یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده گفت که خبر روزنامه الرای الیوم درباره حصول توافق موقت 2 ساله در وین «کاملا غلط و ساختگی» است.

روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم پیشتر در گزارشی به بررسی حواشی مربوط به مذاکرات وین پرداخته و مدعی شده بود،که طرفین به توافق موقت 2 ساله رسیده‌اند.

این روزنامه عربی مدعی شده بود که مذاکرات در این دوره به توافقی موقت به مدت دو سال منتهی شد که در واقع مرحله آزمودن دو طرف و اعتمادسازی محسوب می‌شود.

الرای الیوم همچنین مدعی شده بود که «طبق توافقی که جدیداً صورت گرفته ایران از ذخایر اورانیوم غنی شده و سانتریفیوژها و اورانیوم فلزی که بعد از خروج دولت آمریکا از توافق هسته‌ای تولید کرده محافظت خواهد کرد. بر اساس این توافق این ذخایر به روسیه منتقل خواهد شد و بلافاصله بعد از عقب‌نشینی دولت آمریکا از توافق مذکور به ایران باز خواهد گشت.»

خبر رسانه عربی درباره توافق موقت در وین کاملا غلط و ساختگی است