردم و جامعه ایجاد کرد و محبوبیت و مقبولیت خوبی در میان مردم ایجاد کرد.

وی با اشاره به صحبت حجت‌الاسلام رئیسی مبنی بر اینکه «هر خانه یک ستاد انتخاباتی»، گفت: این شیوه در تحرک آحاد مردم برای فعالیت‌های خودجوش بسیار اثرداشت و هر چند فرمودند هیچ پوستر و بنری از ایشان در سطح شهر کار نشود، اما اقشار جامعه با هزینه شخصی و در حد توان به تبلیغات پرداختند.

بیادی با اشاره به اینکه برخی کاندیدا‌ها در مناظره‌ها روشی را پیگیری کردند تا موجب دلسردی مردم شوند، خاطرنشان کرد: هیچ کس حق ندارد مردم را از صندوق رأی ناامید کند؛ بنابراین در مدت زمان باقی‌مانده تمام تلاش خود را برای دعوت مردم پای صندوق رأی را انجام می‌دهیم.