عبدالملکی مصداق  یک نیروی جوان و انقلابی است

   علی‌اکبر  بسطامی  نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز مجلس در جریان بررسی برنامه‌ها و صلاحیت حجت الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ضمن موافقت با حجت‌الله عبدالملکی گزینه پیشنهادی رئیس جمهور اظهار داشت: امروز از 7 معضل بزرگ کشور چهار معضل در حوزه مأموریتهای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است که بیکاری و وضعیت صندوق‌های بازنشستگی از جمله آنهاست. 

وی ادامه داد: برای کار در این حوزه یک نیروی جوان و انقلابی لازم است که مصداق آن دکتر عبدالملکی است. 

عبدالملکی مصداق  یک نیروی جوان و انقلابی است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عبدالملکی با عملکرد مثبت در مسئولیت‌های مختلف و با داشتن تحصیلات مرتبط در حوزه اقتصاد زبانزد است و در دور خدمت خود در کمیته امداد الگویی را ارائه کرد که سازمان بین المللی کار موفقیتهای این حوزه را به عنوان نمونه به دنیا عرضه کرد. 

بسطامی اظهار داشت: عبدالملکی در کمیته امداد با نیم درصد بودجه کشور 30 درصد اشتغال کشور را محقق کرده و ید طولایی در مدیریت صندوقها و خدمت به محرومان دارد.

نماینده مردم ایلام در مجلس افزود: من امید دارم جوانی که پرورش یافته مکتب امام(ره) است و رهبر انقلاب او را به عنوان عضو هیأت امنای کمیته امداد منصوب کرده به وظایف وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اشراف کافی دارم و از همکاران می‌خواهم به ایشان کمک کنید.